Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00268444/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dwóch używanych autobusów podmiejskich w ramach
leasingu operacyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Karczmiskach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061390692
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Centralna 10 A
1.5.2.) Miejscowość: Karczmiska Pierwsze
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-310
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgkkarczmiska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgkkarczmiska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgk-karczmiskach.zetopzp.pl/#/offer/be675a72-605e-4451-ad9d-8fcb2ed101951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa dwóch używanych autobusów podmiejskich w ramachleasingu operacyjnego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d342aa5f-089b-4987-b86e-2bee20f9d2c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302558
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00268444
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGK.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa dwóch używanych autobusów podmiejskich w ramach leasingu operacyjnego”
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Dostawę dwóch używanych autobusów podmiejskich, spełniającego wymagania określone w pkt 4.3. SWZ. Odbiór pojazdów nastąpi w miejscu wskazanym przez Wykonawcę.
2) Dostarczenie opisu technicznego autobusów (w języku polskim),
3) Dostarczenie instrukcji obsługi pojazdu w języku polskim,
4) Dostarczenie dokumentów potwierdzających historię serwisową pojazdów,
5) Dostarczenie wszystkich dokumentów wymaganych przepisami powszechnie obowiązującymi do dopuszczenia pojazdów do użytkowania zgodnie z ich
przeznaczeniem i do ruchu po drogach publicznych, w tym niezbędnych do
rejestracji pojazdów, a także potwierdzających posiadanie aktualnego badania technicznego, wykonanego nie wcześniej niż 30 dni przed datą odbioru.
6) Przeszkolenie w zakresie budowy, eksploatacji i obsługi autobusów wskazanych pracowników Zamawiającego (szkolenie nastąpi wraz z przekazaniem pojazdu).
4.3. Opis wymagań dla dostarczanych autobusów podmiejskich:
1. Rok produkcji: min. 2013
2. Moc: min. 300 max. 360 KM
3. Liczba osi 2
4. Napęd 4x2
5. Zawieszenie pneumatyczne
6. ABS
7. ASR
8. Skrzynia biegów manualna
9. Retarder
10. Tempomat
11. Tachograf cyfrowy
12. Ogrzewanie postojowe
13. Klimatyzacja
14. Nawiew szczelinowy
15. Pneumatyczne siedzenie kierowcy
16. Podwójne szyby boczne
17. Przebieg: max. 350000 km
18. Liczba miejsc siedzących min. 58 + kierowca
19. Fotele z pasami bezpieczeństwa i podłokietnikami
20. Regulacja wysokości siedzeń wewnętrznych
21. Półki bagażowe
22. Dodatkowe oświetlenie
23. Podgrzewane lusterka
24. Elektryczne regulowane lusterka
25. Emisja spalin co najmniej Euro 5
26. Wyjście awaryjne
27. Radio samochodowe
4.4. Warunki leasingu
1) Leasing operacyjny:
przedmiot leasingu, jest przez cały okres leasingu własnością wykonawcy, a po zakończeniu leasingu i zapłacie wszystkich rat leasingowych i kosztów wykupu, przedmiot leasingu przechodzi na własność Zamawiającego;
odpisów amortyzacyjnych w rozumieniu przepisów o podatku dochodowym przez okres trwania umowy leasingu dokonuje wykonawca;
Zamawiajacy pokryje koszt rejestracji pojazdów oraz koszt podatku od środków tansportu (o ile pojazdy objęte są takim podatkiem).
2) Okres leasingu: nie dłuższy niż 36 miesięcy.
3) Raty leasingowe:
- 35 raty leasingowe, płatne raz w miesiącu, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie leasingu, na podstawie harmonogramu spłat dołączonego w dacie odbioru sprzętu. Harmonogram opłat leasingowych zawierać będzie wyszczególnienie wysokości każdej raty wraz z rozbiciem jej na część kapitałową i odsetkową oraz szczegółowe terminy i zasady płatności.
- Część odsetkowa raty leasingowej oparta na zmiennym oprocentowaniu – wskaźniku WIBOR1M (średni z miesiąca poprzedzającego wystawienie faktury).
- Oprocentowanie może się zmieniać tylko w związku ze zmianą stopy procentowej WIBOR 1M.
- Raty leasingowe uiszczane są w terminach comiesięcznych od miesiąca następującego po odbiorze sprzętu. Leasingobiorca zobowiązany jest do uiszczania rat leasingowych na podstawie harmonogramu finansowego będącego integralną częścią umowy leasingowej, przekazanego w dacie odbioru przedmiotu leasingu. Daty w nim podane są datami ostatecznymi wpływu środków na rachunek leasingodawcy. Wystawiona faktura musi zawierać informację o wysokości raty leasingowej w podziale na część kapitałową i odsetkową.
