eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanowiec"Dostawa oleju opa³owego lekkiego na potrzeby Gminy Ciechanowiec i jej jednostek organizacyjnych w roku 2022"



Og³oszenie z dnia 2021-12-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
"Dostawa oleju opa³owego lekkiego na potrzeby Gminy Ciechanowiec i jej jednostek organizacyjnych w roku 2022"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ciechanowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670150

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ciechanowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-230

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.7.) Numer telefonu: 862771145

1.5.8.) Numer faksu: 862771066

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ciechanowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ciechanowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawa oleju opa³owego lekkiego na potrzeby Gminy Ciechanowiec i jej jednostek organizacyjnych w roku 2022"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-10458f8e-4b9f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00300985

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001275/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Dostawa oleju opa³owego lekkiego na potrzeby Gminy Ciechanowiec i jej jednostek organizacyjnych w roku 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://bip.um.ciechanowiec.wrotapodlasia.pl/Zam_publiczne/zamowienia-publiczne-2021.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wnpostêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: info@ciechanowiec.pl.
2. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje (zwanymi dalej ogólnie „korespondencj±”) Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± powo³uj±c siê na numer og³oszenia (BZP) lub numer referencyjny postêpowania tj. OR.271.1.2021 lub nr ID postêpowania z miniPortalu:
2.1 za po¶rednictwem dedykowanego formularza udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) i dostêpnego na ePUAP,
2.2 drog± elektroniczn± na adres: info@ciechanowiec.pl, przy czym sposób komunikacji wskazany w niniejszym podpunkcie nie jest w³a¶ciwy dla oferty oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert± (wymagaj±cych szyfrowania), które nale¿y sk³adaæ w sposób wskazany w pkt 2.1 SWZ.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
7. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
8. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja inna ni¿ oferta Wykonawcy przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana.
9. Niniejsze postêpowanie jest prowadzone w jêzyku polskim. Oferta oraz podmiotowe ¶rodki dowodowe musz± byæ sk³adane w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
10. Podmiotowe i przedmiotowe ¶rodki dowodowe sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przys³uguj±cych Pani/Panu prawach z tym zwi±zanych.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Miejskim w Ciechanowcu jest: Gmina Ciechanowiec, ul. Mickiewicza 1, 18-230 Ciechanowiec, reprezentowana przez Burmistrza Ciechanowca.
2. W sprawie pytañ dotycz±cych sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz przys³uguj±cych Pani/Panu uprawnieñ, mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Urzêdu Miejskiego w Ciechanowcu - Wi¶niewska Dorota, za pomoc± adresu e-mail: iod@ciechanowiec.pl, lub tel. 86 277 11 45 w 35. Administrator danych osobowych - Gmina Ciechanowiec - przetwarza Pani/Pana dane osobowe (art. 6 ust. 1 lit. c) i art. 9 ust. 1 i 2 lit. a), b) i g) RODO) w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazw±: „Dostawa oleju opa³owego lekkiego na potrzeby Gminy Ciechanowiec i jej jednostek organizacyjnych w roku 2022” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych, dalej zwan± „ustawa Pzp”.
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wzglêdnie przez okres gwarancji/rêkojmi wynikaj±cy z zawartej umowy albo 15 lat w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków europejskich.
5. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ): 1. W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia: prawo ¿±dania dostêpu do swoich danych osobowych (Administrator mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie zadania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania/daty zakoñczonego postêpowania o udzielenia zamówienia publicznego), prawo ¿±dania sprostowania danych osobowych, prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego).
2. W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie przys³uguje Pani/Panu prawo do usuniêcia danych osobowych (art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO), prawo do przenoszenia danych osobowych (art. 20 RODO), prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (art. 21 RODO).
3. W przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzêdzie Miejskim w Ciechanowcu Pani/Pana danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa.
4. Administrator danych osobowych nie stosuje wobec Pani/Pana danych zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.2 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego na potrzeby Gminy Ciechanowiec i jej jednostek organizacyjnych w roku 2022. Dostarczany olej winien spe³niaæ wymagania jako¶ciowe Polskich Norm PN-C-96024:2020-12 dla L 1. Olej opa³owy lekki nale¿y dostarczaæ z zachowaniem wszystkich obowi±zuj±cych przepisów reguluj±cych przewóz materia³ów niebezpiecznych. Wykonawca bêdzie realizowa³ dostawy na w³asny koszt i ryzyko do momentu nape³nienia zbiorników na olej i odebrania przez jednostki.
Dostawy bêd± realizowane w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach pracy urzêdu.
Dostawa bêdzie realizowana sukcesywnie do jednostek organizacyjnych Gminy Ciechanowiec, ca³o¶æ dostawy oko³o 70 m3 zgodnie z poni¿szym wykazem:

