eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raczyce › Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Raczycach



Ogłoszenie z dnia 2021-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki
Odpadów Komunalnych w Raczycach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Odolanowski Zakład Komunalny Sp z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302409617

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Odolanowska 17

1.5.2.) Miejscowość: Raczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-430

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 607 120 820

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozkodolanow@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ozkodolanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki
Odpadów Komunalnych w Raczycach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7354878-37e8-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301847

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250269/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/ZP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 364156,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych z
„PSZOK”

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie w sposób określony w umowie odpadów komunalnych zebranych na punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Raczycach:
1) 15 01 01 – Opakowania z papieru i tektury
2) 15 01 02 – Opakowania z tworzyw sztucznych
3) 15 01 05 – Opakowania wielomateriałowe
4) 15 01 07 – Opakowania ze szkła
5) 16 01 03 – Zużyte opony
6) 16 02 11 - Zużyte urządzenia zawierające freony, HCFC, HFC
7) 16 02 13 -Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12
8) 17 01 01 – Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórki i remontów
9) 17 01 02 – Gruz ceglany
10) 17 01 07 – Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadów materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06
11) 17 05 04 – Gleba i ziemia w tym kamienie, inne niż wymienione w 17 05 03
12) 17 06 04 – Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03
13) 17 09 04 - Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01
14) 20 01 10 – Odzież
15) 20 01 21* – Lampy fluorescyjne i inne odpady zawierające rtęć
16) 20 01 23* – Urządzenia zawierające freony (KOMPLETNE)
17) 20 01 23* – Urządzenia zawierające freony (NIEKOMPLETNE)
18) 20 01 32 – Leki inne niż wymienione w 20 01 31
19) 20 01 34 – Baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33
20) 20 01 35* – Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki (KOMPLETNE)
21) 20 01 35* – Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki (NIEKOMPLETNE)
22) 20 01 36 – Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23, 20 01 35
23) 20 02 01 – Odpady ulegające biodegradacji
24) 20 03 07 – Odpady wielkogabarytowe

Odpady z punktu 3 (odpady wielomateriałowe) gromadzone są w pojemnikach 1100 litrów, elektrosprzęt (w tym 20 01 23*,20 01 21*) gromadzony jest w kontenerze zamykanym o pojemności 25 m3 . Odpady wielkogabarytowe gromadzone są w osobnym zamkniętym kontenerze 25 m3 oraz otwartym kontenerze o pojemności 34 m3.
Leki, baterie i odpady z grupy 20 01 21 gromadzone są w osobnych pojemnikach 0,06-0,24m3. Wykonawca pojemniki do 0,24m3 musi opróżnić i pozostawić je na Pszoku.

Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny gromadzony jest w jednym kontenerze o pojemności 25 m3. Należy przyjąć, że odpady o kodach 16 02 11,16 02 13, 20 01 23*, 20 01 35* i 20 01 36 będą przewożone w jednym kontenerze a następnie rozdzielane na instalacji.
Przy kalkulacji ceny należy uwzględnić również sprzęt kompletny i niekompletny dla kodów 20 01 23* oraz 20 01 35 * .
Odpady 8-10 są gromadzone w kontenerach o pojemności 12 m3 typu hakowiec bramowiec (duzy hak). Pozostałe odpady gromadzone są w otwartych i zamkniętych kontenerach KP 7 (mały hak).