- Ostatnia rata będzie ratą wyrównującą, powiększoną lub pomniejszoną o różnice wynikające z zaokrągleń wszystkich pozostałych rat.
- Wysokość raty wyrażona w PLN.
4) wpłata wstępna: 15% wartości przedmiotu zamówienia netto, płatna jednorazowo odpowiednio w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy leasingu. Wykonawca wystawi fakturę dotyczącą wpłaty wstępnej niezwłocznie po dokonaniu płatności przez Zamawiającego.
5) Opłata za wykup przedmiotu leasingu (opłata końcowa) wynosi 20% wartości netto przedmiotu leasingu będącej podstawą do naliczania rat leasingowych. Opłata za wykup zostanie uiszczona po zapłacie ostatniej raty leasingowej na podstawie otrzymanej faktury VAT, pod warunkiem spłacenia przez Zamawiającego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu. Zamawiający będzie miał prawo wykupu przedmiotu leasingu na własność po upływie okresu obowiązywania umowy. Powyższe oświadczenie może być złożone w terminie do ostatniego dnia obowiązywania umowy leasingu.
Z chwilą zapłaty opłaty za wykup przedmiotu leasingu na Zamawiającego przechodzi własność przedmiotu leasingu.
6) Koszty ubezpieczenia ponosi Zamawiający i nie stanowią przedmiotu leasingu. Zamawiający pokryje koszty administrowania polisami ubezpieczeniowymi. Koszt ten będzie niezmienny przez cały okres obowiązywania umowy.
7) Zamawiający pokryje koszt zryczałtowanej opłaty w całym okresie obowiązywania umowy leasingu. Koszt ten będzie niezmienny przez cały okres obowiązywania umowy.
8) Istotne postanowienia umowy leasingu określa Rozdział 21 SWZ.
4.5. Odbiór przedmiotu umowy
1) Potwierdzeniem realizacji dostawy pojazdów będzie protokół odbioru techniczno-jakościowego podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy,
2) W przypadku, gdy przy odbiorze techniczno-jakościowym zostanie stwierdzona wada dostarczonych pojazdów albo jego niezgodność z umową w szczególności z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia:
1) jeżeli wady/niezgodności są nieistotne (tj. nie powodują niezgodności z wymogami technicznymi zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia i nie uniemożliwiają korzystania z przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem) - Zamawiający podpisze protokół z zastrzeżeniami wskazującymi i szczegółowo uzasadniającymi owe niezgodności, co będzie skutkować obowiązkiem niezwłocznego (nie później niż w terminie 14 dni) usunięcia przez Wykonawcę tych niezgodności;
2) jeżeli wady/niezgodności te są istotne tj. powodują niezgodność z wymogami technicznymi zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia lub uniemożliwiają korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem - Zamawiający odmówi podpisania protokołu, zgłaszając Wykonawcy zastrzeżenia, co będzie skutkować obowiązkiem niezwłocznego usunięcia przez Wykonawcę tych niezgodności i dostawy przedmiotu zamówienia lub jego części zgodnie z Umowa i złożoną ofertą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121100-2 - Autobusy transportu publicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 725921,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 725921,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 725921,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Europejski Fundusz Leasingowy S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Cieślik Trans Tomasz Cieślik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970012657
7.3.3) Ulica: ul. Legnicka 48 bud. c-d
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-202
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 725921,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Najem długoterminowy 2 samochodów o napędzie elektrycznym przeznaczonych do przewozu osób, w tym 1 przyst. do przewozu osób niepełnosprawnych dla Spółki Sosnowiecka Sieć Szerokopasmowa Sp. z o.o."
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego rozdrabniacza do odpadów dla Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów "JANIK" Sp. z o.o.
- SVA/4620-559/2025: Leasing operacyjny 3 szt. samochodów osobowych typu kombivan wraz z dostawą i rozładunkiem na potrzeby Spółki AMW SINEVIA Sp. z o.o.
- Dostawa w ramach umowy leasingu operacyjnego z opcją wykupu specjalistycznego samochodu dostawczego do transportu zwierząt wodnych na potrzeby ogrodu zoologicznego Akwarium Gdyńskiego MIR-PIB
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego typu hakowiec o napędzie elektrycznym.
- Zakup i dostawa minikoparki wraz z osprzętem w formie leasingu operacyjnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





