Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00265132/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu multimedialnego wraz z jego montażem i konfiguracją systemów w pomieszczeniach budynku biurowego z przeznaczeniem na cele społeczne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŚCIELISKO
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych, Utrzymania Dróg i Gospodarki Komunalnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892305
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nędzy Kubińca 101
1.5.2.) Miejscowość: Kościelisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-511
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182023400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakoscielisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscielisko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu multimedialnego wraz z jego montażem i konfiguracją systemów w pomieszczeniach budynku biurowego z przeznaczeniem na cele społeczne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01106830-421d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302387
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003236/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu multimedialnego wraz z montażem i konfiguracją w budynku biurowym -Centrum Aktywnej Integracji i Interwencji Kryzysowej, siedziby GOPS i UG
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przebudowa i adaptacja istniejącego budynku biurowego z przeznaczeniem na cele społ.Centr.AktywnejIntegr.Interw.Kryzysowej, siedziby GOPS, UG Kościelisko) wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku” - projekt współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 oś 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej; działanie 11.2- Odnowa obszarów wiejskich2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265132/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu multimedialnego wraz z jego montażem i konfiguracją celem stworzenia systemów: prezentacji obrazów, rejestracji spotkań, konferencyjno- dyskusyjnego , videokonferencji, nagłośnienia, sterowania i rezerwowego zasilania w pomieszczeniach budynku biurowego z przeznaczeniem na cele społeczne (Centrum Aktywnej Integracji i Interwencji Kryzysowej, siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy społecznej, siedziby Urzędu Gminy Kościelisko) wraz z wykonaniem pomiarów, prób, dokumentacji powykonawczej oraz szkoleniem osób wyznaczonych przez Zamawiającego z obsługi systemów.
1.1. Zamówienie składa się z części gwarantowanej zamówienia oraz objętej prawem opcji.
1.1.1. gwarantowaną części zamówienia, która swoim zakresem obejmuje wykonanie:
1.1.1.1. sala konferencyjna/ Centrum Aktywnej Integracji piętro II pokój 201
1.1.1.1.1. system prezentacji obrazów
• projektor multimedialny szt. 2
• uchwyt montażowy projektora szt. 1
• półka ścienna do projektora szt. 1
• ekran elektryczny szt. 2
• konstrukcja montażowa ekranu szt. 2
• mikrofon typu "gęsia szyja"- dostawa i montaż w mównicy kpl. 1
• przyłącze podłogowe- wyposażenie
doposażenie okablowania w AV i multimedia szt. 2
• extender HDMI/HDBaseT szt. 2
• procesor sygnałowy i sterujący szt. 1
• odbiornik HDBaseT ze skalerem szt. 2
1.1.1.1.2. system rejestracji spotkań (zamawiający posiada kamerę PTZ, uchwyt, aplikację kontrolną do kamery, który należy wykorzystać w realizacji systemu)
• monitor poglądowy LCD15” dla obrazu z kamery PTZ szt. 1
• rejestrator obrazu z funkcją streamingu szt. 1
• rozdzielacz HDMI szt. 1
1.1.1.1.3. system konferencyjny- dyskusyjny przewodowy bez funkcji indywidualnego przydzielania głosu
• panel mikrofonowo-głośnikowy przewodniczącego szt. 1
• panel mikrofonowo-głośnikowy uczestnika szt. 10
• jednostka centralna szt. 1
• mikrofon z podświetleniem o dł. ok. 35 cm szt. 11
1.1.1.1.4. system videokonferencji
• przyłącze wideokonferencyjne dla komputera z kontem MS Teams/ZOOM szt. 1
1.1.1.1.5. system nagłośnienia
• zestaw mikrofonu bezprzewodowego „do ręki” szt. 1
• mikrofon typu gęsia szyja z podstawką szt. 1
• cyfrowy procesor audio z eliminacją echa szt. 1
• wzmacniacz audio szt. 2
• głośnik ścienny dla większej części Sali szt. 4
• głośnik ścienny dla mniejszej części Sali szt. 2
• szafa wisząca rack 19” z wyposażaniem szt. 1
1.1.1.1.6. system sterowania
• panel sterujący dotykowy 7" dla prowadzącego szt. 1
• klawiatura przy drzwiach wejściowych szt. 2
• interfejs sterujący szt. 1
• rozdzielnia RE-AV z wyposażeniem szt. 1
• moduł przekaźnikowy szt. 2
