eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA 2022 ROK NA POTRZEBY ZESPOŁU ŻŁOBKA I KLUBÓW DZIECIĘCYCH W SOSNOWCU Z PODZIAŁEM NA 8 CZĘŚCI



Ogłoszenie z dnia 2021-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA 2022 ROK
NA POTRZEBY ZESPOŁU ŻŁOBKA I KLUBÓW DZIECIĘCYCH W SOSNOWCU Z PODZIAŁEM NA 8 CZĘŚCI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ ŻŁOBKA I KLUBÓW DZIECIĘCYCH W SOSNOWCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383481592

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Prusa 253 A

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-219

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 263 61 71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zmsc253@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlobekmiejski.sosnowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umsosnowiec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA 2022 ROK
NA POTRZEBY ZESPOŁU ŻŁOBKA I KLUBÓW DZIECIĘCYCH W SOSNOWCU Z PODZIAŁEM NA 8 CZĘŚCI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d977154-46e1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302468

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00270694/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Część nr 1 - Dostawa nabiału i produktów mleczarskich

1.2.2 Część nr 2 - Dostawa mięsa i wędlin

1.2.3 Część nr 3 - Dostawa mrożonek

1.2.4 Część nr 4 - Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich

1.2.5 Część nr 5 - Dostawa jaj konsumpcyjnych

1.2.6 Część nr 6 - Dostawa warzyw i owoców

1.2.7 Część nr 7 - Dostawa ryb

1.2.8 Część nr 8 - Dostawa artykułów ogólnospożywczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271070/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.2.01.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 582414,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 - Dostawa nabiału i produktów mleczarskich. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zawarty jest w Kalkulacji cenowej odpowiednio dla danej części, na którą składana
jest oferta:
a) Załącznik nr 2.1 do SWZ – Kalkulacja cenowa dla części nr 1 - Dostawy nabiału i produktów
mleczarskich,

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 87911,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - Dostawa mięsa i wędlin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest
w Kalkulacji cenowej odpowiednio dla danej części, na którą składana jest oferta:
b) Załącznik nr 2.2 do SWZ – Kalkulacja cenowa dla części nr 2 - Dostawy mięsa i wędlin

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 94131,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 - Dostawa mrożonek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w
Kalkulacji cenowej odpowiednio dla danej części, na którą składana jest oferta:
c) Załącznik nr 2.3 do SWZ – Kalkulacja cenowa dla części nr 3 - Dostawy mrożonek

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone

4.5.5.) Wartość części: 45712,15 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 - Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich. Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Kalkulacji cenowej odpowiednio dla danej części, na
którą składana jest oferta:
d) Załącznik nr 2.4 do SWZ – Kalkulacja cenowa dla części nr 4 - Dostawy pieczywa, świeżych
wyrobów piekarskich i ciastkarskich

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 39861,64 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 - Dostawa jaj konsumpcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Kalkulacji cenowej odpowiednio dla danej części, na którą składana jest oferta:
e) Załącznik nr 2.5 do SWZ – Kalkulacja cenowa dla części nr 5 - Dostawy jaj konsumpcyjnych,

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 5825,82 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 - Dostawa warzyw i owoców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty
jest w Kalkulacji cenowej odpowiednio dla danej części, na którą składana jest oferta:
f) Załącznik nr 2.6 do SWZ – Kalkulacja cenowa dla części nr 6 - Dostawy warzyw i owoców,

4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 154622,47 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7 - Dostawa ryb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Kalkulacji
cenowej odpowiednio dla danej części, na którą składana jest oferta:
g) Załącznik nr 2.7 do SWZ – Kalkulacja cenowa dla części nr 7 - Dostawy ryb,

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.5.) Wartość części: 40808,90 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 8 - Dostawa artykułów ogólnospożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
zawarty jest w Kalkulacji cenowej odpowiednio dla danej części, na którą składana jest oferta: h)
Załącznik nr 2.8 do SWZ – Kalkulacja cenowa dla części nr 8 - Dostawy artykułów
ogólnospożywczych

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 113541,31 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Oferta złożona przez Wykonawcę przekroczyła kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.:
oferta nr 1:
„CAPRI”, ul. Jabłoniowa 5b, 41-214 Sosnowiec
- cena zawarta w ofercie: 108 796,85 zł brutto
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia kwotę w wysokości 96 306,73 zł brutto.

W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części nr 1 na podstawie prawnej wskazanej powyżej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108796,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108796,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98643,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98643,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98643,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "CAPRI"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6440019225

7.3.3) Ulica: Jabłoniowa 5b

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-214

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98643,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Oferta złożona przez Wykonawcę przekroczyła kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.:
oferta nr 1:
„CAPRI”, ul. Jabłoniowa 5b, 41-214 Sosnowiec
- cena zawarta w ofercie: 54 361,28 zł brutto
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia kwotę w wysokości 47 997,76 zł brutto.

W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części nr 3 na podstawie prawnej wskazanej powyżej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54361,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54361,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41786,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41786,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41786,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "CAPRI"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6440019225

7.3.3) Ulica: Jabłoniowa 5b

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-214

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41786,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Oferta złożona przez Wykonawcę przekroczyła kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.:
oferta nr 1:
„CAPRI”, ul. Jabłoniowa 5b, 41-214 Sosnowiec
- cena zawarta w ofercie: 8 447,44 zł brutto
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia kwotę w wysokości 6 117,11 zł brutto.

W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części nr 5 na podstawie prawnej wskazanej powyżej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8447,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8447,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.


Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, złożono dwie oferty.
Ofertę nr 1 złożoną przez Wykonawcę: „CAPRI”, ul. Jabłoniowa 5b, 41-214 Sosnowiec
- cena zawarta w ofercie 181 113,52 zł,
- kryterium oceny ofert czas reakcji na zamówienie pilne – 1 godzina,
Według przyjętych kryteriów oceny ofert ww. oferta uzyskała 91,92 punktów i jest najkorzystniejsza.
Ofertę nr 3 złożoną przez Wykonawcę: F.H.U. „DAMEX” Surmański Damian, ul. Wspólna 12, 42-690 Brynek
- cena zawarta w ofercie 156 717,99 zł,
- kryterium oceny ofert czas reakcji na zamówienie pilne – 2 godziny,
Według przyjętych kryteriów oceny ofert ww. oferta uzyskała 90,00 punktów.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia kwotę w wysokości 162 353,60 zł brutto.

W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części nr 6 na podstawie prawnej wskazanej powyżej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156717,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181113,52 PLN

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47631,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52950,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47631,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Red Fish K. Wiśniewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 277951172

7.3.3) Ulica: Zagórska 75

7.3.4) Miejscowość: Będzin

7.3.5) Kod pocztowy: 42-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47631,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120780,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120780,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120780,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "CAPRI"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6440019225

7.3.3) Ulica: Jabłoniowa 5b

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-214

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120780,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.