eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmekPrzebudowa ul. Nowej w Bobrku



Ogłoszenie z dnia 2025-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Nowej w Bobrku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181801

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11

1.5.2.) Miejscowość: Chełmek

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-660

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33-844-90-42

1.5.8.) Numer faksu: 33-844-90-19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chelmek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.chelmek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ad5364c-541e-4c66-8f40-ae1567c654b0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Nowej w Bobrku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ad5364c-541e-4c66-8f40-ae1567c654b0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302305

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047697/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa ul. Nowej w Bobrku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00254406

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.11.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa ul. Nowej w Bobrku”.
Lokalizacja inwestycji: przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w rejonie ulicy Nowej w Bobrku na terenie jednostki ewidencyjnej 121303_5 Chełmek – miasto, obręb nr 0001 – Bobrek.
Zakres inwestycji:
Projektowane przedsięwzięcie polega na przebudowie drogi wewnętrznej – ul. Nowa w Bobrku w zakresie przebudowy konstrukcji nawierzchni jezdni od km 0+001,78 do km 0+227,50, budowie kanalizacji deszczowej oraz budowie wylotu kanalizacji deszczowej.
Rozwiązanie projektowe zakłada przebudowę drogi wewnętrznej w zakresie przebudowy konstrukcji nawierzchni jezdni wraz z regulacją do stałej szerokości 3,0 m (za wyjątkiem dowiązania w obrębie początkowego odcinka) oraz budową kanalizacji deszczowej i urządzeń służących odwodnieniu drogi. W ramach opracowania przewiduje się wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni o warstwie ścieralnej z betonu asfaltowego. Jezdnię obustronnie ograniczono krawężnikiem betonowym najazdowym na ławie betonowej. Wzdłuż prawej krawędzi jezdni przewiduje się ponadto wykonanie ścieku przykrawężnikowego z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej.
Wzdłuż całego odcinka przewiduje się wykonanie robót utrzymaniowych w zakresie odtworzenia istniejącego pobocza o szerokości 0,5 m i nawierzchni z kruszywa. Ponadto przewiduje się remont istniejących zjazdów indywidualnych o nawierzchni z kruszywa lub kostki brukowej betonowej ograniczonej obrzeżem betonowym na ławie betonowej. Lokalizacja oraz szerokość istniejących zjazdów indywidualnych nie uległa zmianie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Dokumentacja projektowa z uwzględnieniem zmiany rodzaju nawierzchni wraz z zaświadczeniem o braku sprzeciwu do zgłoszenia na wykonanie inwestycji drogowej, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

Wykonawca przeprowadzi w trakcie realizacji zadania na swój koszt wszystkie niezbędne badania, próby i testy, których wyniki zostaną przekazane Zamawiającemu po zakończeniu inwestycji. Wykonawca poniesie także koszty związane z opracowaniem i wdrożeniem na swój koszt projektu zastępczej organizacji ruchu na czas realizacji zadania wraz z uzyskaniem jego zatwierdzenia. Zamawiający wymaga, aby warstwa ścieralna nawierzchni jezdni została wykonana całą szerokością jezdni bezszwowo. Wykonawca będzie aktywnie uczestniczył bez dodatkowego wynagrodzenia w pozyskaniu przez Zamawiającego wszelkich protokołów, opinii i decyzji organów po zakończeniu realizacji budowy, a koniecznych do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy (o ile zajdzie taka konieczność).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu ceny ofert znacznie przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 420 000,00 zł brutto. Jednocześnie Zamawiający informuje, że na chwilę obecną nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny
oferty najkorzystniejszej złożonej przez Dariusza Waligóra prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Firma Usługowo Handlowa WALEK, z siedzibą ul. Tadeusza Kościuszki 8, 32-593 Żarki, cena 569 746,89 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.