• moduł sterowania oświetleniem DALI szt. 1
• switch LAN PoE szt. 1
1.1.1.1.7. Prace i usługi instalacyjne
• okablowanie- doposażenie
w patchcord’y, wtyki i złącza, kable ruchome kpl. 1
• montaż urządzeń szt. 1
• oprogramowanie szt. 1
• integracja systemu szt. 1
• dokumentacja powykonawcza szt. 1
1.1.1.2. sala konferencyjna/ Centrum Aktywnej Integracji piętro II pokój 202 system prezentacji obrazów
• telewizor smart LCD 75” szt. 1
• uchwyt ścienny TV szt. 1
• przyłącze podłogowe- wyposażenie szt. 1
• extender szt. 1
• okablowanie szt. 1
• montaż i uruchomienie urządzeń szt. 1
1.1.1.3. sala konferencyjna/ Centrum Aktywnej Integracji piętro I pokój 103 (zamawiający dostarczy komputer z aplikacją MS Teams/ZOOM)
system prezentacji obrazów
• telewizor smart LCD 75” szt. 1
• uchwyt ścienny TV szt. 1
• przyłącze podłogowe- wyposażenie szt. 1
• Extender szt. 1
• przedłużacz aktywny USB 3.0 optyczny do kamery USB szt. 1
• okablowanie- doposażenie w patchcord’y, wtyki i złącza, kable ruchome kpl. 1
• montaż i uruchomienie urządzeń szt. 1
1.1.1.4. Hall główny- parter system podstawowy
• doprowadzenie sieci LAN z lokalnego punktu dystrybucji- doposażenie w patchcord’y, wtyki i złącza, kable ruchome szt. 1
1.1.1.2. system zasilania awaryjnego zasilacz UPS 10kW- serwerownia szt. 1
1.1.2. Części zamówienia objęta prawem opcji, która swoim zakresem przewiduje wykonanie:
1.1.2.1. sala konferencyjna/ Centrum Aktywnej Integracji piętro II pokój 201
1.2.2.1.1 system prezentacji obrazów
• system bezprzewodowej prezentacji szt. 1
• monitor podglądowy 65” szt. 2
• uchwyt ścienny monitora szt. 2
• extender szt. 1
• rozdzielacz HDMI szt. 1
1.2.2.1.2 system konferencyjny- dyskusyjny (uzupełnienie)
• panel mikrofonowo- głośnikowy uczestnika szt. 10
• mikrofon z podświetleniem o dł. ok. 35 cm szt. 10
1.2.2.1.3. system nagłośnienia
• zestaw mikrofonu bezprzewodowego „do ręki” szt. 1
1.2.2.1.4 prace i usługi instalacyjne
• montaż urządzeń szt. 1
• oprogramowanie- rekonfiguracja systemu szt. 1
• integracja systemu szt. 1
1.2.2.2. sala konferencyjna/ Centrum Aktywnej Integracji piętro II pokój 202 system prezentacji obrazów
• system bezprzewodowej prezentacji szt. 1
1.2.2.3. sala konferencyjna/ Centrum Aktywnej Integracji piętro I pokój 103 system prezentacji obrazów
• kamera USB do polaczeń wideokonferencyjnych (rozszerzenia komputera) szt. 1
1.2.2.4. Hall główny- parter system prezentacji obrazów
• monitor DS. LCD 65” szt. 1
• uchwyt sufitowy szt. 1
• player multimedialny szt. 1
• montaż i uruchomienie urządzeń szt. 1
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
38652100-1 - Projektory
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349978,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362682,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349978,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo- Usługowa "EFER-BIS" Teresa Karpiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361442705
7.3.3) Ulica: Szlak Papieski 76
7.3.4) Miejscowość: Ząb
7.3.5) Kod pocztowy: 34-521
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "EFER - BIS" Teresa Karpiel
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "EFER - BIS" Teresa Karpiel
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349978,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Deklaracja Zamawiającego do skorzystania z prawa opcji - do 27 grudnia 2021 roku,
3. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji dostaw objętych prawem opcji w terminie do 14 dni od złożenia oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji
INNE PRZETARGI KOŚCIELISKO
- Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kościelisku - w tym stołówki, łazienek i zakup monitoringu - część I remont pomieszczeń przedszkola.
- Remont drogi publicznej gminnej K420082 Płazówka w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko
więcej: przetargi KOŚCIELISKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2025 roku"
- Doposażenie placówek przedszkolnych w gminie Popów
- Dostawa i montaż systemu audio - video Przyjazny Pokój Przesłuchań dla SR w Będzinie, SR w Pszczynie, SR Katowice - Zachód w Katowicach
- Wynajem urządzeń nagłośnieniowych i windy pod nagłośnienie wraz z ich montażem, obsługą i demontażem na potrzeby spektakli Międzynarodowego Festiwalu Teatrów Plenerowych i Ulicznych "Feta" w Gdańsku
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Dostawa zasilaczy awaryjnych (UPS) na potrzeby IMGW-PIB
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.