eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Budowa i modernizacja placów zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Katowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja placów zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240710827

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobańskiego 86

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-685

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 202 93 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp32k_ce@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsp2.katowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja placów zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7e9ff80-0518-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301290

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251936

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/299/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie remontu i przebudowy placów zabaw wraz z dostawą i montażem wyposażenia w szczególności:
I. Plac zabaw szkolny przy boiskach.
1) Nawierzchnia i ogrodzenie placu zabaw przy szkole:
a) Rozebranie istniejącej nawierzchni poliuretanowej placu zabaw,
b) Wyrównanie istniejącej podbudowy,
c) Dostawa i rozplantowanie ziemi urodzajnej,
d) Rozłożenie geowłókniny pod maty przerostowe ok. 176 m2,
e) Ułożenie I zamocowanie do podłoża mat przerostowych,
f) Ułożenie na pozostałej części placu zabaw trawy z rolek wraz z pielęgnacją na pow. 94 m2 + 50 m2 wysiew traw,
g) Uzupełnienie uszkodzonych słupów ogrodzeniowych wraz z betonowaniem w podłożu,
h) Uzupełnienie przęseł ogrodzeniowych (5 mb),
i) Uzupełnienie furtki pomiędzy częścią szkolną, a przedszkolną.
2) Dostawa I montaż urządzeń fitness i sprawnościowo- sportowych.
a) Montaż urządzenia wielofunkcyjnego sprawnościowego zgodnego z opisem w przedmiarze,
b) Montaż urządzenia kombo 4 (cztery funkcje) fitness dla dzieci od wzrostu 140 cm zgodnie z opisem w przedmiarze,
c) Montaż urządzenia fitness 1 punktowego Biegacz.
3) Na placu zabaw pozostaje urządzenie wspinaczkowe linarium.
4) Dodatkowe wyposażenie:
a) Ławka z oparciem,
b) Kosz na odpady stałe.
II. Plac zabaw przedszkolny przy wejściu do przedszkola:
1) Dostawa i montaż huśtawki „bocianie gniazdo”,
2) Remont urządzeń zabawowych zgodnie z opisem szczegółowym w specyfikacji technicznej,
3) Wyrównanie podłoża pod urządzeniami zabawowymi I wykonanie nawierzchni bezpiecznej na powierzchni około 120 m2,
4) Roboty porządkowe,
5) Załadunek na środek transport mat poliuretanowych i wywóz do utylizacji I opłata za utylizację,
6) Wywóz innych materiałów z rozbiórki I odpadów budowlanych wraz z utylizacją,
7) Roboty porządkowe wokół wykonywanej inwestycji.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej obejmującej przedmiary robót i specyfikacje techniczną, stanowiących integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198504,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198504,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U. Hebex s.c. Ireneusz i Anna Noculak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 641-19-05-846

7.3.3) Ulica: ul. Wyzwolenia 111

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-707

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198504,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.