eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › "Remont elewacji budynków Szko³y Podstawowej w Giecznie" i "Remont odwodnienia Szko³y Podstawowej w Giecznie"

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-08-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont elewacji budynków Szko³y Podstawowej w Giecznie”
i „Remont odwodnienia Szko³y Podstawowej w Giecznie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Zgierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057840

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: £êczycka

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gminazgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminazgierz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont elewacji budynków Szko³y Podstawowej w Giecznie”
i „Remont odwodnienia Szko³y Podstawowej w Giecznie”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7a341e19-18b0-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00301014

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00030567/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.20 Remont odwodnienia w Szkole Podstawowej w Giecznie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

platformazakupowa.pl/pn/gminazgierz

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl/pn/gminazgierz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020.2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,
d. w³±czona obs³uga JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f. Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
2. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b. zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WR.271.15.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
I. Remont elewacji budynków Szko³y Podstawowej w Giecznie, w tym:
1. Instalacje elektryczne
2. Rynny i rury spustowe
3. Roboty malarskie
4. Rusztowanie
5. Tynki mozaikowe
6. Przebudowê wnêki hydrantu
7. Naprawê g³uchych tynków, pêkniêæ i ubytków
8. Podbitkê drewniana dachu-wymianê desek okapowych
9. Opaskê wokó³ budynku
10. Przebudowê schodów wej¶cia g³ównego
11. Schody zewnêtrzne do sali gimnastycznej
II. Przebudowê okien w ¶cianie zewnêtrznej budynku "B", w tym:
1. Stolarkê okienn±
2. Rozbiórkê ¶cian
3. Roboty tynkarskie malarskie
III. Roboty pozosta³e, w tym:
1. Zawiadomienie PINB w Zgierzu o zakoñczeniu budowy, robót budowlanych (przyjête bez sprzeciwu, zawiadomienie organu nadzoru budowlanego) wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na u¿ytkowanie je¶li jest wymagana lub uzyskanie za¶wiadczenia o braku konieczno¶ci dokonania zg³oszenia zakoñczenia budowy, robót budowlanych
IV. Remont odwodnienia Szko³y Podstawowej w Giecznie, w tym:
1. Roboty ziemne oraz wykonanie drena¿u
2. Wykonanie hydroizolacji ¶cian fundamentowych
3. Prace elektryczne oraz pod³±czenie pompy

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45452000-0 - Zewnêtrzne czyszczenie budynków

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 4. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta (spo¶ród wszystkich z³o¿onych w postêpowaniu ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu), która otrzyma najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê, co najmniej 500.000,00 z³.
b) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
1) dysponuje lub bêdzie dysponowaæ osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia lub przedstawi pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (w szczególno¶ci – posiadaj±cych wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ), tzn.: zapewni 1 osobê do pe³nienia funkcji kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, posiadaj±c±, co najmniej piêæ lat do¶wiadczenia zawodowego (licz±c od daty uzyskania uprawnieñ budowlanych) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w rozumieniu prawa budowlanego, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych, polegaj±cych na budowie, przebudowie, remoncie budynków ka¿da o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500.000,00 z³.
2) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej 2 zamówienia bêd±ce robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia (zwi±zanymi z przedmiotem zamówienia), tj. robotami budowlanymi zwi±zanymi z budow±, przebudow±, remontem budynków ka¿da o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500.000,00 z³.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, zamawiaj±cy ¿±da dostarczenia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a. o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U.2021.275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, chyba ¿e wyka¿±, ¿e przygotowali te oferty lub wnioski niezale¿nie od siebie, na druku Nr 8.
b. aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia zgodnie w zakresie okre¶lonym w art. 109 ust. 1 pkt. 4) ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
c. za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy – wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
d. za¶wiadczenia albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacji Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci , w zakresie okre¶lonym w art. 109 ust. 1 pkt 1) – wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert,

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia przez wykonawcê spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiaj±cy ¿±da dostarczenia nastêpuj±cych dokumentów:
a. potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego.
W celu potwierdzenia przez wykonawcê spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zamawiaj±cy ¿±da dostarczenia nastêpuj±cych dokumentów:
a. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Do¶wiadczenie zawodowe na druku Nr 5.
b. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami, na druku Nr 6.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunki, o których mowa w ust. 1 pkt.2) niniejszego rozdzia³u zostan± spe³nione, je¿eli wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±cz± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dokonanie zmian jest mo¿liwe w przypadkach opisanych w art. 455 ustawy lub wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem warunków ich wprowadzania:
2.1. W zakresie zmiany czasu ukoñczenia robót:
1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególno¶ci:
a. Klêski ¿ywio³owe,
b. Warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób, sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów.
2) Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególno¶ci:
a. Niewypa³y i niewybuchy,
b. Wykopaliska archeologiczne,
3) Zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie zamawiaj±cego, w szczególno¶ci wstrzymanie robót przez zamawiaj±cego,
4) Inne przyczyny zewnêtrzne, niezale¿ne od zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±ce niemo¿no¶ci± prowadzenia prac lub wykonania innych czynno¶ci przewidzianych umow±.
2.2. W zakresie sposobu wykonania umowy, zmiany technologiczne spowodowane w szczególno¶ci:
1) Pojawienie siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy oraz kosztów eksploatacji przedmiotu umowy,
2) Pojawienie siê nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonania prac, jak równie¿ kosztów eksploatacji przedmiotu umowy,
3) Konieczno¶æ zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
4) Odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególno¶ci istnienie niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych,
5) Konieczno¶æ zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³ów ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa.
W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych zmianê istotnych warunków umowy mo¿liwa jest w szczególno¶ci zmiana sposobu wykonania, materia³ów i technologii robót.
1. W zakresie zmian spowodowanych nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami:
1) Si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ,
2) Zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT,
3) Zmiana sposobu rozliczania umowy lub p³atno¶ci na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie zadania, lub z innych uzasadnionych przyczyn powsta³ych po podpisaniu umowy.
4) Rezygnacja przez zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy,
5) Gdy zaistnieje inna okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkuj±ca niemo¿no¶ci± wykonania lub nale¿ytego wykonania umowy zgodnie ze SWZ.
W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wymienionych powy¿ej w pkt. 1) i 5) mo¿liwa jest w szczególno¶ci zmiana sposobu wykonania, materia³ów i technologii robót.
W przypadku pkt. 2) zmiana stawki VAT dotyczyæ bêdzie ceny rycza³towej w czê¶ci, jakiej dotycz± te zmiany przepisów.
W przypadku pkt. 3) zmiany dostosuj± sposób rozliczeñ lub p³atno¶ci do wymogów zmienionej umowy o dofinansowanie zadania lub innych uzasadnionych przyczyn powsta³ych po podpisaniu umowy.
W przypadku pkt. 4) zmiany mog± dotyczyæ zakresu wykonywanych prac, zmian dokumentacji
i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadaj±ce cenie robót, z których zamawiaj±cy zrezygnuje.
2. Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonania takich zmian postanowieñ zawartej umowy, jak:
1) Zmiany podwykonawców,
2) Zmiany danych wykonawcy w szczególno¶ci, w sytuacjach wynikaj±cych z okoliczno¶ci nie daj±cych siê przewidzieæ w chwili zawierania umowy (np. zmiana adresu, nr konta, zmiana podmiotu w zwi±zku z nastêpstwem prawnym, itp.).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-25 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platformazakupowa.pl/pn/gminazgierz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-25 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.