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodach wskazanych powyżej. Operatorem PSZOK-a jest Odolanowski Zakład Komunalny Sp. z o. o. PSZOK znajduje się na działce nr ewid. 5/1 w Raczycach (teren dawnego składowiska odpadów). Sposób zagospodarowania odpadów musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. DZ. U. 2020 r., poz. 797 ze zm.). Szacunkową ilość odpadów, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy określono w załączniku nr 1A do Formularza Ofertowego oraz w Tabeli 1 kolumna [4].
Wskazana w załączniku nr 1A ilość odpadów ma charakter szacunkowy (rozmiar prac). Rozmiar prac do wykonania może być mniejszy lub większy od przedstawionego w SWZ oraz ofercie Wykonawcy złożonej w postępowaniu, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca zawsze jest zobowiązany do wykonania całości prac wynikających z tej umowy wraz z załącznikami. Wykonawca może żądać zapłaty wynagrodzenia wyłącznie za wykonany rzeczywiście oraz prawidłowo i odebrany przez Zamawiającego zakres prac.
Ilości odpadów podlegających zagospodarowaniu i odbiorowi wskazane w punkcie SWZ w Tabeli 1 kolumna [5] są natomiast ilościami maksymalnymi, a Wykonawcy nie służy roszczenie o zagospodarowanie większej ilości odpadów
Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący zagospodarowanie i odbiór wszystkich rodzajów odpadów opisanych w opisie przedmiotu zamówienia („Opcja”). Przedmiotem Opcji będzie zagospodarowanie lub odbiór odpadów opisanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). W ramach Opcji mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub jeden rodzaj odpadów do zagospodarowania lub odbioru wskazany w SWZ (i wyceniony przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % kwoty brutto podanej przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym jako suma szacunkowego wynagrodzenia Wykonawcy za całość zagospodarowania odpadów Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji będą ceny jednostkowe za zagospodarowanie i odbiór poszczególnych rodzajów odpadów zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
Odbiór odpadów odbywać się będzie z terenu PSZOK-a w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00 i w soboty od 8 do 16. Punkt dla mieszkańców jest czynny we wtorki i czwartki od 10 -18 i w soboty od 8 - 16. Odbiór odpadów musi nastąpić w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, wskazanie innych terminów i godzin odbioru przedmiotowych odpadów. Załadunek odpadów leży po stronie Wykonawcy. Przed planowanym odbiorem odpadów Wykonawca zobowiązany będzie do przesyłania drogą mailową danych do wygenerowania w systemie BDO karty przekazania odpadów przez Zamawiającego. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanej wadze Zamawiającego, zlokalizowanej na terenie PSZOK-a.
Zamawiający dopuszcza załadunek kontenerów na pojazd Wykonawcy i przewiezienie odpadów w celu
ich zagospodarowania, a następnie zwrot kontenerów. Zamawiający zwraca uwagę, że w przypadku
odpadów, które mają zostać odebrane w czasie 24h od zgłoszenia kontenery muszą wrócić na teren
PSZOK-a w dniu odbioru, tak aby zmieścić się w limicie 24 godzin.

Dodatkowo Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przesyłania po zakończeniu każdego kwartału, wypełnionego oświadczenia potwierdzającego wykonanie odzysku lub recyklingu w danej instalacji z podaniem odpowiedniego symbolu procesu przetwarzania. Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 328710,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych i niebezpiecznych z PSZOK.

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych na punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Raczycach:

1) 08 03 18 Odpadowy toner drukarski inny niż wymieniony w 08 03 17
2) 15 01 10* Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone
3) 15 01 11* Opakowania z metali zawierające niebezpieczne porowate elementy wzmocnienia konstrukcyjnego (np. azbest), włącznie z pustymi pojemnikami ciśnieniowymi
4) 15 02 02* Sorbenty, materiały filtracyjne (w tym filtry olejowe nieujęte w grupach) tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi (np. PCB)
5) 16 80 01 Magnetyczne i optyczne nośniki informacji
6) 20 01 13* Rozpuszczalniki
7) 20 01 14* Kwasy
8) 20 01 19* Środki ochrony roślin
9) 20 01 26* Oleje i tłuszcze inne niż wymienione w 20 01 25
10) 20 01 27* Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne
11) 20 01 29* Detergenty zawierające substancje niebezpieczne
12) 20 01 30 Detergenty inne niż wymienione w 20 01 29
13) 20 01 33* Baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03 oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie
14) 20 01 99 Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny
15) 15 01 04 Opakowania z metali
16) 17 02 02 Szkło
17) 20 01 01 Papier tektura
18) 20 01 02 Szkło
19) 20 01 11 Tekstylia
20) 20 01 28 Farby, tusze, farby drukarskie , kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27
21) 20 01 38 Drewno inne niż wymienione w 20 01 37
22) 20 01 39 Tworzywa sztuczne
23) 20 01 40 Metale



