Og³oszenie z dnia 2025-07-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00184379/01 - Og³oszenie z dnia 2025-04-10
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa materia³ów jednorazowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Specjalistyczny Ducha ¦wiêtego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302385
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Schinzla 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: (15) 833 05 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sand.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sand.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a54b7590-c856-4af1-8c33-d85c54f270b31.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materia³ów jednorazowych2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a54b7590-c856-4af1-8c33-d85c54f270b3
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00301191
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00050497/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa wyrobów medycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00184379
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/7/2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 762817,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa staplerów jednorazowych. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi za³. nr 1 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 79380,00 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych ssaków neurochirurgicznych. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi za³. nr 1 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 43740,00 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drenów p³ucz±co-ss±cych. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi za³. nr 1 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2592,00 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mono-j. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi za³. nr 1 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2721,60 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa cewników. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi za³. nr 1 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 7905,60 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa prowadników do drenów urologicznych. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi za³. nr 1 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141640-8 - Dreny
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 5940,00 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa asortymentu laparoskopowego i naczyniowego. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi za³. nr 1 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 16264,80 PLN
Czê¶æ 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ¿eli. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi za³. nr 1 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2160,00 PLN
Czê¶æ 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materia³u hemostatycznego. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi za³. nr 1 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 14364,00 PLN
Czê¶æ 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pojemników histopatologicznych. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi za³. nr 1 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 8043,30 PLN
Czê¶æ 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa cewników do dializy otrzewnowej Tenschoffa. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi za³. nr 1 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 17712,00 PLN
Czê¶æ 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa osprzêtu do wiertarki neurochirurgicznej. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi za³. nr 1 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 19245,60 PLN
Czê¶æ 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wosku kostnego. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi za³. nr 1 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141127-6 - Hemostatyki wch³anialne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 5832,00 PLN
Czê¶æ 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa b³on, zacisków, staplerów. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi za³. nr 1 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 284126,40 PLN
Czê¶æ 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zacisków têtniakowych. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi za³. nr 1 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 116035,20 PLN
Czê¶æ 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drenów do endoskopii urologicznej. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi za³. nr 1 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141640-8 - Dreny
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 24300,00 PLN
Czê¶æ 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa antybakteryjnej g±bki opatrunkowej. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi za³. nr 1 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 270,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 52293,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 67230 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52293,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN-MED Spó³ka Cywilna Dominik Siekierski S³awomir Naparty
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101742829
7.3.3) Ulica: Franciszkañska
7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼
7.3.5) Kod pocztowy: 91-845
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SUN-MED SPÓ£KA CYWILNA DOMINIK SIEKIERSKI, S£AWOMIR NAPARTY
jakie przetargi wygra³a firma
SUN-MED SPÓ£KA CYWILNA DOMINIK SIEKIERSKI, S£AWOMIR NAPARTY
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 52293,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 43740 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 55404 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43740 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARMED Dystrybucja Sprzêtu Medycznego Tomasz Podesek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290182973
7.3.3) Ulica: Langiewicza, 80
7.3.4) Miejscowo¶æ: Busko-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 28-100
7.3.6.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tomasz Podesek - "ARMED" Dystrybucja Sprzetu Medycznego
jakie przetargi wygra³a firma
Tomasz Podesek - "ARMED" Dystrybucja Sprzetu Medycznego
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 43740 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 3283,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 3283,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3283,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273295877
7.3.3) Ulica: POD BOREM 18
7.3.4) Miejscowo¶æ: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓ£KA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygra³a firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓ£KA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 3283,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 3002,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 3002,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3002,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: i. Advance Europe Sp. z o.o. Biuro Techniczno-Handlowe , ul. Fasolowa 31a, 02-482 Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006716691
7.3.3) Ulica: ul. Fasolowa 31a
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-482
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ADVANCE EUROPE" BIURO TECHNICZNO - HANDLOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
"ADVANCE EUROPE" BIURO TECHNICZNO - HANDLOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 3002,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 5184 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 5184 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5184 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IVRA MEDICAL T.KACZMAREK A.TWARDOWSKI SPÓ£KA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383569424
7.3.3) Ulica: ul. Czerniakowska 28 B VIII B
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-714
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IVRA MEDICAL T.KACZMAREK A.TWARDOWSKI SPÓ£KA JAWNA
jakie przetargi wygra³a firma
