Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00327484/01 - Wynik z dnia 2022-08-31
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sterylnej os³ony g³owicy optycznej Fluobema LX.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Specjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870252274
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Batorego 17/19
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Toruñ
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@med.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.med.torun.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sterylnej os³ony g³owicy optycznej Fluobema LX.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3fd95822-195b-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00302076
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00016822/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.125 Dostawa sterylnej os³ony g³owicy optycnej Fluobeam Lx
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://bip.med.torun.pl/index.php?id=240 https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: : 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu
¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem miniPortalu pod adresem https://miniporta.uzp.gov.pl, ePUAP
https://epuap.gov.pl/wps/portal. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej:
dzp@med.torun.pl nale¿y pamiêtaæ, ¿e oferta oraz dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w SWZ pkt 14,15, a tak¿e oferty
dodatkowe sk³adane s± zawsze za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na
ePUAP i udostêpnionego na miniPortalu. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu
klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki „Postêpowania”.
Przed przyst±pieniem do sk³adania oferty, wykonawca jest zobowi±zany zapoznaæ siê
z Instrukcj± u¿ytkowania miniPortalu. Instrukcja zosta³a zamieszona na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz o¶wiadczeñ, w tym o¶wiadczenia sk³adanego na formularzu jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP https://epuapa.gov.pl/wps/portal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy
pos³uguj± siê numerem postêpowania lub numerem og³oszenia (BZP). Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej: dzp@med.torun.pl jednak nale¿y pamiêtaæ, ¿e oferta oraz dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w SWZ – pkt14,15, a tak¿e oferty dodatkowe sk³adane s± zawsze za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego na miniPortalu.
3. Zamawiaj±cy zaleca korzystanie z systemów miniPortal i ePUAP w zakresie, w jakim jest to bezwzglêdnie wymagane zgodnie z niniejsz± SWZ, w szczególno¶ci: celem z³o¿enia oferty i dokumentów przekazywanych wraz z ni±, przekazywania o¶wiadczeñ, zawiadomieñ, informacji.
4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e Wykonawca, który zamierza z³o¿yæ ofertê za pomoc± miniPortalu musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza komunikacji.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu systemów miniPortal i ePUAP opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortau oraz Regulaminie ePUAP. Regulaminy te stanowi± integraln± czê¶æ SWZ w zakresie, w jakim okre¶laj± zasady oraz wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania elektronicznych dokumentów i informacji przekazywanych przy ich u¿yciu.
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularz komunikacji w ramach systemu ePUAP wynosi 150 MB.
7. Zainteresowany z³o¿eniem oferty Wykonawca winien zapoznaæ siê z aktualnymi wytycznymi technicznymi zawartymi w przywo³anych Regulaminach. Przyst±pienie do postêpowania jest równoznaczne z akceptacj± warunków korzystania z miniPortalu i ePUAP oraz przywo³anych Regulaminów.
8. Szczegó³owe instrukcje u¿ytkowania miniPortalu (narzêdzia udostêpnionego przez Urz±d Zamówieñ Publicznych.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Specjalistyczny Szpital Miejski im.M.Kopernika w Toruniu, ul. Batorego 17/19, 87-100 Toruñ.
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Specjalistycznym Szpitalu Miejskim im.M.Kopernika w Toruniu jest Pani/Pani Ewa Kacprzak, iod@med.torun.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszego postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 20219 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129),
dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO; h) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
- zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SSM.DZP.200.147.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 72000,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
sterylna os³ony g³owicy optycznej Fluobema LX
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33199000-1 - Odzie¿ medyczna
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Przedmiot umowy w czasie trwania niniejszej umowy mo¿e ulec zmniejszeniu, jednak¿e zmniejszenie ilo¶ci zamawianego asortymentu nie przekroczy 30%. W przypadku niewykorzystania przez Odbiorcê ca³o¶ci zamówienia Dostawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o
aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie niepodlegania wykluczeniu z
postêpowania, wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego
(Dz.U. 2022 poz. 835)
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1.W celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych dostaw z wymaganymi cechami opisanymi w SWZ i za³±cznikach do SWZ Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert±:1) opisów b±d¼ folderów, b±d¼ ulotek, b±d¼ kart katalogowych z opisem produktu oraz wyszczególnieniem numerów katalogowych, a tak¿e danych technicznych zgodnie z wymogami, zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ.
