eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa komputerów, monitorów i laptopów



Ogłoszenie z dnia 2025-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów, monitorów i laptopów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kancelaria Senatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001393800

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 6/8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@senat.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01f78d48-5cc4-4d63-a72c-41b9cc38b108

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Kancelaria Senatu

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Kancelaria Senatu

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa komputerów, monitorów i laptopów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01f78d48-5cc4-4d63-a72c-41b9cc38b108

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302108

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00137472/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa komputerów, monitorów i laptopów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00249979

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BPKO.SZP.350.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem I części zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu 60 sztuk komputerów typu All-In-One, zgodnych ze specyfikacją opisaną w pkt 1.2 opisu przedmiotu zamówienia, zwanego dalej "opz".
2. Wykonawca przed dostarczeniem komputerów jest zobowiązany do zewidencjonowania numerów fabrycznych komputerów oraz adresów MAC i dostarczenia ich w postaci tabeli XLS do zamawiającego. Wykonawca umieści w spisie klucze aktywacyjne Windows. Prawidłowe przygotowanie ww. ewidencji jest warunkiem odbioru komputerów i dokonania zapłaty.
3. Komputery od producenta/dystrybutora należy dostarczyć do siedziby Kancelarii Senatu i wnieść do wskazanego przez zamawiającego pomieszczenia.
4. Wszystkie dostarczone komputery muszą być fabrycznie nowe i mieć identyczną konfigurację.
5. W celu potwierdzenia posiadania przez zaoferowany komputer cech i parametrów technicznych wymaganych w opz wykonawca dołączy do oferty załącznik nr 2a do Formularza oferty – Formularz danych szczegółowych komputerów”. W formularzu wykonawca poda cechy i parametry techniczne oferowanego komputera. Niezłożenie załącznika nr 2a do Formularza oferty albo wypełnienie go niezgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ, będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
6. Wykonawcy muszą być gotowi do dostarczenia komputera do testów. Zamawiający może wezwać za pomocą poczty elektronicznej wykonawców, których oferty spełniły wymogi formalne, do dostarczenia komputera do testów w terminie 5 dni roboczych od dnia otwarcia ofert. Komputer należy dostarczyć w terminie 5 dni roboczych od dnia wezwania.
7. Dostarczony do testów komputer musi być zgodny ze specyfikacją zawartą w ofercie.
8. Dostarczony do testów komputer będzie mógł zostać odebrany najpóźniej w terminie 7 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania.
9. Szczegółowe informacje zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.5.) Wartość części: 243365,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem II części zamówienia jest dostawa 30 sztuk komputerów przenośnych o przekątnej ekranu 14” .
2. Dostawa komputerów przenośnych zostanie potwierdzona protokołem odbioru stwierdzającym kompletność dostawy, brak zewnętrznych uszkodzeń.
3. Wymogi jakościowe:
3.1. Zamawiający wymaga zaoferowania komputerów przenośnych produkowanych seryjnie i będących efektem kompleksowego projektu. W szczególności zaoferowany model komputera przenośnego i jego składniki muszą znajdować się w publicznej ofercie producenta (zgodność zaoferowanego komputera z publiczną ofertą musi obejmować co najmniej obudowę, płytę główną, typ procesora, dysk).
3.2. Zaoferowany model komputera przenośnego musi być oznaczony znakiem CE.
3.3. Wszystkie dostarczone komputery przenośne muszą być fabrycznie nowe i mieć identyczną konfigurację.
4. W celu potwierdzenia posiadania przez zaoferowany komputer przenośny cech i parametrów technicznych wymaganych w opz wykonawca dołączy do oferty załącznik nr 2b do Formularza oferty – Formularz danych szczegółowych komputerów przenośnych o przekątnej ekranu 14”. W formularzu wykonawca poda cechy i parametry techniczne oferowanego komputera przenośnego. Niezłożenie załącznika nr 2b do Formularza oferty albo wypełnienie go niezgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ, będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
5. Inne wymagania:
5.1. Wykonawcy muszą być gotowi do dostarczenia komputera przenośnego do testów w terminie 5 dni roboczych od dnia otwarcia ofert. Zamawiający może wezwać za pomocą poczty elektronicznej wykonawców, których oferty spełniły wymogi formalne, do dostarczenia komputera przenośnego do testów. Komputer przenośny musi być dostarczony w terminie 5 dni roboczych od dnia wezwania.
5.2. Dostarczony do testów komputer przenośny musi być zgodny ze specyfikacją zawartą w ofercie.
5.3. Dostarczony do testów komputer przenośny będzie mógł zostać odebrany najpóźniej w terminie 7 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania.
6. Szczegółowe informacje zawiera opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 104853,66 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem III części zamówienia jest dostawa 100 sztuk monitorów komputerowych o przekątnej ekranu 24”.
2. Dostawa monitorów komputerowych, zwanych dalej monitorami, zostanie potwierdzona protokołem odbioru stwierdzającym kompletność dostawy, brak zewnętrznych uszkodzeń.
3. Wymogi jakościowe:
3.1. Zamawiający wymaga zaoferowania monitorów produkowanych seryjnie i będących efektem kompleksowego projektu. W szczególności zaoferowany model monitora i jego elementy muszą znajdować się w publicznej ofercie producenta.
3.2. Zaoferowany model monitora musi być oznaczony znakiem CE.
3.3. Wszystkie dostarczone monitory muszą być fabrycznie nowe i mieć identyczną konfigurację.
4. W celu potwierdzenia posiadania przez zaoferowany monitor cech i parametrów technicznych wymaganych w opz wykonawca dołączy do oferty załącznik nr 2c do SWZ – Formularz danych szczegółowych monitora komputerowego. W formularzu wykonawca poda cechy i parametry techniczne oferowanego monitora. Niezłożenie załącznika nr 2c do SWZ albo wypełnienie go niezgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ, będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
5. Inne wymagania:
5.1. Wykonawcy muszą być gotowi do dostarczenia monitora do testów, w terminie 5 dni roboczych od dnia otwarcia ofert. Zamawiający może wezwać za pomocą poczty elektronicznej wykonawców, których oferty spełniły wymogi formalne do dostarczenia monitora do testów. Monitor musi być dostarczony w terminie 5 dni roboczych od wezwania.
5.2. Dostarczony do testów monitor musi być zgodny ze specyfikacją zawartą w ofercie.
5.3. Dostarczony do testów monitor będzie mógł zostać odebrany najpóźniej w terminie 7 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania.
6. Szczegółowe informacje zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 40569,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277097,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262680,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Domino Computer Jarosław Myśliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5361126989

7.3.3) Ulica: Wrzosowa 41

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 05-119

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262680,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83984,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132892,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83984,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIETOM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5840251853

7.3.3) Ulica: Rakietowa 22

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-298

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83984,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31199,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31199,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MDP Polska ITS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7010550378

7.3.3) Ulica: Migdałowa 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-796

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31199,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.