IVRA MEDICAL T.KACZMAREK A.TWARDOWSKI SPÓ£KA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 5184 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 5378,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 6264,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5378,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Advance Europe Sp. z o.o. Biuro Techniczno-Handlowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006716691
7.3.3) Ulica: ul. Fasolowa 31a
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-482
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ADVANCE EUROPE" BIURO TECHNICZNO - HANDLOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
"ADVANCE EUROPE" BIURO TECHNICZNO - HANDLOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 5378,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 16621,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 16621,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16621,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beryl Med Poland Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017397116
7.3.3) Ulica: Rtm. Witolda Pileckiego 59/151
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-781
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 16621,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 8
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1225,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1490,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1225,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 8)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medicus Sp. z o.o.S.K.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241421284
7.3.3) Ulica: ul. Browarowa 21
7.3.4) Miejscowo¶æ: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MEDICUS SP. Z O.O." SPÓ£KA KOMANDYTOWO - AKCYJNA
jakie przetargi wygra³a firma
"MEDICUS SP. Z O.O." SPÓ£KA KOMANDYTOWO - AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1225,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 9
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 9)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2047,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 2047,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2047,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 9)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medicus Sp. z o.o.S.K.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241421284
7.3.3) Ulica: ul. Browarowa 21
7.3.4) Miejscowo¶æ: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MEDICUS SP. Z O.O." SPÓ£KA KOMANDYTOWO - AKCYJNA
jakie przetargi wygra³a firma
"MEDICUS SP. Z O.O." SPÓ£KA KOMANDYTOWO - AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2047,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 10
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 10)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 4840,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 9771,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4840,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 10)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO MED Grzegorz Pa³kowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351517286
7.3.3) Ulica: Zabierzowska 11
7.3.4) Miejscowo¶æ: Niepo³omice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-005
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEGORZ PA£KOWSKI ELEKTRO MED
jakie przetargi wygra³a firma
GRZEGORZ PA£KOWSKI ELEKTRO MED
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 9771,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 11
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 11)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Zamawiaj±cy uniewa¿ni³ postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie
Pakietu 11, poniewa¿ nie z³o¿ona zosta³a ¿adna oferta. Podstawa prawna uniewa¿nienia art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówieñ publicznych
Czê¶æ 12
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 12)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 141811,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 141811,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141811,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 12)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630002936
7.3.3) Ulica: Tysi±clecia 14
7.3.4) Miejscowo¶æ: Nowy Tomy¶l
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 141811,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 0 miesi±ce
Czê¶æ 13
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 13)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Zamawiaj±cy odrzuci³ ofertê Wykonawcy Aesculap Chifa Sp. z o.o., na podstawie art.226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. Oferta Wykonawcy zosta³a odrzucona poniewa¿ jej tre¶æ jest niezgodna z warunkami zamówienia, w ten sposób, ¿e Zamawiaj±cy zgodnie z tre¶ci± Szczegó³owego Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ: wymaga³ pkt. 1 Wosk kostny w opakowaniach po 12 saszetek, natomiast Wykonawca zaoferowa³a Wosk kostny w opakowaniach po 24 saszetki.
Czê¶æ 14
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 14)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiaj±cy nie mo¿e zwiêkszyæ tej kwoty do najni¿szej zaoferowanej ceny. W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy uniewa¿nia przedmiotowe postêpowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówieñ publicznych zgodnie z którym: „Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, chyba ¿e zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ tê kwotê do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Czê¶æ 15
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 15)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiaj±cy nie mo¿e zwiêkszyæ tej kwoty do najni¿szej zaoferowanej ceny. W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy uniewa¿nia przedmiotowe postêpowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówieñ publicznych zgodnie z którym: „Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, chyba ¿e zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ tê kwotê do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Czê¶æ 16
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 16)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 22518 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 50220 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22518 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 16)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Varimed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008260019
7.3.3) Ulica: Tadeusza Ko¶ciuszki 115/4U
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 50-442
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 22518 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 17
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 17)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Zamawiaj±cy uniewa¿ni³ postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie
Pakietu 17, poniewa¿ nie z³o¿ona zosta³a ¿adna oferta. Podstawa prawna uniewa¿nienia art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówieñ publicznych
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Dostawa i monta¿ sprzêtu elektronicznego: Zest. PC z monitorami i osprzêt., serwer, stacja rob., macierze NAS, UPS, drukarka kolor A3, oprogr.: syst. oper., pakiety biurowe. Dost. do BCU na 2025r.
- Zmiana przeznaczenia budynku dydaktycznego na ¶rodowiskowy dom samopomocy typ A, B, C oraz z niepe³nosprawno¶ciami sprzê¿onymi w Klimontowie.
- Organizacja pó³kolonii oraz grupowych wyjazdów szkoleniowo - wspreraj±cych w ramach projektu pn. "Wsparcie rodzin oraz pieczy zastêpczej w powiecie sandomierskim"
- Dostawa i monta¿ pompy osadu do istniej±cej instalacji odprowadzania osadu ¶ciekowego na Oczyszczalni ¶cieków PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o.
wiêcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyrobów medycznych na potrzeby Szpitala Miejskiego w Siemianowicach ¦l±skich Sp. z o. o."
- RZP- 38/AK/2025 - Sprzêt do operacji deformacji krêgos³upa
- RZP-40/KS/2025 - "Opatrunki specjalistyczne do zabezpieczenia trudno goj±cych siê ran s±cz±cych oraz inne materia³y opatrunkowe i serwety"
- 39-P-25 Materia³y eksploatacyjne do sterylizacji
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku
- Dostawa pasów jednorazowych do stabilizacji pacjentów podczas zabiegów operacyjnych oraz sterylnych os³on na kamerê dla UCK
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.