2) O¶wiadczenia Wykonawcy (za³±czyæ do oferty!), ¿e oferowane wyroby medyczne s± zgodne z wymaganiami rozporz±dzenia nr 2017/745 z dnia 5.04.2017 r. (je¶li dotyczy)
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1.W celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych dostaw z wymaganymi cechami opisanymi w SWZ i za³±cznikach do SWZ Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert±:1) opisów b±d¼ folderów, b±d¼ ulotek, b±d¼ kart katalogowych z opisem produktu oraz wyszczególnieniem numerów katalogowych, a tak¿e danych technicznych zgodnie z wymogami, zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ.
2) O¶wiadczenia Wykonawcy (za³±czyæ do oferty!), ¿e oferowane wyroby medyczne s± zgodne z wymaganiami rozporz±dzenia nr 2017/745 z dnia 5.04.2017 r. (je¶li dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzieleniezamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. W zwi±zku z tym nale¿y wskazane pe³nomocnictwo z³o¿yæ wraz z ofert±.
2) O ile dotyczy - W odniesieniu do warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci
technicznej lub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog±
polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji
których te zdolno¶ci s± wymagane. W tym przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o
udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
3) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie powinni z³o¿yæ o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa
w niniejszym rozdziale SWZ, z tym, ¿e o¶wiadczenie wstêpne wymienione w ust. 1 niniejszego
rozdzia³u SWZ (o¶wiadczenie wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ) oraz dokumenty
wskazane w ust. 8 pkt 2 niniejszego rozdzia³u SWZ (dokumenty potwierdzaj±ce brak przes³anek
do wykluczenia wykonawcy) sk³ada ka¿dy Wykonawca z osobna (dotyczy tak¿e spó³ki cywilnej
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania zosta³ okre¶lony wza³±cznikunr2 do SWZ w paragrafie 5 oraz paragrafie 12
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-22 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-22 09:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-20
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa odczynników do systemu IR Biotyper wraz ze szczepami wzorcowymi (Zadanie Nr 1) oraz ja³owych pojemników do badañ mikrobiologicznych (Zadanie Nr 2).
- Ubezpieczenie mienia Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie termomodernizacji budynku przy ul. Sk³odowskiej-Curie 16 w Toruniu wraz z pozosta³ymi robotami towarzysz±cymi.
- Ubezpieczenie maj±tku i innych interesów Gminy £ukowa
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu brygadowego z podwójn± kabin± i skrzyni± ³adunkow± na potrzeby Powiatowego Zarz±du Dróg w Toruniu
- Zaprojektowanie oraz przebudowa ulicy Jasia i Ma³gosi w Toruniu
wiêcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych (pinceta bipolarna, kabel wielorazowy, elektroda monopolarna, czy¶ciki do elektrod, uchwyty, filtry itd.) dla Szpitala w Konstancinie-Jeziornie, przy ul. Wierzejewskiego 12.
- Dostawa sprzêtu medycznego - umowa ramowa ZP13/A/8/2024
- DOSTAWA SPRZÊTU JEDNORAZOWEGO U¯YTKU - III postêpowanie
- DOSTAWA OPATRUNKÓW, OB£O¯EÑ STERYLNYCH , JEDNORAZOWEGO SPRZÊTU MEDYCZNEGO DO ARTROSKOPII
- Dostawa materia³ów laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
- Dostawa rêkawic diagnostycznych i chirurgicznych dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy PCZSzp/TP-MN/7/2024
wiêcej: Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.