Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00286950/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
- 2021/BZP 00299604/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-03
- 2022/BZP 00107103/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-01
- 2022/BZP 00020593/01 - Wynik z dnia 2022-01-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Chlebnie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Chlebnie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304697
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: nr 8
1.4.2.) Miejscowość: Chlebno
1.4.3.) Kod pocztowy: 89-310
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.4.7.) Numer telefonu: 672860014
1.4.8.) Numer faksu: 672860014
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@dpswchlebnie.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpswchlebnie.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Świadczenie na poziomie obowiązującego standardu usług bytowych, opiekuńczych i wspomagających dla osób dorosłych niepełnosprawnych intelektualnie.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301256
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00286950/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia limitu wydatków w ramach umowy o 30%.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia limitu wydatków w ramach umowy o 30%.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia limitu wydatków w ramach umowy o 30%.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia limitu wydatków w ramach umowy o 30%.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia limitu wydatków w ramach umowy o 30%.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia limitu wydatków w ramach umowy o 30%.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 7) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 7) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia limitu wydatków w ramach umowy o 30%.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3. Zamawiający przewiduje zmiany umowy Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie w jakim będzie miała na nią wpływ zmiana przepisów prawnych, mających zastosowanie do przedmiotu umowy oraz w przypadku wystąpienia siły wyższej.
2. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności określonych w art. 455 ust. 1 i ust. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia limitu określonego w paragrafie 3 ust. 1 o 30%.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zaoferowanego produktu w przypadku zaprzestania lub zmiany produkcji na równoważny, ale o cechach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Warunkiem wprowadzenia zmiany do umowy jest złożenie przez stronę umowy pisemnego wniosku wraz z uzasadnieniem.
6. Zmiana postanowień umowy może nastąpić tylko w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-12-08 09:00
Po zmianie:
2021-12-10 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-12-08 09:15
Po zmianie:
2021-12-10 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-01-06
Po zmianie:
2022-01-08
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa różnych produktów spożywczych do stołówki Zespołu Placówek Oświatowych Nr 1 w Białymstoku ul. Dobra 3, 15-034 Białystok
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.
- CODZIENNA DOSTAWA MLEKA I PRZETWORÓW Z MLEKA
- Dostawa mrożonek
- TP/5/2024 "sukcesywna 12 miesięczna dostawa produktów mleczarskich dla SPZOZ w Wolsztynie"
- Dostawy ziemiopłodów I
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.