Og³oszenie z dnia 2023-07-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00355707/01 - Wynik z dnia 2023-08-17
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju opa³owego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A G£ÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Rolniczy Zak³ad Do¶wiadczalny Wilanów-Obory
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001784
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Obory 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Konstancin-Jeziorna
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-520
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227563101
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Agnieszka_Wytrzes-Juzko@sggw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-710d0089-925b-11ed-94da-6ae0fe5e7159.
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozosta³ych nauk przyrodniczych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy oleju opa³owego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-13d79afb-1583-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00301120
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00109663/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.6 Zakup i dostawy oleju opa³owego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13d79afb-1583-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wy³±cznie w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne, w szczególno¶ci nie dotycz± og³oszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej tre¶æ jest udokumentowana.
3. W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej.
4. Komunikacja elektroniczna za pomoc± poczty elektronicznej nie dotyczy sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert±.
5. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 8. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
9. Sposób i forma sporz±dzenia dokumentów musz± byæ zgodne z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), przepisami wydanymi na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), a tak¿e Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (DZ. U. 2020 r. poz. 2415).
10. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
11. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: Agnieszka_Wytrzes-Juzko@sggw.edu.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
12. Wykaz poszczególnych informacji, dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu oraz ich forma, sposób sporz±dzania i przekazywania zosta³y okre¶lone przez Zamawiaj±cego w rozdz. XVI SWZ.
13. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
14. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
15. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
16. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
17. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a G³ówna Gospodarstwa Wiejskiego
w Warszawie, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa;
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê
pod adresem email: iod@sggw.edu.pl;
3) Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz
na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), „ustawa Pzp”; w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Sukcesywne dostawy oleju opa³owego – sprawa 7/RZD/2023
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, zawarciem umowy oraz jej realizacj± oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO za prawnie uzasadniony interes Administratora uznaje siê:
a) ustalenie lub dochodzenie przez Administratora roszczeñ cywilnoprawnych wynikaj±cych z realizacji niniejszej Umowy, a tak¿e obrona przed takimi roszczeniami;
b) weryfikacja danych osobowych w publicznych rejestrach.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty upowa¿nione zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowi±zuj±cego, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania, w tym w szczególno¶ci w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Odbiorcami pañstwa danych bêd±: podmioty i organy, którym Administrator jest zobowi±zany lub upowa¿niony udostêpniæ dane osobowe na podstawie powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, oraz podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzaj± dane osobowe powierzone do przetwarzania przez Administratora w zwi±zku z realizacj± us³ug gwarantuj±cych nale¿yte wykonanie niniejszej Umowy;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. W przypadku zawarcia i realizacji umowy obejmuje równie¿ okres niezbêdny do zabezpieczenia ewentualnych roszczeñ wynikaj±cych z umowy, chyba, ¿e przepisy szczegó³owe stanowi± inaczej;
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp w zwi±zku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
− prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, który administrator przetwarza na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w zwi±zku z tre¶ci± pkt 3) i 5);:
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu.
Do obowi±zków tych nale¿± m.in. obowi±zki wynikaj±ce z RODO, w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Jednak¿e obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca bêdzie musia³ wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em wykonawcy w postêpowaniu, Zamawiaj±cy zobowi±zuje wykonawcê do z³o¿enia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
11) Wzory o¶wiadczeñ wymaganych od wykonawcy w zakresie wype³nienia przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zosta³ uwzglêdniony we wzorze formularza ofertowego.
12) Do spraw nieuregulowanych w SWZ maj± zastosowanie przepisy ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) oraz przepisy RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 7/RZD/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy oleju opa³owego do celów grzewczych w ilo¶ci 24.000 litrów
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie produkcji i/lub obrotu paliwami p³ynnymi wydan± na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716) – w zale¿no¶ci od statusu Wykonawcy oraz zgodnie z wymaganiami Rozporz±dzenia Ministra Aktywów Pañstwowych z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie szczegó³owego wykazu paliw ciek³ych, których wytwarzanie, magazynowanie lub prze³adunek, przesy³anie lub dystrybucja, obrót, w tym obrót z zagranic±, wymaga koncesji oraz których przewóz wymaga wpisu do rejestru podmiotów przewo¿±cych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2332).W przypadku Wykonawców zagranicznych warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada koncesjê w zakresie wskazanym powy¿ej wydan± przez odpowiedni organ w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.
Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia aktualno¶ci uprawnieñ, o których mowa powy¿ej przez ca³y okres obowi±zywania umowy;
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale IX SWZ. O¶wiadczenia te stanowi± dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
• Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.• Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
• Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia okre¶lone w niniejszej lit. g) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszcza siê zmianê istotnych postanowieñ i warunków umowy wynikaj±c± ze zmiany przepisów prawna, w tym spowodowan±:a) zmian± ceny, o których mowa w § 4 umowy, spowodowan± urzêdow± zmian± stawki podatku VAT (zmiana cen jednostkowych uwzglêdniaj±cych zmienion± stawkê obowi±zywaæ bêdzie po wej¶ciu zmienionej stawki w ¿ycie),
b) aktualizacj± danych sprzedawcy i kupuj±cego poprzez: zmianê nazwy, zmianê adresu siedziby, zmianê formy prawnej itp.,
c) uzasadnionymi przyczynami technicznymi lub funkcjonalnymi powoduj±cymi konieczno¶æ zmiany sposobu wykonania umowy.
d) Zmian± powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia.
Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest niezw³oczne zawiadomienie strony o zaistnia³ych okoliczno¶ciach oraz z³o¿enie na pi¶mie wniosku zawieraj±cego:
a) opis i wyja¶nienie okoliczno¶ci, której zmiany dotycz±,
b) propozycjê zmiany,
c) ocena przez kupuj±cego proponowanych zmian,
d) podpisanie aneksu do umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-19 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-19 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-17
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego dla jednostki CUL - OSW "KAPER" w Juracie
- "Dostawy oleju opa³owego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w O³dakach w II pó³roczu roku 2025"
- Zakup oleju opa³owego wraz z dostaw±.
- Dostawa oleju grzewczego: oleju lekkiego w ilo¶ci oko³o 16 000 litrów w okresie od 1 wrze¶nia do 31 grudnia 2025 roku do kot³owni Zespo³u Szkó³ w Lubominie.
- DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO LEKKIEGO I KOKSU PRZEMYS£OWO - OPA£OWEGO W II PÓ£ROCZU 2025 ROKU
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2025/2026 do budynków administrowanych przez Miasto i Gminê Czarny Dunajec, GZO oraz SGZPOZ w Czarnym Dunajcu
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.