eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Koszenie łąk oraz usuwanie odrośli drzew i krzewów w rezerwacie przyrody "Piaśnickie Łąki" oraz w obszarze Natura 2000 Piaśnickie Łąki PLH220021 wraz z wywozem i utylizacją biomasy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Koszenie łąk oraz usuwanie odrośli drzew i krzewów w rezerwacie przyrody „Piaśnickie Łąki” oraz w obszarze Natura 2000 Piaśnickie Łąki PLH220021 wraz z wywozem i utylizacją biomasy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220700750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chmielna

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-748

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 683 68 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gdansk.rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-gdansk

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Koszenie łąk oraz usuwanie odrośli drzew i krzewów w rezerwacie przyrody „Piaśnickie Łąki” oraz w obszarze Natura 2000 Piaśnickie Łąki PLH220021 wraz z wywozem i utylizacją biomasy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b103e365-2092-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00302698

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00107656/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Piaśnickie Łąki - koszenie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b103e365-2092-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdz. VI i XV SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdz. XXIV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OI.I.261.1.18.2023.LM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie działań ochronnych polegających na
koszeniu łąk zmiennowilgotnych oraz usuwaniu odrośli drzew i krzewów w celu zapobiegania sukcesji łąk. Łączna powierzchnia na której wykonywane będą działania ochronne wynosi 16,32 ha w tym 14,90 ha w rezerwacie „Piaśnickie Łąki” oraz w obszarze Natura 2000 Piaśnickie Łąki PLH220021, a także 1,42 ha poza rezerwatem, przy południowej jego granicy, w obszarze Natura 2000 Piaśnickie Łąki PLH220021.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-08-16 do 2023-10-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej 3 usługi w zakresie wykaszania roślinności i usuwania odrośli i nalotów drzew i krzewów na siedliskach przyrodniczych - 1330, 6410, 6510, 7110, 7230, 7120, 7140, 7210 na terenach cennych przyrodniczo i podlegających ochronie (rezerwaty przyrody, parki narodowe, obszary Natura 2000) o powierzchni nie mniejszej niż 7 ha. Przez jedną wykonaną usługę Zamawiający rozumie realizację przedmiotu jednej umowy.
Weryfikacja nastąpi na podstawie wykazu usług (Załącznik nr 5 do SWZ) wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów potwierdzających należyte i bezusterkowe wykonanie zlecenia,
b) ponadto Wykonawca wykaże, że będzie dysponował co najmniej jedną osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia, która wykonała co najmniej 3 usługi polegające na wykaszaniu roślinności i usuwaniu odrośli i nalotów drzew i krzewów na siedliskach przyrodniczych - 1330, 6410, 6510, 7110, 7230, 7120, 7140, 7210 na terenach cennych przyrodniczo i podlegających ochronie (rezerwaty przyrody, parki narodowe, obszary Natura 2000) o powierzchni nie mniejszej niż 7 ha.
Weryfikacja na podstawie wykazu osób (Załącznik nr 9 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacjami dot. wymaganego doświadczenia, ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nie czynności, na rzecz kogo zostały wykonane oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
c) dysponuje sprzętem umożliwiającym wykonanie zamówienia, zgodnie z zapisami 5 A5 i 6 oraz w 5D pkt 1 i 2 Opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca przedstawi wykaz sprzętu Załącznik nr 2 Formularz Cenowy W przypadku, gdy wykonawca nie jest właścicielem sprzętu, przedstawi umowę użyczenia sprzętu z podaniem jego rodzaju, typu oraz okresu użyczenia tożsamego z terminem realizacji zamówienia lub wskaże podwykonawcę, który dysponuje sprzętem.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej 3 usługi w zakresie wykaszania roślinności i usuwania odrośli i nalotów drzew i krzewów na siedliskach przyrodniczych - 1330, 6410, 6510, 7110, 7230, 7120, 7140, 7210 na terenach cennych przyrodniczo i podlegających ochronie (rezerwaty przyrody, parki narodowe, obszary Natura 2000) o powierzchni nie mniejszej niż 7 ha. Przez jedną wykonaną usługę Zamawiający rozumie realizację przedmiotu jednej umowy.
Weryfikacja nastąpi na podstawie wykazu usług (Załącznik nr 5 do SWZ) wraz
z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów potwierdzających należyte i bezusterkowe wykonanie zlecenia,
b) ponadto Wykonawca wykaże, że będzie dysponował co najmniej jedną osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia, która wykonała co najmniej 3 usługi polegające na wykaszaniu roślinności i usuwaniu odrośli i nalotów drzew i krzewów na siedliskach przyrodniczych - 1330, 6410, 6510, 7110, 7230, 7120, 7140, 7210 na terenach cennych przyrodniczo i podlegających ochronie (rezerwaty przyrody, parki narodowe, obszary Natura 2000) o powierzchni nie mniejszej niż 7 ha.
Weryfikacja na podstawie wykazu osób (Załącznik nr 9 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacjami dot. wymaganego doświadczenia, ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nie czynności, na rzecz kogo zostały wykonane oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
c) dysponuje sprzętem umożliwiającym wykonanie zamówienia, zgodnie z zapisami 5 A5 i 6 oraz w 5D pkt 1 i 2 Opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca przedstawi wykaz sprzętu Załącznik nr 2 Formularz Cenowy W przypadku, gdy wykonawca nie jest właścicielem sprzętu, przedstawi umowę użyczenia sprzętu z podaniem jego

rodzaju, typu oraz okresu użyczenia tożsamego z terminem realizacji zamówienia lub wskaże podwykonawcę, który dysponuje sprzętem.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

3) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Załącznik nr 6 wzór umowy do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-20 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-20 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.