eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleModernizacja sieci strukturalnej - O/Opole, ul. Wrocławska



Ogłoszenie z dnia 2025-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sieci strukturalnej - O/Opole, ul. Wrocławska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600252

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 24

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-701

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZAP_Opole@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zus.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sieci strukturalnej - O/Opole, ul. Wrocławska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9560931-2dc2-4ae0-83b0-27df69ce991b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00301385

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00583779/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja sieci strukturalnej - O/Opole, ul. Wrocławska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00190523

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 240000.271.102.2025-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3267751,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. modernizację pomieszczeń punktów dystrybucyjnych,
2. wymianę okablowania poziomego i pionowego,
3. budowę tras kablowych,
4. budowę instalacji bezprzewodowej sieci Wi-Fi,
5. instalację klimatyzacji pomieszczeń punktów dystrybucyjnych,
6. instalację zasilania elektrycznego w tym gwarantowanego,
7. modernizację systemów bezpieczeństwa (kontrola dostępu, system sygnalizacji włamania i napadu),
8. wymianę szaf RACK,
9. modernizację oświetlenia w pomieszczeniach punktów dystrybucyjnych,
10. przełożenie i podłączenie wyposażenia (o ile Zamawiający nie dostarczy nowego) z istniejących szaf RACK do nowych szaf, wykonanie połączeń od strony urządzeń końcowych, wykonanie połączeń wewnętrznych w szafie oraz wykonanie mapy połączeń,
11. po zatwierdzeniu sprawności działania nowego systemu okablowania sieciowego – zdemontowanie i zutylizowanie starego okablowania sieciowe, PELi oraz pozostałych zastąpionych elementów starego systemu okablowania (szafy, rozdzielnie itp.),
12. sporządzenie dokumentacji powykonawczej (projektowej z ewentualnymi zmianami wprowadzonymi w trakcie realizacji zadania za zgodą Inwestora i Projektanta, materiałowej, protokołów prób i pomiarów powykonawczych wyszczególnionych w projekcie wykonawczym i STWiOR, wymaganych aktualnymi przepisami prawa),
13. przeprowadzenie bezpłatnego instruktażu dla Użytkowników w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi wykonanych instalacji i zainstalowanych urządzeń,
14. udzielenie gwarancji na całość wykonanego przedmiotu zamówienia (roboty budowlane, instalacje, zainstalowane urządzenia):
a) wymagany okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia – nie mniej niż 36 miesięcy,
b) wymagany okres gwarancji na okablowanie strukturalne 25 lat – certyfikat gwarancji systemowej wydany przez producenta okablowania.
Uwagi:
1. Wykonawca zobowiązany jest zamontować w szafie RACK wszystkie niezbędne urządzenia w celu prawidłowego jej działania; jeżeli jakaś czynność nie została opisana, a jest wymagana do jej prawidłowego działania – wykonawca jest zobowiązany do jej wykonania bez odrębnego wynagrodzenia.
2. Odłączenie lub demontaż starego okablowania, można wykonać wyłącznie pod warunkiem oddania do użytku nowego okablowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3628500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7760685,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3628500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOFFMAN A. D.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991834494

7.3.3) Ulica: Jeleniogórska 67

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-055

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3628500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.