eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDOSTAWA PULMOBUSA WRAZ Z WYPOSAŻENIEM



Ogłoszenie z dnia 2025-07-01

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA PULMOBUSA WRAZ Z WYPOSAŻENIEM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Warmińsko-Mazurskie Centrum Chorób Płuc w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295739

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 78

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-357

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 895322966

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: alis@wmccp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wmccp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA PULMOBUSA WRAZ Z WYPOSAŻENIEM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98a367e5-c6b9-4366-8eb4-1928ab32ea6a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00301506

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00119837/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.7 Lithuanian-Polish Mobile Healith Initiative - zakup pulmobusa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Programu Współpracy Transgranicznej Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027, projekt „Litewsko-polska inicjatywa na rzecz zdrowia mobilnego.”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wmccp.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wmccp.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 67 Pzp, Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na https://wmccp.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) szyfrowanie na stronie platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.2.,
g) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
h) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://wmccp.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Warmińsko - Mazurskie Centrum Chorób Płuc w Olsztynie, ul. Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn
2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: Warmińsko - Mazurskie Centrum Chorób Płuc w Olsztynie, ul. Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn, Klaudia Goclik, e-mail: iod@pulmonologia.olsztyn.pl

Osoba fizyczna
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą:
a) w celu realizacji umowy lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
b) w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności związanych z prowadzeniem i przechowywaniem ksiąg rachunkowych, wystawianiem i przechowywaniem faktur lub innych dokumentów księgowych (finansowych), dokonywaniem rozliczeń podatkowych oraz w celu archiwizacji dokumentacji itp. – zgodnie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
c) w celu obrony przed roszczeniami lub dochodzeniem roszczeń (jeżeli takie nastąpią) w związku z zawartą umową - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e i c RODO w szczególności w związku z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.

Osoba prawna
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. c) i f) RODO, w celu:
a) określenia osób uprawnionych do reprezentacji podmiotu, z którym zawarto umowę oraz zakres takiego umocowania, a w konsekwencji możliwości zawarcia umowy oraz jej ważności;
b) realizacji bieżącego kontaktu, związanego z zawieraniem umowy pomiędzy administratorem a podmiotem na rzecz którego działasz, z którym związany jest Pan/Pani stosunkiem pracy lub umową cywilnoprawną;
c) realizacji innego bieżącego kontaktu i współpracy zawodowej związanej z przedmiotem działalności administratora;
d) ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń z tytułu prowadzonej przez administratora działalności.
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych. Zgodnie z przepisami prawa dane publikowane mogą być na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Administratora.
5) dane osobowe będą przechowywane, przez okres 6 lat od dnia zakończenia jej obowiązywania.
6) dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji, w tym profilowaniu,
7) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
8) podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Odmowa podania danych osobowych uniemożliwia zawarcie umowy.
9) w zakresie danych osobowych wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
c) na podstawie art. 17 RODO prawo do usunięcia danych;
d) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
e) na podstawie art. 21 RODO prawo do złożenia sprzeciwu;
f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna,
że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.2422.35.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest dostawa pojazdu specjalistycznego – pulmobusa z zabudową i wyposażeniem biurowym oraz wyposażeniem diagnostycznym na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Centrum Chorób Płuc w Olsztynie, w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027, projekt „Litewsko-polska inicjatywa na rzecz zdrowia mobilnego.”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry techniczno-użytkowe oraz ogólne warunki dostawy zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ oraz w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.
3. Oferowany pojazd, wyposażenie i urządzenia medyczne winny być fabrycznie nowe, nie powystawowe i nieużywane, nierekondycjonowane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2024 roku.
4. Urządzenia medyczne określone w załączniku nr 1 do SWZ, muszą być dopuszczone do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 t.j.) oraz innymi obowiązującymi przepisami krajowymi i unijnymi oraz są oznakowane znakiem CE.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami:

1.1 Cena (C): maksymalna ilość punktów - 60

wartość najtańszej oferty
wartość oferty badanej x 100% x 60 pkt

Wartość przedmiotu zamówienia musi zawierać wszystkie składniki, które wpłyną na jej wartość netto, czyli wartość pomniejszoną tylko o podatek VAT.

1.2 Dodatkowe kryteria oceny ofert:

a) Termin realizacji zamówienia (T): maksymalna ilość punktów - 40

w/w kryterium obejmuje termin realizacji zamówienia, liczony od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, wynoszący:
- 5 miesięcy, Wykonawcy zostanie przyznane 0 pkt,
- 4 miesiące, Wykonawcy zostanie przyznane 15 pkt,
- 3 miesiące, Wykonawcy zostanie przyznane 40 pkt.

