eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kunów › Budowa skateparku, siłowni zewnętrznej oraz placu zabaw przy ul. Laski w Kunowie



Ogłoszenie z dnia 2022-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa skateparku, siłowni zewnętrznej oraz placu zabaw przy ul. Laski w Kunowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kunów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009805

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 45B

1.5.2.) Miejscowość: Kunów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-415

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 412613174

1.5.8.) Numer faksu: +48 412613194

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kunow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kunow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa skateparku, siłowni zewnętrznej oraz placu zabaw przy ul. Laski w Kunowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ad3912a-f6bc-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00301568

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015282/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa strefy relaksu przy ul. Laski w Kunowie wraz z placem zabaw, siłownią zewnętrzną i skateparkiem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228044/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.I.271.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 983590,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: „Budowa skateparku, siłowni zewnętrznej oraz placu zabaw przy ul. Laski w Kunowie”.
Dofinansowano ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – edycja 2021.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie prac polegających na utwardzeniu i zagospodarowaniu terenu obejmujące:
a) roboty pomiarowe (tyczenie geodezyjne oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza),
b) demontaż istniejących urządzeń zabawowych, małej architektury oraz ogrodzenia w całości (za wyjątkiem wiaty rowerowej i stołu betonowego do gry w tenisa). Cały materiał z demontażu należy złożyć na bazie Zakładu Gospodarki Komunalno - Mieszkaniowej w Kunowie przy ul. Partyzantów 47,
c) wykonanie fundamentów i montaż urządzeń skateparku, placu zabaw, siłowni zewnętrznej, małej architektury i ogrodzenia,
d) zakup i montaż 7 sztuk lamp solarnych typu bocian,
e) wykonanie nawierzchni z betonu pod skatepark, maty przerostowej i piasku oraz nawierzchni z kostki betonowej, zgodnie z rysunkiem planu,
f) wytyczenie łuków nasadzeń roślinności i lokalizacji drzew,
g) przygotowanie gruntu pod nasadzenia,
h) nasadzenie roślin i drzew oraz renowacja trawnika, wykonanie łąki kwietnej. Zamawiający odstępuje od wymogu uwzględnienia w okresie gwarancyjnym pielęgnacji po posadzeniu,
i) monitoring,
j) prace porządkowe, w których należy uwzględnić również odświeżenie istniejącej nawierzchni utwardzonej poprzez oczyszczenie podłoża, usunięcie glonów, mchu, chwastów oraz mycie i tym podobne, powierzchnia około 830 m2.
Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 roku poz. 1129 oraz z 2022 roku poz. 1079) Zamawiający informuje, iż dokonał szczegółowej analizy przedmiotu zamówienia oraz rozważył celowość podziału zamówienia na części. Ponieważ istnieje zagrożenie wystąpienia nadmiernych trudności technicznych w prawidłowym wykonaniu całości zamówienia w przypadku jego podziału na części oraz ze względu na potrzebę skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia uznano, iż podział zamówienia na części jest nieuzasadniony, bowiem mógłby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu całego przedsięwzięcia w określonym terminie. Dodatkowo podział zamówienia na części spowodowałby trudności w dochodzeniu przez Zamawiającego praw gwarancyjnych w okresie gwarancji, bowiem roboty wykonywane przez Wykonawcę jednej części zamówienia będą miały bezpośredni wpływ na roboty wykonywane przez Wykonawców części kolejnych. Brak podziału na części przedmiotowego zamówienia w żaden sposób nie ograniczy zasady konkurencyjności.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany przy zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami poprzez zastosowanie racjonalnych usprawnień, usuwanie barier oraz zapobieganie ich powstawaniu, zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 roku poz. 1062 oraz z 2022 roku poz. 1079). Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie art. 6 wyżej wymienionej ustawy w zakresie:
1) dostępności architektonicznej poprzez zapewnienie wolnych od barier poziomych przestrzeni komunikacyjnych - na terenie całego obiektu nie będą występować obniżenia, ani stopnie niebezpieczne dla osób niewidomych, brak wysokich krawężników, szerokości chodników dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych;
2) zapewnienia informacji na temat rozkładu funkcjonalno-przestrzennego –
w cenie oferty należy uwzględnić zakup i montaż tablicy z informacją o rozkładzie wszystkich elementów zadania w terenie, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy (plan tyflograficzny);
3) przynajmniej jedno z urządzeń siłowni zewnętrznej dostosowane będzie dla osób niepełnosprawnych.