a) ul. Mickiewicza 1, 18-230 Ciechanowiec (budynek urzêdu) – 10 m3
b) Pobikry 50, 18-230 Ciechanowiec (¶wietlica wiejska) - 10 m3
c) Wojtkowice Stare 12a, 18-230 Ciechanowiec (¶wietlica wiejska) - 10 m3
d) Czaje-Wólka 33, 18-230 Ciechanowiec (¶wietlica wiejska) - 3 m3
e) Kozarze 9B, 18-230 Ciechanowiec (nagrzewnica - remiza OSP) - 0,5 m3
f) Tworkowice 13, 18-230 Ciechanowiec (remiza OSP) – 1,5 m3
g) ul. 11 Listopada 5, 18-230 Ciechanowiec - 10 m3
h) ul. Sosnowa 2, 18-230 Ciechanowiec – 10 m3
i) ul. Mickiewicza 29A , 18-230 Ciechanowiec - 15 m3

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – 60 %
2) Termin realizacji dostawy czê¶ciowej – 40 %

Oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów w oparciu o przyjête kryteria oceny ofert bêdzie uznana jako najkorzystniejsza.
Maksymalna ³±czna liczba punktów jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca wynosi - 100 pkt.
Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów, bior±c pod uwagê ww. kryteria.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy czê¶ciowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek dotycz±cy zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym je¿eli wykonawca prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± przed³o¿y wraz z ofert± dokument potwierdzaj±cy ¿e jest wypisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
(dotyczy: wpisu do Krajowego Rejestru S±dowego (KRS), do którego powinny byæ wpisane podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ gospodarcz± w okre¶lonej formie prawnej lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej (CEIDG), czyli spis przedsiêbiorców bêd±cych osobami fizycznymi)
(zamawiaj±cy ¿±da wpisu do odpowiedniego rejestru wy³±cznie od wykonawców prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±)
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek je¿eli wykonawca przed³o¿y wraz z ofert± dokument potwierdzaj±cy posiadanie koncesji na obrót paliwami ciek³ymi wydanej przez w³a¶ciwy organ;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia ten warunek je¿eli, Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie dostawy obejmuj±ce wykonanie co najmniej jednej dostaw przedmiotowego oleju w ilo¶ci min. 50.000 litrów w ramach jednej umowy - w przypadku wykazania warto¶ci nale¿ycie wykonanych lub wykonywanych dostaw w walutach innych ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przeliczy wykazane kwoty wg ¶redniego kursu danej waluty, og³aszanego przez Narodowy Bank Polski w dniu przes³ania og³oszenia o zamówieniu do Dziennika Urzêdowego Unii Europejskiej.
W tym celu Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz dowody okre¶laj±ce czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie – Za³±cznik do SWZ

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków niepodlegania wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu Wykonawca sk³ada:

1) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdzia³ach 6 i 7 SWZ.
2) Pe³nomocnictwo
a) gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy;
b) w przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców
nale¿y za³±czyæ do oferty;
c) Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
• postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
• wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
• ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wymagana forma:
Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj.
podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza.
3) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (za³±cznik nr 7 do SWZ)
4) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego (za³±cznik nr 6 do SWZ)
5) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa
6) O¶wiadczenie o grupie kapita³owej (za³±cznik nr 8 do SWZ)
7) Kopia aktualnej koncesji na obrót paliwami ciek³ymi wydana przez w³a¶ciwy organ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek dotycz±cy zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym je¿eli wykonawca prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± przed³o¿y wraz z ofert± dokument potwierdzaj±cy ¿e jest wypisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
(dotyczy: wpisu do Krajowego Rejestru S±dowego (KRS), do którego powinny byæ wpisane podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ gospodarcz± w okre¶lonej formie prawnej lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej (CEIDG), czyli spis przedsiêbiorców bêd±cych osobami fizycznymi)
(zamawiaj±cy ¿±da wpisu do odpowiedniego rejestru wy³±cznie od wykonawców prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±)
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek je¿eli wykonawca przed³o¿y wraz z ofert± dokument potwierdzaj±cy posiadanie koncesji na obrót paliwami ciek³ymi wydanej przez w³a¶ciwy organ;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia ten warunek je¿eli, Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie dostawy obejmuj±ce wykonanie co najmniej jednej dostaw przedmiotowego oleju w ilo¶ci min. 50.000 litrów w ramach jednej umowy - w przypadku wykazania warto¶ci nale¿ycie wykonanych lub wykonywanych dostaw w walutach innych ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przeliczy wykazane kwoty wg ¶redniego kursu danej waluty, og³aszanego przez Narodowy Bank Polski w dniu przes³ania og³oszenia o zamówieniu do Dziennika Urzêdowego Unii Europejskiej.
W tym celu Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz dowody okre¶laj±ce czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie – Za³±cznik do SWZ. Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy.
W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Wymagane w tym punkcie okresy do¶wiadczenia zawodowego, nale¿y liczyæ do up³ywu terminu sk³adania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców ocena ww. warunków dotyczyæ bêdzie ³±cznie wszystkich Wykonawców.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ
sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania zgodnie ze wzorem zawartym w Swz. Na podst. art.112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postepowaniu dotycz.: 1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie
gospodarczym:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek dotycz±cy zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym je¿eli wykonawca prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± przed³o¿y wraz z ofert± dokument potwierdzaj±cy ¿e jest wypisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
(dotyczy: wpisu do Krajowego Rejestru S±dowego (KRS), do którego powinny byæ wpisane podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ gospodarcz± w okre¶lonej formie prawnej lub Centralnej Ewidencji i Informacjio Dzia³alno¶ci Gospodarczej (CEIDG), czyli spis przedsiêbiorców bêd±cych osobami fizycznymi)
(zamawiaj±cy ¿±da wpisu do odpowiedniego rejestru wy³±cznie od wykonawców prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±)
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek je¿eli wykonawca przed³o¿y wraz z ofert± dokument potwierdzaj±cy posiadanie koncesji na obrót paliwami ciek³ymi wydanej przez w³a¶ciwy organ
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia ten warunek je¿eli, Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie dostawy obejmuj±ce wykonanie co najmniej jednej dostaw przedmiotowego oleju w ilo¶ci min. 50.000 litrów w ramach jednej umowy - w przypadku wykazania warto¶ci nale¿ycie wykonanych lub wykonywanych dostaw w walutach innych ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przeliczy wykazane kwoty wg ¶redniego kursu danej waluty, og³aszanego przez Narodowy Bank Polski w dniu przes³ania og³oszenia o zamówieniu do Dziennika Urzêdowego Unii Europejskiej.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

- Formularz oferty
- O¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia,
- O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu,
- Wykaz dostaw,
- Zobowi±zanie „podmiotu trzeciego”, je¶li dotyczy
- O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
- Informacji o braku lub przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
- Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnictwa do reprezentowania ich w postepowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego,
- wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
Warunki okre¶lone w zakresie wiedzy i do¶wiadczenia wynien spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-15 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 17 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.