eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyszkówWykonanie (...):1) "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 0004 Gulczewo, (...)",2) "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 0008 Kręgi, (...)".



Ogłoszenie z dnia 2025-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie (...):1) „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 0004 Gulczewo, (...)”,2) „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 0008 Kręgi, (...)”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WYSZKOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668829

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2

1.5.2.) Miejscowość: Wyszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 743 59 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-wyszkowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-wyszkowski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie (...):1) „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 0004 Gulczewo, (...)”,2) „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 0008 Kręgi, (...)”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd774cee-d7bd-4e8f-b87b-5d815bf104e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302908

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062359/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidecyjnego Gulczewo, gmina Wyszków oraz obrębu ewidencyjnego Kręgi, gmina Somianka.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00287861

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZ.272.13.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 406504,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych w ramach niżej wymienionych zadań nie stanowiących odrębnych części w rozumieniu przepisów Pzp:
1) Zadanie 1: „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 0004 Gulczewo, jednostka ewidencyjna 143505_5 Wyszków”, której zakres obejmuje:
1.1) wykonanie prac geodezyjnych niezbędnych do przeprowadzenia modernizacji egib w zakresie danych dotyczących:
a) gruntów, w tym:
- granic obrębów ewidencyjnych,
- działek ewidencyjnych,
- użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń na terenach zabudowanych i zurbanizowanych,
b) właścicieli nieruchomości oraz podmiotów, w których władaniu lub gospodarowaniu znajdują się grunty Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego, a także podmiotów, które na zasadach samoistnego posiadania władają gruntami, dla których ze względu na brak księgi wieczystej, zbioru dokumentów albo innych dokumentów nie można ustalić ich właścicieli;
1.2) uczestniczenie w organizowanych przez starostwo zebraniach informacyjnych zorganizowanych dla właścicieli władających nieruchomościami zlokalizowanymi na obszarze objętym modernizacją egib. Na zorganizowanych spotkaniach Wykonawca przedstawi zakres realizowanych prac modernizacyjnych i harmonogram ich wykonania.
1.3) opracowanie i wyłożenie do wglądu zainteresowanych projektu operatu opisowo-kartograficznego, udział w rozpatrzeniu uwag zgłoszonych do tego projektu w trakcie jego wyłożenia oraz wykonanie prac geodezyjnych niezbędnych do wprowadzenia zmian w projekcie operatu opisowo-kartograficznego wynikających z uwzględnionych uwag;
1.4) wykonanie prac geodezyjnych, niezbędnych do konwersji i aktualizacji danych egib;
a) warunki realizacji prac geodezyjnych związanych z modernizacją egib określają postanowienia rozdziału IV i V, zaś ich zasięg terytorialny oraz szczegółowy zakres określa projekt modernizacji egib, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego SOPZ, sporządzony dla obrębu 0004 Gulczewo, jednostka ewidencyjna 143505_5 Wyszków;
b) warunki realizacji prac geodezyjnych, związanych z konwersją i aktualizacją danych egib, oraz zakres tych prac określają postanowienia rozdziału IV i VII.

2) Zadanie 2: „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 0008 Kręgi, jednostka ewidencyjna 143504_2 Somianka,” której zakres obejmuje:
2.1) wykonanie prac geodezyjnych niezbędnych do przeprowadzenia modernizacji egib w zakresie danych dotyczących:
a) gruntów, w tym:
- granic obrębów ewidencyjnych,
- działek ewidencyjnych,
- użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń na terenach zabudowanych i zurbanizowanych,
b) właścicieli nieruchomości oraz podmiotów, w których władaniu lub gospodarowaniu znajdują się grunty Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego, a także podmiotów, które na zasadach samoistnego posiadania władają gruntami, dla których ze względu na brak księgi wieczystej, zbioru dokumentów albo innych dokumentów nie można ustalić ich właścicieli;
2.2) uczestniczenie w organizowanych przez starostwo zebraniach informacyjnych zorganizowanych dla właścicieli władających nieruchomościami zlokalizowanymi na obszarze objętym modernizacją egib. Na zorganizowanych spotkaniach Wykonawca przedstawi zakres realizowanych prac modernizacyjnych i harmonogram ich wykonania.
2.3) opracowanie i wyłożenie do wglądu zainteresowanych projektu operatu opisowo-kartograficznego, udział w rozpatrzeniu uwag zgłoszonych do tego projektu w trakcie jego wyłożenia oraz wykonanie prac geodezyjnych niezbędnych do wprowadzenia zmian w projekcie operatu opisowo-kartograficznego wynikających z uwzględnionych uwag;
2.4) wykonanie prac geodezyjnych, niezbędnych do konwersji i aktualizacji danych egib;
a) warunki realizacji prac geodezyjnych związanych z modernizacją egib określają postanowienia rozdziału IV i V, zaś ich zasięg terytorialny oraz szczegółowy zakres określa projekt modernizacji egib, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego SOPZ, sporządzony dla obrębu 0008 Kręgi, jednostka ewidencyjna 143504_2 Somianka;
b) warunki realizacji prac geodezyjnych, związanych z konwersją i aktualizacją danych egib, oraz zakres tych prac określają postanowienia rozdziału IV i VII.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zawarte zostały:
• w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ,
• w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik Nr 7a i 7b do SWZ,
• w uzgodnionych projektach modernizacji stanowiących załącznik nr 8a i 8b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71355000-1 - Usługi pomiarowe

71354000-4 - Usługi sporządzania map

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy Pzp - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.