Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00198957/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz dzieci do placówek oświatowych w gminie Subkowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUBKOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Wybickiego 19 A
1.5.2.) Miejscowość: Subkowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-120
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 585368501
1.5.8.) Numer faksu: 585368501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@subkowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugsubkowy.nv.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz dzieci do placówek oświatowych w gminie Subkowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc36a0df-e6fb-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302316
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016555/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przewóz dzieci do placówek oświatowych w gminie Subkowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198957/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RK.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I Przewóz dzieci do szkół1) Przewozem zostaną objęte dzieci uczęszczające do:
a) Szkoły Podstawowej w Subkowach – szacunkowa ilość dzieci = 197,
b) Zespołu Kształcenia Podstawowego i Przedszkolnego w Małej Słońcy – szacunkowa ilość dzieci = 88 + 14 = 102.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 267000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II Przewóz dzieci objętych obowiązkiem przedszkolnym do szkół i przedszkoli1) Przewozem zostanie objętych:
a) szacunkowo 26 dzieci do placówek prowadzących oddział przedszkolny, w tym do :
- budynku szkoły przy ul. Józefa Wybickiego 19b w Subkowach - szacunkowa ilość dzieci = 18;
- budynku przedszkola przy ul. gen. Wł. Sikorskiego w Subkowach - szacunkowa ilość dzieci = 8.
b) szacunkowo 6 dzieci do szkoły podstawowej w Subkowach:
- do budynku szkoły przy ul. Józefa Wybickiego 19b – szacunkowa ilość dzieci = 5;
- do budynku szkoły przy ul. Zamkowej 2 – szacunkowa ilość dzieci = 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 46000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Prowadzone postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający wprowadził jako jedno z kryterium oceny ofert wartość % świadczenia postojowego wyliczanego ze wzoru PK = [WN / WB] x 20, gdzie:
PK – oznacza ilość punktów dla kryterium;
WN – oznacza najniższą oferowaną wartość % świadczenia postojowego;
WB – oznacza wartość % świadczenia postojowego oferty badanej.
Jeden z Wykonawców zaoferował 0% wartości świadczenia postojowego. W związku z tym wszyscy Wykonawcy w tym kryterium otrzymaliby 0 punktów, niezależnie od podanej przez nich wartości świadczenia. Wada ta powoduje niemożliwość rzetelnego ocenienia złożonych ofert i Wyboru najlepszego Wykonawcy.
Zamawiający mimo starań nie przewidział sytuacji, w której Wykonawca w tym kryterium zaoferuje 0% wartości świadczenia postojowego i tym samym nie mógł skorygować warunków postępowania przed upływem terminu składania ofert.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlową „MATEOBUS” Sławomir Tecław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922007929
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65815,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do Słowenii dofinansowanej z ZFŚS PZPW w Rzeszowie
- Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2025/2026
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
- Zakup i dostawa płyt betonowych do przebudowy drogi śladowej w gminie Miejska Górka
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników półkolonii i ich opiekunów na wycieczki organizowane przez Młodzieżowy Dom Kultury w Opolu" z podziałem na części.
- "Usługi transportu ciężarowego - transport zaczynu iniekcyjnego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.