eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Leasing operacyjny trzech fabrycznie nowych samochodów na okres czterech lat na potrzeby Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Grodzisk Mazowiecki



Ogłoszenie z dnia 2023-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Leasing operacyjny trzech fabrycznie nowych samochodów na okres czterech lat na potrzeby Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Grodzisk Mazowiecki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 12A

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: Tel. (22) 755 55 34

1.5.8.) Numer faksu: (22) 755 23 76

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grodzisk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Leasing operacyjny trzech fabrycznie nowych samochodów na okres czterech lat na potrzeby Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Grodzisk Mazowiecki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c67b437-f95d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301115

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229189

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.38.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa (nabycie na własność i przekazanie) - Zamawiającemu, do odpłatnego korzystania w ramach umowy leasingu operacyjnego z możliwością wykupu 3 nowych samochodów fabrycznie nowych rok produkcji 2023, uprzywilejowanych do przewozu ratowników za umówione raty leasingowe w okresie 4 letnim obowiązywania umowy leasingu - ,,Leasing operacyjny trzech fabrycznie nowych samochodów możliwością wykupu 3 nowych samochodów na okres czterech lat dla potrzeb Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Grodzisk Mazowiecki”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku Nr 5 do SWZ-OPZ.
3. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być kompletny oraz musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Treść Oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.
4. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego:
a) umowa leasingu operacyjnego zostanie zawarta na 47 miesięcy - okres spłaty rat leasingowych.
b) raty leasingowe ustalone ze zmiennym oprocentowaniem WIBOR 1M
średnim z miesiąca poprzedzającego wystawienie faktury VAT
c) raty leasingowe: 47 rat,
d) opłata wstępna 50 000,00 - wartości brutto przedmiotu leasingu na każdy samochód,
c) brak jakichkolwiek opłat dodatkowych, o ile opłaty te nie wynikają z winy lub z przyczyn zależnych od Zamawiającego lub są określone w warunkach niniejszego postępowania,
d) wykup przedmiotu leasingu za opłatę końcową, po zapłacie wszelkich należności wynikających z zawartej umowy leasingu. Wartość wykupu (rata 48) na poziomie 1% wartości netto.
e) waluta leasingu - PLN,
f) sprzęt zostanie ubezpieczony na rachunek Leasingobiorcy przez Leasingodawcę. Wartość ubezpieczenia za cały okres trwania umowy płatna będzie przez Leasingobiorcę w ramach czynszów leasingowych.
g) pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy (o ile taki istnieje) oraz postanowienia Kodeksu cywilnego.
5. Zamawiający podpisuje umowę leasingową. Podmioty te są solidarnie odpowiedzialne za realizację zamówienia i powinny występować w roli Konsorcjantów, realizujących wspólnie zamówienie (gdzie liderem jest Finansujący), chyba że Wykonawca jest jednocześnie Finansującym.
6. Jeżeli w opisach występują: nazwy znaków towarowych , patentów lub pochodzenia należy to traktować jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia.
7. Jeżeli w opisach występują: normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych , należy to traktować jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia.
UWAGA:
Samochody muszą być zarejestrowane w Powiecie Grodziskim (nr rej WGM……..)
Szczegółowy opis techniczny zawiera załącznik nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.