eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruciane-Nida › Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego specjalistycznego pojazdu asenizacyjnego z opcją wykupu dla ZGK w Rucianem-Nidzie Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego specjalistycznego pojazdu asenizacyjnego z opcją wykupu dla ZGK w Rucianem-Nidzie Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Rucianem-Nidzie Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385495032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 10

1.5.2.) Miejscowość: Ruciane-Nida

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-220

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 874231898

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ksiegowosc@zgk-rucianenida.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgk-rucianenida.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgkrucianenida.ezamawiajacy.pl.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego specjalistycznego pojazdu asenizacyjnego z opcją wykupu dla ZGK w Rucianem-Nidzie Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1ee803e-e629-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301981

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251665

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGK.ZP.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego specjalistycznego pojazdu asenizacyjnego z opcją wykupu dla ZGK w Rucianem-Nidzie Sp. z o.o.
3. Krótki opis przedmiotu zamówienia:
1) Pojazd musi spełniać wymogi wynikające z przepisów o ruchu drogowym i być dopuszczony do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.).
2) Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji lub inny dokument dopuszczający do ruchu oraz spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz. U. 2002 r. nr 193 poz. 1617 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022).
3) Pojazd winien być kompletny, sprawny technicznie, gotowy do eksploatacji i wolny od wad prawnych oraz zarejestrowany jako pojazd specjalny nie starszy niż z 2013 r.
4) Nadwozie (zabudowa) ma być fabrycznie nowe o pojemności całkowitej zbiornika 10 000 l.
5) Gwarancja na oferowany przedmiot zamówienia (specjalistyczny pojazd asenizacyjny) musi wynosić co najmniej na podwozie 3 miesiące i na zabudowę 12 miesięcy.
6) Odbiór pojazdu będzie potwierdzony protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez osoby upoważnione ze strony Wykonawcy i Zamawiającego.
7) Odbiór nastąpi w siedzibie Zamawiającego.
8) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia pracowników Zamawiającego
w zakresie obsługi dostarczonego pojazdu, które odbędzie się w dniu dostawy w siedzibie zamawiającego.
9) Wykonawca wraz z dostawą pojazdu dostarczy Zamawiającemu sporządzony w języku polskim dowód rejestracyjny pojazdu.
10) Wymagania dotyczące leasingu:
a) leasing operacyjny,
b) waluta leasingu PLN,
c) okres leasingu 60 miesięcy,
d) raty: 59 rat leasingowych. Wysokość opłat leasingowych -stała. Wysokość opłat leasingowych na dzień zawarcia umowy leasingu ustalona w oparciu o obowiązującą w tym dniu stopę bazową. Stopa bazowa ustalana na podstawie wskaźnika oprocentowania jednomiesięcznych pożyczek na polskim rynku międzybankowym (WIBOR 1 M).
e) zapłata miesięcznych rat leasingowych będzie następowała zgodnie z harmonogramem spłat. Raty płatne będą z dołu pierwszego dnia miesiąca począwszy od miesiąca następującego po dniu podpisania protokołu z odbioru przedmiotu leasingu,
f) opłata wstępna: 1% wartości przedmiotu leasingu,
g) opłata końcowa wykupu: 1 % wartości przedmiotu leasingu (po wpłacie której prawo własności przedmiotu zamówienia przechodzi na Zamawiającego),
h) Wykonawca (leasingodawca) wyda zgodę na ubezpieczenie indywidualne pojazdu przez Zamawiającego na cały okres jego finansowana,
i) Zamawiający samodzielnie ubezpieczy pojazd, w pełnym zakresie wymaganym przez Wykonawcę (leasingodawcę), dokonując wyboru ubezpieczyciela i poniesie koszty ubezpieczenia pojazdu przez cały okres leasingu łącznie z kosztami dodatkowymi ubezpieczeń pojazdu wymaganych przez Wykonawcę.
j) w przypadku braku dokonania ubezpieczenia przedmiotu leasingu przez Zamawiającego – ubezpieczenie takie będzie mógł zawrzeć Wykonawca, obciążając Zamawiającego kosztem składki ubezpieczenia,
k) podatek transportowy w całym okresie trwania umowy będzie płatny przez Zamawiającego,
l) koszty za rejestrację pojazdu ponosi Zamawiający,
m) przedmiot leasingu przejdzie z mocy Umowy na Zamawiającego jako korzystającego po zakończeniu okresu leasingu i uregulowaniu wszystkich rat leasingowych, zgodnie z Umową oraz zapłacie przez Zamawiającego ceny wykupu, o której mowa w lit. g) powyżej.
n) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
w SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
o) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ pn.: „Specyfikacja techniczna - SOPZ”.
4. Zamawiający dopuszcza dostawę przedmiotu leasingu równoważnego w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia tzn., że zaoferowany przedmiot leasingu będzie o takich samych lub wyższych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych.
4.1 Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy własne itp. (jeśli takie się pojawiły) – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy dotyczący przedmiotu leasingu. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu leasingu wskazano nazwy materiałów; dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały użyte w opisie przedmiotu zamówienia służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach użytkowych i jakościowych. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych, zawartych w załączniku nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność zaoferowanego asortymentu. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załączniku nr 1 do SWZ minimalnych wymaganiach jakościowych.
4.2 Ewentualne zamieszczone w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Ewentualnie wskazane nazwy produktów oraz ich producentów nie mają na celu naruszenia zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. Wszędzie, gdzie są one wskazane, należy to czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zamówienia zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu leasingu ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa.
4.3 Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328144,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328144,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328144,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SG Equipment Leasing Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261740388

7.3.3) Ulica: ul. Łucka 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-842

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328144,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.