eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lisięcice › DOSTAWA OWOCÓW, WARZYW I PODOBNYCH PRODUKTÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ w 2022r.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA OWOCÓW, WARZYW I PODOBNYCH PRODUKTÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ w 2022r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Klisino 100

1.5.2.) Miejscowość: Lisięcice

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-118

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774857593

1.5.8.) Numer faksu: 774857593

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps.przetarg@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps-klisino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Dom Pomocy Społecznej w Klisinie - jednostka budżetowa Powiatu Głubczyckiego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA OWOCÓW, WARZYW I PODOBNYCH PRODUKTÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ w 2022r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9b1be95-2801-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301644

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001550/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 DOSTAWA OWOCÓW, WARZYW I PODOBNYCH PRODUKTÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ W 2022R.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225388/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 8/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 252599,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p Nazwa Jedn.
miary Ilość

1. Dżem truskawkowy niskosłodzony op. 1 kg kg 1311
2. Przecier pomidorowy koncentr. min. 30% op.do 1 kg kg 562
3. Przecier ogórkowy op. 1 kg kg 195
4. Przecier szczawiowy op.1 kg kg 221
5. Kukurydza konserwowa op. od 0,4 do 1 kg kg 213
6. Groszek konserwowy op. od 0,4 do 1 kg kg 324
7. Papryka konserwowa cięta op. do 1 kg kg
masa netto bez zalewy 1077
8. Chrzan konserwowy tarty z kwaskiem cytrynowym
op. do 1 kg kg 224
9. Ogórki konserwowe op. do 1 kg kg
masa netto bez zalewy 2083
10. Kapusta kiszona kg op. pojemnik plastikowy 5 kg kg 2878
11. Powidła śliwkowe op. do 1 kg kg 197
12. Marmolada wieloowocowa – twarda op. do 1 kg kg 620
13. Ogórek kiszony op. pojemnik plastikowy do 1 kg kg
masa netto bez zalewy 504
14. Pieczarki konserwowe marynowane op. do 1 kg kg
masa netto bez zalewy 765
15. Fasola konserwowa – szparagowa kg kg
masa netto bez zalewy 840
16. Koncentrat z buraków op. do 1 l l 35
17. Grzyby suszone – podgrzybek kg kg 7
18. Śliwka suszona op. do 1 kg kg 4
19. Sałatka z pomidorów zielonych op. do 1 kg kg
masa netto bez zalewy 408
20. Surówka buraczki z chrzanem op. 1 kg kg 146
21. Kapusta czerwona konserwowa op. do 1 kg kg
masa netto bez zalewy 229
22. Pieczarka krojona solona op. do 1kg kg
masa netto bez zalewy 74
23. Sałatka wielowarzywna kg kg
masa netto bez zalewy 832
24. Ogórek małosolny op.pojemnik plastikowy do 1 kg kg
masa netto bez zalewy 101
25. Susz owocowy op. do 1kg kg
34
26. Morela suszona kg kg 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 90517,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p Nazwa Jedn. miary Ilość

1. Mieszanka warzywna (wielowarzywna) mrożona
op. 2,5 kg kg 1050
2. Kalafior mrożony op. 2,5 kg kg 854
3. Brokuł mrożony op. 2,5 kg kg 1079
4. Szpinak mrożony op. 2,5 kg kg 813
5. Fasola szparagowa mrożona op. 2,5 kg kg 826
6. Mrożonki – pierogi z kapustą i grzybami op. 2 kg kg 127
7. Mrożonki – pierogi ruskie op. 2 kg kg 1805
8. Mrożonka – wiśnie op. 2,5 kg kg 488
9. Mrożonka – zupa pieczarkowa op. 2,5 kg kg 329
10. Mrożonka – zupa fasolowa op. 2,5 kg kg 39
11. Mrożonka – włoszczyzna op. 2,5 kg kg 3715
12. Mrożonka – leczo op. 2,5 kg kg 498
13. Mrożonka – seler op. 2,5 kg kg 118
14. Mrożonka – kluski śląskie op. 2 kg kg 1192
15. Mrożonka – zupa grzybowa op. 2 kg kg 194
16. Lody śmietankowe op. 100 ml szt 14631
17. Mrożonka – czarna porzeczka op. 2,5 kg kg 1307
18. Mrożonka – truskawka op. 2,5 kg kg 1403
19. Mrożonka – marchew, groszek op. 2,5 kg kg 443
20. Mrożonka – marchew kostka op. 2,5 kg kg 1616
21. Mrożonka – marchew, kalafior, brokuł (bukiet)
op. 2,5 kg kg 1239
22. Mrożonka kompotowa – mieszanka wieloowocowa
op. 2,5 kg kg 3298
23. Pierogi ze szpinakiem kg kg 789
24. Mrożonka – pyzy z mięsem op. 2 kg kg 1715
25. Mrożonka – pierogi z mięsem op. 2 kg kg 964
26. Mrożonka – pierogi z truskawką op. 2 kg kg 28
27. Mrożonka knedle ze śliwką op. 2 kg kg 897
28. Mrożonka knedle z truskawką op. 2 kg kg 569
30. Mrożonki – zupa wiosenna op. 2,5 kg kg 158
31. Brukselka mrożona op. 1 kg kg 396
32. Mrożonka – pietruszka kostka op. 2,5 kg kg 58

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 162082,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100952,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100952,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100952,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowe "POLARIS" Małgorzata Gruszczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 618002068

7.3.3) Ulica: Żołnierska 20a

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100952,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 364 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156227,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159713,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156227,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo-Handlowo-Usługowo-Produkcyjne MISIEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7550012006

7.3.3) Ulica: Wiejska 24b

7.3.4) Miejscowość: Prudnik

7.3.5) Kod pocztowy: 48-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156227,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 364 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.