eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Utrzymanie zbiorników retencyjnych



Ogłoszenie z dnia 2023-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie zbiorników retencyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: +32 43 92 302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a39d31f1-f87a-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie zbiorników retencyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a39d31f1-f87a-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301827

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524402/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.53 Utrzymanie zbiorników retencyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242675

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.35.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162601,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zbiorników retencyjnych i ich otoczenia zlokalizowanych przy ulicach Jastrzębskiej, Kaktusowej, Raciborskiej, Szymborskiej, Świerklańskiej, Wielopolskiej i Zwycięstwa w obrębie granic miasta Rybnika.
Prace polegać będą na:
- ręcznym wykoszeniu porostów i traw, z dna zbiornika, skarp, obszaru do ogrodzenia oraz pasa o szerokości zmiennej około 3,0 m wokół ogrodzenia (porost gęsty, twardy);
- wygrabianiu wykoszonych porostów z obszaru wykonanych prac;
- wywiezieniu wykoszonych porostów;
- oczyszczeniu z namułu rowów, przepustów, przykanalików i studni;
- ścince poboczy;
- wycince samosiejek;
- robotach związanych z wykonaniem naprawy ścianki czołowej przepustu i miejscowo skarp.
Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót.
Ogólne wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów dopuszczonych do obrotu
i powszechnego stosowania w budownictwie.
2. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania materiałów z odzysku oraz z recyklingu.
3. Sposób przekazania drewna (samosiejki) – po dokonaniu wycinki urobek drewna należy przekazać do Zarządu Zieleni Miejskiej na plac składowy drewna. Przygotowanie urobku polega na pocięciu konarów (o średnicy powyżej 20 cm
i długości minimum 2,5 m) na odcinki 2,5 m – 3,0 m, konarów o średnicy mniejszej niż 20 cm i nie mniejszych niż 10 cm lub krótszych niż 2,5 m na dowolne odcinki.
4. Urobek w postaci gałęzi, karpy, także w formie zrąbek, należy dostarczyć do ZZM na teren kompostowni. Odpad ten jest przyjmowany odpłatnie (regulamin funkcjonowania kompostowni na stronie www.zielen.rybnik.pl).
5. Dostawa całego urobku odbywa się transportem Wykonawcy.
6. Termin dostawy należy ustalić z minimum dwudniowym wyprzedzeniem.
7. Przyjęcie urobku odbywa się w dni robocze w godzinach od 7.00 do 13.00.
8. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy przy użyciu sprzętu i maszyn właściwego do warunków ukształtowania gruntu oraz rodzaju porastającej ją roślinności, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania.
9. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zabiegów z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz agrotechnicznej, przepisami bezpieczeństwa, higieny pracy i przeciwpożarowych, a także odpowiedzialny jest za zapewnienie pracownikom środków ochrony osobistej, jeżeli są wymagane.
10. Wykonawca nie może wypalać gruntów na terenie prowadzonych prac.
11. Wykonawca w ramach każdego etapu prac zobowiązany będzie zgrabić i usunąć trawę i porosty na swój koszt.
12. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody poniesione przez osoby trzecie w związku z realizacją prac.
13. Należy wykonać dokumentację zdjęciową terenu po zakończeniu prac. Będzie ona stanowiła załącznik do protokołu odbioru.
14. Rozliczenie za przedmiot zamówienia będzie odbywało się fakturami dotyczącymi wykonanych etapów prac na podstawie protokołów odbiorów końcowych podpisanych przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy:
- pierwsza faktura w wysokości 50% wartości robót opisanych i wycenionych w dziale nr 1 przedmiaru robót „Usunięcie traw, porostów, krzewów i samosiejek” - po zakończeniu pierwszego koszenia;
- druga faktura w wysokości 50% wartości robót opisanych i wycenionych w dziale nr 1 przedmiaru robót „Usunięcie traw, porostów, krzewów i samosiejek” - po zakończeniu drugiego koszenia;
- trzecia faktura w wysokości 100 % wartości robót opisanych i wycenionych w dziale nr 2 przedmiaru robót „Roboty naprawcze i pozostałe” - po całkowitym zakończeniu robót.
15. Termin płatności faktur ustala się do 30 dni od daty ich otrzymania wraz z podpisanym przez Zamawiającego protokołem odbioru i dokumentacją rozliczeniową. Płatność nastąpi przelewem na konto Wykonawcy podane na fakturze. Za termin zapłaty ustala się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
16. Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia jeżeli wykonał prace dodatkowe bez zgody Zamawiającego.
17. Zamawiający zakłada, że prace będą prowadzone w systemie dwuzmianowym z uwzględnieniem ciszy nocnej od godz. 22.00 – 06.00.
18. Roboty muszą być prowadzone w sposób zapewniający ciągły przejazd i dojście do obiektów i nieruchomości zlokalizowanych w pobliżu obiektów.
19. Dla robót prowadzonych w pasie drogowym, Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe wprowadzenie czasowej zmiany organizacji ruchu, tj. wykonania projektu organizacji ruchu i jego zatwierdzenia na czas prowadzenia robót oraz zgłoszenia wprowadzenia czasowej organizacji zarządcy ruchu (Wydział Dróg, Referat Uzgodnień i Zarządzania Ruchem Urzędu Miasta Rybnika) i właściwemu Komendantowi Policji na minimum 7 dni przed jej wprowadzeniem.
20. Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów opuszczających plac budowy pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne
z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.
21. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady:
- zraszania wodą terenu budowy w okresach suszy,
- stosowania zabezpieczeń pylistych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie),
- transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów,
- stosowania gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach.
Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów opuszczających plac budowy pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.
Przypomina się również, że:
- Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania,
- organizacja terenu wykonania prac oraz prowadzenie robót nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.
Wymagany minimalny termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 12-miesięcznej gwarancji
na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały związane z wykonaniem naprawy ścianki czołowej przepustu i miejscowo skarp.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
- ręczne wykoszenie porostów i traw,
- oczyszczenie z namułu rowów, przepustów, studni i przykanalików,
- ścinka poboczy,
- naprawa ścianki czołowej przepustu pod zjazdem,
- miejscowa naprawa skarp.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230416,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MATBEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423189723

7.3.3) Ulica: ul. Podmiejska 71

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-207

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.