Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00079271/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-30
- 2024/BZP 00094084/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-06
- 2024/BZP 00297913/01 - Wynik z dnia 2024-04-23
- 2024/BZP 00298060/01 - Wynik z dnia 2024-04-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na 8 zadań(części) dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 17 w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 17 W KRAKOWIE
1.2.) Oddział zamawiającego: ZSP nr 17
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356566651
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Czarnogórska 14
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 30-638
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.7.) Numer telefonu: 126553504
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kier.gosp@zsp17.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp17.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302146
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00297913
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Dla Części 1-Dostawa nabiału i jego przetworów postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy PZP, Dla części 3- postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255pkt. 2 ustawy PZP, dla części 4- postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 6) Przed zmianą:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
Po zmianie:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 6) Przed zmianą:
art. 255 pkt 2 ustawy
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 6) Przed zmianą:
Oferta nie zawierała załączników.
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 6, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
Iglomen Sp. z o.o
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 6, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
Węgrzce Wielkie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 6, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 6, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
121376823
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
2024-03-29
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
64341,95
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Kod waluty (Informacje dotyczące umowy dla części nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 6, Informacje dotyczące umowy dla części nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 6, Informacje dotyczące umowy dla części nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
2024-07-31
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- roboty budowlane
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- zamówienie na dostawy warzyw i owoców lato
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- DOSTARCZANIE DRUTÓW STOMATOLOGICZNYCH
- Dostawa 1 szt. drukarki 3D dla CSS - DE-dzp.272-235/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 13 w Chorzowie, ul. Sobieskiego 13 - I/2024
- Dostawa nabiału do Zakładu Karnego w Tarnowie - II półrocze 2024
- Dostawa nabiału oraz wody butelkowanej dla SPZZOZ w Gryficach
- Dostawa artykułów spożywczych mrożonych-powtórzenie nierozstrzygniętych zadań.
- Dostawa produktów suchych oraz pieczywa dla SPZZOZ w Gryficach
- Sukcesywna dostawa mięsa, mięsa mrożonego i wyrobów mięsnych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
więcej: Miód naturalny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.