Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00257296/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
- 2021/BZP 00308712/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa istniejących przejść dla pieszych na terenie Staszowa w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w systemie „Zaprojektuj i Wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Staszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 864 83 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/staszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa istniejących przejść dla pieszych na terenie Staszowa w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w systemie „Zaprojektuj i Wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4045ae7-3d68-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300955
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002218/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 Przebudowa istniejącego przejścia dla pieszych na ul. Mickiewicza w km 0+295
1.1.27 Przebudowa istniejącego przejścia dla pieszych na ul. Mickiewicza w km 0+467
1.1.28 Przebudowa istniejącego przejścia dla pieszych na ul. Kolejowej w km 0+685
1.1.29 Przebudowa istniejącego przejścia dla pieszych na ul. Kolejowej w km 0+859
1.1.30 Przebudowa istniejącego przejścia dla pieszych na ul. Jana Pawła II w km 0+200
1.1.31 Przebudowa istniejącego przejścia dla pieszych na ul. Jana Pawła II w km 0+425
1.1.32 Przebudowa istniejącego przejścia dla pieszych na ul. Opatowskiej w km 0+475
1.1.33 Przebudowa istniejącego przejścia dla pieszych na ul. Opatowskiej w km 0+545
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257296/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.21.6.2021.III
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie istniejących przejść dla pieszych na terenie Staszowa w systemie „Zaprojektuj i Wybuduj” dla:
1) Zadania nr 1 Przebudowa istniejącego przejścia dla pieszych na ul. Kolejowej km 0+685,
2) Zadania nr 2 Przebudowa istniejącego przejścia dla pieszych na ul. Kolejowej km 0+859,
3) Zadania Nr 3 Przebudowa istniejącego przejścia dla pieszych na ul. Jana Pawła II w km 0+200,
4) Zadania nr 4 Przebudowa istniejącego przejścia dla pieszych na ul. Jana Pawła II w km 0+425,
5) Zadania nr 5 Przebudowa istniejącego przejścia dla pieszych na ul. Mickiewicza w km 0+295,
6) Zadania nr 6 Przebudowa istniejącego przejścia dla pieszych na ul. Mickiewicza w km 0+467,
7) Zadania nr 7 Przebudowa istniejącego przejścia dla pieszych na ul. Opatowskiej w km 0+475,
8) Zadanie nr 8 Przebudowa istniejącego przejścia dla pieszych na ul. Opatowskiej w km 0+545.
Przedmiotowe zamówienie, obejmuje:
1) Etap I - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, dla każdego z ww. zadań, tj. wykonanie prac projektowych obejmujących zakres planowanych robót budowlanych, przedstawiony w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 13 SWZ wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń, w tym zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub decyzji o pozwoleniu na budowę, jeśli będzie wymagana.
2) Etap II - wykonanie robót budowlanych, wynikających z programu funkcjonalno –użytkowego, stanowiącego podstawę opracowania opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 13 SWZ, zgodnie z opracowaną i zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową oraz:
a) obsługę geodezyjną w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, sporządzenie dokumentacji powykonawczej (w skład której wchodzą, m.in.: protokoły, instrukcje obsługi i konserwacji zamontowanych urządzeń, świadectwa dopuszczenia, atesty, DTR zamontowanych urządzeń, informacje o udzielonej gwarancji, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza),
b) przeprowadzenie regulacji i rozruchu technologicznego wraz z przekazaniem nowych instalacji do eksploatacji,
c) przekazanie Zamawiającemu obiektu nadającego się do użytkowania,
d) wykonanie i umieszczenie tablicy o źródłach finansowania zadania zgodnie z wytycznymi dotyczącymi obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowanych ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg - w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych (dostępnymi na stronie internetowej Ministerstwa: www.gov.pl).
Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia, określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia, w tym opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 13 SWZ, wraz z załączonymi orientacjami.
2. Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również
w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 12 SWZ.
3. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
4. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
5. Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga:
Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1660000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1660000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1660000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowo-Transportowe Zbigniew Laskowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 291050707
7.3.3) Ulica: Kielecka 69
7.3.4) Miejscowość: Szydłów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-225
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1660000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 299 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU STASZOWSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
- "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie"
- "ROZBUDOWA Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU SPAWALNI WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ W RAMACH PROGRAMU "UTWORZENIE I WSPARCIE FUNKCJONOWANIA BCU W DZIEDZINIE SPAWALNICTWA."
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim wraz z systemem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przewidzianej do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego edycja 2024
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.