Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00230500/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konsultacje eksperckie z zakresu metodyki z elementami andragogiki i psychologii dla mistrzów świadczących usługę uczenia w miejscu pracy w projekcie „Ucz się u mistrza”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357114075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Na Stawach
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-107
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 124240723
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wup-krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konsultacje eksperckie z zakresu metodyki z elementami andragogiki i psychologii dla mistrzów świadczących usługę uczenia w miejscu pracy w projekcie „Ucz się u mistrza”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4575be94-2b5d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301869
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003356/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Konsultacje eksperckie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020; Oś priorytetowa 8. Rynek pracy; Działanie 8.4 Rozwój kompetencji kadr i adaptacja do zmian; Poddziałanie 8.4.1 Rozwój kompetencji kadr sektora MŚP, Typ B oraz z Budżetu Państwa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230500/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.1.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 80566,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy są konsultacje eksperckie z zakresu metodyki z elementami andragogiki i psychologii dla mistrzów świadczących usługę uczenia w miejscu pracy w projekcie „Ucz się u mistrza”, polegającego na:
a. zapewnieniu do realizacji zamówienia co najmniej jednego eksperta z zakresu metodyki, andragogiki i psychologii, który będzie pozostawać do dyspozycji Zamawiającego przez cały okres zamówienia;
b. przeprowadzeniu w ramach projektu „Ucz się u mistrza” konsultacji eksperckich z zakresu metodyki z elementami andragogiki i psychologii dla Mistrzów świadczących usługę uczenia w miejscu pracy (zwanych dalej „Konsultacjami”);
c. przygotowaniu materiałów dydaktycznych dla uczestników Konsultacji w formie pisanej, np. podręcznika/skryptu – co najmniej 3, w formie krótkich filmów instruktażowych – co najmniej 5. (Zamawiający deklaruje możliwość udostępnienia studia nagrań do przygotowania filmów instruktażowych).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej: „OPZ”) oraz projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wzór umowy) są odpowiednio załącznikiem nr 2 oraz 1 do SWZ oraz stanowią integralną część SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dokumentach postępowania zamieścił niespójne informacje, które uniemożliwiają ocenę złożonych ofert przez Wykonawców. Z powodu rozbieżności informacji zawartych w SWZ oraz formularzu ofertowym dotyczących kryteriów oceny ofert Zamawiający nie jest w stanie prawidłowo ocenić złożonych ofert.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





