Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00240539/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojazdów elektrycznych na potrzeby Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu z podziałem na 3 zadania”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243220420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Georgiusa Agricoli 2
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 6303091
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeumgornictwa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeumgornictwa.eb2b.com.pl/ lub https://platforma.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojazdów elektrycznych na potrzeby Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu z podziałem na 3 zadania”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-240f544d-317d-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302944
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010499/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 Zakup dwóch elektrycznych środków transportu
1.2.23 Zakup środka transportu do wyrobisk podziemnych ZKWK „Guido”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240539/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/34/MGW/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu elektrycznego wolnobieżnego bagażowo-pasażerskiego”- Silnik elektryczny
- Liczba miejsc - 2
- minimalna ładowność skrzyni – 1100 kg
- wymiary przestrzeni ładunkowej minimum; 1700 x 1200 x 500 mm (chowane zamki);
- zawieszenie przednie dwu-wahaczowe z hamulcami tarczowymi
- koła minimum 13 cali
- daszek, szklana szyba z wycieraczką i spryskiwaczem
- rama galwanizowana
- pełne oświetlenie umożliwiające poruszanie się po drogach publicznych, sygnał dźwiękowy
- pasy bezpieczeństwa min. 2 punktowe
- elektroniczny wyświetlacz zintegrowanych wskaźników i kontrolek (prędkość, poziom naładowania)
- zamykany schowek
- prostownik pokładowy 48 V
- możliwość ładowania w gniazdku 230V
- grodź między kabiną a przestrzenią ładunkową do wysokości dachu
- możliwość ładowania w gniazdku 230 V lub 400 V
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 66146,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu elektrycznego wolnobieżnego pasażerskiego”- Silnik elektryczny
- Liczba miejsc siedzących z kierowcą 14
- skrzynia biegów automatyczna
- zawieszenie: resory piórowe, amortyzatory
- dach nad wszystkimi miejscami siedzącymi
- pełne oświetlenie umożliwiające poruszanie się po drogach publicznych, sygnał dźwiękowy
- wskaźnik stanu baterii, prędkości, świateł
- czas ładowania do 12 h
- ładowarka automatyczna zewnętrzna
- możliwość ładowania w gniazdku 230V
- dokumentacja techniczna i certyfikat zgodności
- boczne kurtyny ochronne
- możliwość ładowania w gniazdku 230 V lub 400 V
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 71750,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
– „Zakup i dostawa fabrycznie nowego quada elektrycznego”- silnik elektryczny o mocy nominalnej minimum 1250 W
- akumulator minimum 1200 Wh
- Wymiary: Długość maximum 190 cm, Szerokość maximum 116 cm, Wysokość maximum 130 cm
- zasięg minimum 35 km
- hamulce tarczowe przód i tył
- czas ładowania maximum 10 h
- amortyzacja przód i tył
- kąta nachylenie terenu minimum 20 stopni
- Maksymalne obciążenie – minimum 100 kg
- możliwość ładowania w gniazdku 230V
- hak
- możliwość ładowania w gniazdku 230 V lub 400 V
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 23576,42 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63867,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75030,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63867,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. BARTESKO Bartłomiej Skowroński , Ul. Floriańska 35, 63-720 Koźmin Wlkp.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6210038064
7.3.3) Ulica: Floriańska 35,
7.3.4) Miejscowość: Koźmin Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 63-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BARTŁOMIEJ SKOWROŃSKI P.W " BARTESKO "
jakie przetargi wygrała firma
BARTŁOMIEJ SKOWROŃSKI P.W " BARTESKO "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63837,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-19 do 2021-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do postępowania o przedmiocie jw. wpłynęła wyłącznie jedna oferta - Właściciel marki Frugal INTENTIO Tomasz Łabno, ul. Kunickiego 39, lok 10, 54-616 Wrocław. Złożone w ofercie pełnomocnictwo nie spełniało wymogów art. 99 Kodeksu Cywilnego oraz § 7 ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. Zamawiający wezwał Wykonawcę do uzupełnienia pełnomocnictwa, Wykonawca nie uzupełnił ww. dokumentu w określonym terminie.
Z uwagi na fakt, że Wykonawca nie uzupełnił we wskazanym terminie pełnomocnictwa oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1) pkt 2 ppkt c ustawy Pzp.
Wobec powyższego zaistniała przesłanka unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do postępowania o przedmiocie jw. wpłynęła wyłącznie jedna oferta złożona przez BMF Bogusław Foszmanowicz, ul. Szkolna 7, 42-233 Wierzchowisko. Z uwagi na fakt, że oferta Wykonawcy złożona została bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy Pzp.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wobec powyższego zaistniała przesłanka unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w okresie od pierwszego zamówienia przez okres 12 miesięcy.
- Dostawa rejestratorów holterowskich
- Dostawa odzieży dla personelu medycznego
- Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Apteki w budynku "A" Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o., Sygn. DZP/12 TP/2024
- Dostawę elektrod ablacyjnych
- "Dostawa produktów chemicznych do stosowania w podziemnych wyrobiskach górniczych wraz z osprzętem dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu", z podziałem na 3 części.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojazdu osobowego o napędzie elektrycznym dla potrzeb Straży Miejskiej w Świętochłowicach
- Zakup samochodów służbowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Koninie
- Zakup samochodu elektrycznego wraz z ładowarką dla Powiatu Zgierskiego
- Dostawa samochodu elektrycznego - DE-dzp.272-216/24
- Najem długoterminowy fabrycznie nowych samochodów dla floty ZDKiUM w Wałbrzychu
- Dostawa fabrycznie nowego, 3-osobowego samochodu elektrycznego w wersji izoterma do przewozu preparatów biologicznych na potrzeby Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w m.st. Warszawie
więcej: Pojazdy elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.