Odpady z tej grupy to głównie odpady niebezpieczne gromadzone w specjalnych pojemnikach, w kontenerze na odpady niebezpieczne. Odpady z grupy niebezpiecznych należy odbierać we własnych pojemnikach. Jeśli to możliwe to należy przepakować je do własnych pojemników. Odpady z grupy niebezpiecznych należy odebrać w ciągu 72 godzin od momentu zgłoszenia. Pozostałe odpady należy odebrać w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia.
Papier, metale, odzież ,drewno i tworzywa sztuczne gromadzone są w gromadzone są w pojemnikach 1100 l.

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodach wskazanych powyżej. Operatorem PSZOK-a jest Odolanowski Zakład Komunalny Sp. z o. o. PSZOK znajduje się na działce nr ewid. 5/1 w Raczycach (teren dawnego składowiska odpadów). Sposób zagospodarowania odpadów musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.).

Szacunkowa ilość odpadów, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy określona została w załączniku nr 1B do Formularza Ofertowego oraz w Tabeli 1 kolumna [4].
Wskazana w załączniku nr 1B ilość odpadów ma charakter szacunkowy (rozmiar prac). Rozmiar prac do wykonania może być mniejszy lub większy od przedstawionego w SWZ oraz ofercie Wykonawcy złożonej w przetargu, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca zawsze jest zobowiązany do wykonania całości prac wynikających z tej umowy wraz z załącznikami. Wykonawca może żądać zapłaty wynagrodzenia wyłącznie za wykonany rzeczywiście oraz prawidłowo i odebrany przez Zamawiającego zakres prac.
Ilości odpadów podlegających zagospodarowaniu i odbiorowi wskazane w tym punkcie SWZ w
Tabeli 1 kolumna [5] są natomiast ilościami maksymalnymi, a Wykonawcy nie służy roszczenie o zagospodarowanie większej ilości odpadów
Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący zagospodarowanie i odbiór wszystkich rodzajów odpadów opisanych w opisie przedmiotu zamówienia („Opcja”). Przedmiotem Opcji będzie zagospodarowanie lub odbiór odpadów opisanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). W ramach Opcji mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub jeden rodzaj odpadów do zagospodarowania lub odbioru wskazany w SWZ (i wyceniony przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % kwoty brutto podanej przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym jako suma szacunkowego wynagrodzenia Wykonawcy za całość zagospodarowania odpadów Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji będą ceny jednostkowe za zagospodarowanie i odbiór poszczególnych rodzajów odpadów zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.

Odbiór odpadów odbywać się będzie z terenu PSZOK-a poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00 i w soboty od 8 do 16. Punkt dla mieszkańców jest czynny we wtorki i czwartki od 10 -18 i w soboty od 8 -16. Odbiór odpadów musi nastąpić w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, wskazanie innych terminów i godzin odbioru przedmiotowych odpadów. Załadunek odpadów leży po stronie Wykonawcy. Przed planowanym odbiorem odpadów Wykonawca zobowiązany będzie do przesyłania drogą mailową danych do wygenerowania w systemie BDO karty przekazania odpadów przez Zamawiającego. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanej wadze Zamawiającego, zlokalizowanej na terenie PSZOKa.

Dodatkowo Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przesyłania po zakończeniu każdego kwartału, wypełnionego oświadczenia potwierdzającego wykonanie odzysku lub recyklingu w danej instalacji z podaniem odpowiedniego symbolu procesu przetwarzania. Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 35445,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344044,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344044,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344044,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA EKO-KAR SP. Z O. O. SP. KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222788279

7.3.3) Ulica: ul. Polna 17

7.3.4) Miejscowość: Raszków

7.3.5) Kod pocztowy: 63-440

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344044,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na fakt, iż w postępowaniu nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.