3. Szczegółowy zakres robót budowlanych określają:
1) projekt budowlano - wykonawczy dla zadania pod nazwą: „Budowa strefy relaksu przy ul. Laski w Kunowie wraz z placem zabaw, siłownią zewnętrzną i skateparkiem (część projektu zagospodarowanie terenu od strony 20 oraz projekt instalacje elektryczne), projekt wykonawczy projektu zieleni, informacja BIOZ.
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
3) Przedmiary robót, które stanowią wyłącznie materiał pomocniczy do oszacowania wartości zamówienia i nie mogą być jedyną podstawą do kalkulacji ceny oferty.
4) Opis urządzeń siłowni zewnętrznej: Zamawiający wskazuje, iż urządzenia siłowni zewnętrznej bez regulacji obciążenia powinny być montowane na pylonie:
• wyciąg górny - funkcje: wzmocnienie mięśni obręcznej barkowej, grzbietu i ramion, wymiary około 1100x742x2000 mm, waga maksymalna około 130 kg,
• stepper - funkcje: wzmocnienie mięśni nóg, poprawa stawów biodrowych, wymiary około 1069x592x2000 mm,
• wahadło - funkcje: wzmocnienie muskulatury pasa biodrowego, kończyn dolnych i górnych, wymiary około 900x803x2000 mm,
• wyciąg górny plus wyciskanie siedząc z poręczami dla osób niepełnosprawnych - funkcje: wzmocnienie mięśni kończyn górnych, obręczy barkowej i mięśni grzbietu, (dopuszcza się urządzenie w formie atlasu o wymiarach około 994x2032x1287 mm albo dwa odrębne urządzenia: wyciskanie siedząc o wymiarach około 900x740x1920 mm i wyciąg górny o wymiarach około 940x740x1920 mm),
• trenażer bicepsów - funkcje: wzmocnienie mięśni ramion, klatki piersiowej, obręczy barkowej, wymiary około 1452x550x2000 mm,
• biegacz - funkcje: wzmocnienie mięśni nóg i pasa biodrowego, rozciąganie kończyn dolnych, wymiary około 1632x600x2000 mm;
5) Opis urządzeń placu zabaw:
• karuzela dysk - o wymiarach około 2x2 m, wysokość około 0,6 m. Rama karuzeli z metalowego profilu, podstawa dysku z metalowej rury. Wszystkie części metalowe malowane proszkową, górna część dysku wykonana z tworzywa odpornego na zmienne warunki atmosferyczne;
• zestaw sprawnościowy - przeznaczenie: spacer po ścieżce zdrowia wspomaga koordynację, ćwiczenie równowagi i ogólną koordynację ciała, wymiary około
4x4,25 m; wysokość urządzenia około 2,0 m. Konstrukcja zestawu wykonana z rur poddanych piaskowaniu i pomalowanych proszkowo. Tworzywo musi być odporne na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV;
• zestaw zabawowy - wymiary urządzenia około 7x7 m, wysokość około 3,0 m, przykładowy skład zestawu: zjeżdżalnia ślizg, zjeżdżalnia spirala, zjeżdżalnia fala, przejście tubowe pomiędzy podestami, wejście schodki, minimum 2 wieże, podejście krążki ufo, drabinka z poręczami. Konstrukcja zestawu wykonana z rur, zaślepionych na końcach, aby zapobiec przedostawaniu się wody. Rury muszą zostać poddane piaskowaniu i pomalowane proszkowo. Śruby osłonięte.
Nawierzchnie bezpieczne urządzeń, zgodnie z rysunkiem planu będą pełniły: nawierzchnia z piasku, maty przerostowej albo trawnik. Wszystkie urządzenia muszą być montowane na stałe do podłoża, betonowane w gruncie. Zastosowanie profili konstrukcyjnych o parametrach odpowiednich dla danego typu urządzenia, zgodnie z obliczeniami wytrzymałościowymi, zachowując tym samym zasadę bezpieczeństwa i odpowiednie właściwości techniczne.
Razem z ofertą Wykonawca powinien przedstawić karty techniczne/katalogowe proponowanych urządzeń. Zaproponowane karty winny zawierać minimum wizualizację produktu oraz wymiary.
Poszczególne urządzenia zabawowe powinny posiadać aktualne certyfikaty potwierdzające zgodność tych urządzeń z obowiązującymi normami i normatywami. Zamawiający nie stawia wymogu ich dostarczenia na etapie oferty.
Zamawiający zaznacza, iż wszystkie wskazane w projekcie urządzenia są urządzeniami przykładowymi, których kształt i wygląd jest poglądowy. Kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji.
Dla zwiększenia konkurencyjności zadania Zamawiający dopuszcza:
a) tolerancję wymiarów projektowych urządzeń siłowni zewnętrznej oraz placu zabaw, o +/- 30%;
b) tolerancję wymiarów projektowych urządzeń skateparku o +/- 10%;
c) zastosowanie oparć i siedzisk wykonanych z innych tworzyw sztucznych typu HPL/HDPE;
d) nasadzenie drzew o obwodzie 8-10 cm.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 punkt 7 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik numer 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03451000-6 - Rośliny

34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112712-9 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1270000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1469686,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1270000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Patent Bud Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387061823

7.3.3) Ulica: Marianowice 85

7.3.4) Miejscowość: Zakrzew

7.3.5) Kod pocztowy: 26-652

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

"PT" s.c. M. Ignaciuk, T. Dąbrowski, ul. Hutnicza 47, 81-061 Gdynia
dostawa i montaż urządzeń skateparku


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1270000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.