Wykonawca może wskazać wyłącznie termin realizacji określony przez Zamawiającego. W przypadku wskazania w ofercie okresu innego niż podany w pkt 1, ppkt 1.2 lit. a) oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.

2. Punkty obliczone zostaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria (C+T) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
4. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosował wyłącznie zasady i kryteria określone w niniejszej SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej trzy dostawy, których przedmiotem był fabrycznie nowy samochód specjalistyczny, przeznaczony do realizacji usług medycznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 SWZ;
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz min. 3 dostaw, których przedmiotem był fabrycznie nowy samochód specjalistyczny, przeznaczony do realizacji usług medycznych, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, dat realizacji, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane wraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa została zrealizowana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz należy złożyć zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1.1 oryginalne katalogi umożliwiający weryfikację zgodności oferowanego pojazdu z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ;
1.2 dokumenty dopuszczające wszystkie oferowane w niniejszym postępowaniu wyroby medyczne do obrotu na terytorium RP zgodnie z ustawą z dnia 07 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (poszczególne oferowane wyroby powinny być wyraźnie wskazane w załączonych dokumentach, np. poprzez podanie ich nazw handlowych, numerów katalogowych);
1.3 deklaracje CE wszystkich oferowanych urządzeń medycznych, potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone ustawą z dnia 07 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych;
1.4 atest/certyfikat higieniczny PZH (Państwowego Zakładu Higieny) na zabudowę meblową, potwierdzający, że jest ona wykonana z materiałów łatwych do dezynfekcji, trwałych i ergonomicznych;
1.5 atesty/certyfikaty na wykładzinę potwierdzające bezpieczeństwo, higienę oraz odpowiednią klasyfikację ogniową. Wymagane są m.in. atest higieniczny PZH (Państwowego Zakładu Higieny), deklaracja właściwości użytkowych (DoP), a także certyfikat potwierdzające klasyfikację ogniową (np. Bfl-s1 lub Cfl-s1).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1.1 oryginalne katalogi umożliwiający weryfikację zgodności oferowanego pojazdu z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ;
1.2 dokumenty dopuszczające wszystkie oferowane w niniejszym postępowaniu wyroby medyczne do obrotu na terytorium RP zgodnie z ustawą z dnia 07 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (poszczególne oferowane wyroby powinny być wyraźnie wskazane w załączonych dokumentach, np. poprzez podanie ich nazw handlowych, numerów katalogowych);
1.3 deklaracje CE wszystkich oferowanych urządzeń medycznych, potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone ustawą z dnia 07 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych;
1.4 atest/certyfikat higieniczny PZH (Państwowego Zakładu Higieny) na zabudowę meblową, potwierdzający, że jest ona wykonana z materiałów łatwych do dezynfekcji, trwałych i ergonomicznych;
1.5 atesty/certyfikaty na wykładzinę potwierdzające bezpieczeństwo, higienę oraz odpowiednią klasyfikację ogniową. Wymagane są m.in. atest higieniczny PZH (Państwowego Zakładu Higieny), deklaracja właściwości użytkowych (DoP), a także certyfikat potwierdzające klasyfikację ogniową (np. Bfl-s1 lub Cfl-s1).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

3. Ofertę składa się na Formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz:
1) wypełniony Formularz parametrów techniczno-użytkowych – wg wzoru określonego załącznikiem nr 1 do SWZ
2) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX pkt 1 SWZ;
3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty lub odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Na podstawie art. 455 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.
3. Poza zmianami umowy dopuszczonymi w art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w następujących przypadkach:
3.1. zmiana terminu wykonania - gdy konieczność zmiany spowodowana jest okolicznościami poza kontrolą stron, których działając z należytą starannością strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Dotyczy to w szczególności takich okoliczności jak zagrożenie epidemiologiczne, zamieszki, akty terroru, zamknięcie granic, rządowe ograniczenia międzynarodowego transportu, utrudnienia na lotniskach i granicach, tj. okoliczności o charakterze tzw. siły wyższej. W czasie trwania siły wyższej Wykonawca odpowiada za wykonanie Umowy na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego. Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby pomimo istnienia siły wyższej zapewnić należytą realizację niniejszej umowy oraz zobowiązuje się informować Zamawiającego niezwłocznie i na bieżąco o wszelkich trudnościach związanych z dostarczeniem przedmiotu umowy.
3.2. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy;
3.3. wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
4. W przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w ust. 3 pkt 3.1, strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://wmccp.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-11 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na podstawie art. 257 Pzp, Zamawiający zastrzega sobie zawarcie umowy będącej wynikiem niniejszego postępowania oraz realizację inwestycji, od zapewnienia finansowania ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027, projekt „Litewsko-polska inicjatywa na rzecz zdrowia mobilnego.”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.