Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00246321/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wanny jacuzzi z montażem 1 szt.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM REHABILITACJI ROLNIKÓW KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370016916
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Jana Rąba 22
1.5.2.) Miejscowość: Iwonicz-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-440
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@crriwonicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.crriwonicz.sanatoria.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wanny jacuzzi z montażem 1 szt.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7803290-fea8-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00301782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00318938/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup wanny jacuzzi z montażem 1 szt.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246321/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 9/ZP/D/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 49000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej (rok produkcji nie wcześniej niż 2022r.), wanny jacuzzi (zwanej dalej także sprzętem) do siedziby Zamawiającego w Iwoniczu-Zdroju, ul. ks. Jana Rąba 22. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do sprzedaży, transportu, montażu i uruchomienia ww. wanny jacuzzi oraz przeszkolenia personelu Zamawiającego z jej obsługi. (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ).
Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej wanny jacuzzi na nową wannę jacuzzi akrylową, z rynną przelewową z hydromasażem wodno-powietrznym.
Podczas wizji lokalnej Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego pomiaru otworu drzwiowego do pomieszczenia basenowego od strony tarasu w celu oceny możliwości wniesienia wanny. W przypadku zbyt małego otworu drzwiowego Wykonawca zobowiązany jest do kontaktu z Wykonawcą stolarki okiennej, za pośrednictwem Zamawiającego, w celu ustalenia możliwości wniesienia wanny innym otworem okiennym.
Szczegółowy opis wykonania :
- demontaż istniejącej wanny, zainstalowanej na plaży basenowej,
- podłączenie nowej wanny do istniejącej instalacji wodno-powietrznej, instalacji kanalizacyjnej i instalacji elektrycznej,
- wymiary wanny należy dopasować i osadzić na istniejącej obudowie żelbetonowej i podłączyć do istniejących instalacji,
- wannę należy dostosować do istniejącego układu filtracji oraz pomp masażu wodnego i powietrznego pod kątem wydajności,
- na istniejącej konstrukcji żelbetonowej wokół wanny należy osadzić barierkę wykonaną ze stali nierdzewnej o wysokości 60cm, odporną na warunki panujące na hali basenowej, grubość rur i wzór należy omówić Zamawiającym
- ściany boczne zewnętrzne należy wykonać z mozaiki szklanej o wymiarach 2,5cm x 2,5 cm kolor omówić z zamawiającym.
Szczegółowy opis wanny :
- wanna akrylowa z podkonstrukcją ze stali nierdzewnej,
- dysze wkręcane, wymienne, w ilości około 10 sztuk, 2 dysze cyrkulacyjne,
- oświetlenie ledowe,
- wymiary : średnica zewnętrzna wanny około 223cm,
- kolor biały.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51416000-1 - Usługi instalowania sprzętu do fizykoterapii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAPT Jarosław Telega
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 79415730126
7.3.3) Ulica: ul. Gorliczyńska 129
7.3.4) Miejscowość: Przeworsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30INNE PRZETARGI IWONICZ-ZDRÓJ
- Wynajem lodowiska mobilnego sztucznie mrożonego w kształcie pierścienia wraz z wyposażeniem i zapleczem technicznym na sezon zimowy 2025/2026
- Organizacja wycieczek obejmujących zagadnienia edukacji finansowej w ramach Programu "Lekcje o finansach"- edycja 2025
więcej: przetargi IWONICZ-ZDRÓJ »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





