Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00353085/01 - Wynik z dnia 2025-07-30
 
Ogłoszenie o zamówieniu
            Dostawy
            Zakup stanowiska mikroskopowego złożonego z mikroskopu stereoskopowego oraz mikroskopu biologicznego w układzie prostym z akcesoriami  i oprogramowaniem    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Jana III Sobieskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.bytom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup stanowiska mikroskopowego złożonego z mikroskopu stereoskopowego oraz mikroskopu biologicznego w układzie prostym z akcesoriami i oprogramowaniem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0928837c-7200-4c2a-86cc-c1790aab1923
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302446
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00096038/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup mikroskopu stereoskopowego oraz mikroskopu z układem analizy i rejestracji obrazu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum_bytom3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum_bytom (zwanej dalej „platformą”).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie, tj.:
1)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2)	komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje;
3)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4)	włączona obsługa JavaScript;
5)	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf.;
6)	zalecana objętość przesyłanych danych, tj. plików o wielkości maksymalnej do 50 MB;
7)	zalecany format plików .pdf.
    3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, instalacją oraz szkoleniem z zakresu obsługi następującego sprzętu specjalistycznego wraz z akcesoriami i oprogramowaniem: 
Techniczne stanowisko mikroskopowe złożone z mikroskopu stereoskopowego oraz mikroskopu biologicznego w układzie prostym tj. 1) Badawczy mikroskop stereoskopowy, 2)	Badawczy mikroskop biologiczny w układzie prostym
a)Kamera mikroskopowa b) Oprogramowanie do rejestracji i analizy obrazu pochodzące od tego samego producenta co mikroskop i kamera c) Zestaw komputerowy zapewniający bezproblemową pracę z oferowanym zestawem        
4.2.6.) Główny kod CPV: 38510000-3 - Mikroskopy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:1. W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie.
2. W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie.
3. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie.
4. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej jedną dostawę mikroskopu stereoskopowego o wartości min. 50 000 zł brutto zrealizowaną na podstawie jednej umowy oraz co najmniej jedną dostawę mikroskopu biologicznego w układzie prostym z układem rejestracji i analizy obrazu o wartości minimum 100 000,00 zł brutto, zrealizowaną na podstawie jednej umowy
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
 Karty katalogowe producenta oraz opis techniczny sprzętów, zawierające wszelkie niezbędne informacje umożliwiające ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia oraz potwierdzające wymagane parametry graniczne5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
 Karty katalogowe producenta oraz opis techniczny sprzętów, zawierające wszelkie niezbędne informacje umożliwiające ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia oraz potwierdzające wymagane parametry graniczneSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 Pzp oraz wskazanym poniżej.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksów w przypadkach opisanych w § 9 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
4. Wnioski stron o dokonanie zmian w umowie winne być składane na piśmie i zawierać dokładny opis proponowanej zmiany. Do wniosków należy załączyć dokumenty uzasadniające wprowadzone zmiany.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum_bytom
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-09 10:45
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa odzieży sportowej dla sekcji hokejowej Bytomskiego Sportu Polonii Bytom Sp. z o.o.
 - Obsługa informatyczna i obsługa infrastruktury serwerowej oraz urządzeń drukujących Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Sp. z o.o.
 - Dostawa sprzętu do rehabilitacji pacjentów onkologicznych dla Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
 - Dostawa zestawu sonarowego holowanego na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bytomiu
 - Dostawa Żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Bytomiu w roku 2026
 - Remont klatek schodowych w budynkach mieszkalnych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Administracja Zasobów Mieszkaniowych. Część I-IX
 
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mikroskopu 3D i stolika grzewczo-mrożeniowego - 2 części
 - Zakup wraz z dostawą mikroskopów
 - Dostawa mikroskopu stereoskopowego z wyposażeniem
 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Jana Pawła II w Pawłowicach w ramach projektu "Poznaj moc swoich możliwości"
 - Dostawa pomocy dydaktycznych, doposażenia oraz mebli do dwóch żorskich szkół: CKZiU w Żorach oraz ZS nr 3 w Żorach, w ramach projektu pn. "Kształcimy zawodowo w Żorach!"
 - Dostawa mikroskopu cyfrowego ze zintegrowanym analizatorem składu pierwiastkowego wraz z niezbędnym wyposażeniem dla Politechniki Świętokrzyskiej w ramach projektu NSMET nr FENG.02.04-IP.04-0007/24-00
 
więcej: Mikroskopy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





