Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00241356/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Adaptacja pomieszczeń budynku ZUCS w Lubieszynie na potrzeby laboratorium badania próbek nr 2"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Roosevelta
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-525
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.szczecin@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
zamowienia-ias-szczecin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Adaptacja pomieszczeń budynku ZUCS w Lubieszynie na potrzeby laboratorium badania próbek nr 2"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b699497-fcf1-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300945
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00311332/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Adaptacja budynku UCS w Lubieszynie na potrzeby lokalizacji laboratorium badania próbek.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241356/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3201-ILZ.260.28.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 312625,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane mające na celu realizację przedsięwzięcia polegającego na adaptacji części pomieszczeń w budynku magazynowo-biurowym Zachodniopomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Lubieszynie 11i, 72-002 Dołuje, na potrzeby lokalizacji pomieszczeń pomocniczych dla mobilnych laboratoriów badania próbek, w oparciu o
dokumentację projektową .
Zakres przedmiotu zamówienia:
• roboty rozbiórkowe,
• roboty konstrukcyjne,
• roboty suchej zabudowy, tynki, sufity,
• wykonanie posadzek,
• demontaż i montaż drzwi wewnętrznych ,
• demontaż i montaż okien,
• wykonanie ścian wewnętrznych,
• podkonstrukcje stalowe dla urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,
• przebicia ścian,
• obróbki dachowe.
b) Zakres robót sanitarnych będzie obejmował :
• instalację wodociągową wody zimnej,
• instalację kanalizacyjną,
• instalację ciepłej wody użytkowej,
• instalację centralnego ogrzewania,
• instalację wentylacji mechanicznej,
• instalację klimatyzacji.
c) Zakres robót instalacyjnych elektrycznych będzie obejmował :
• Zasilanie tablic laboratorium,
• Oświetlenie ogólne,
• Instalacja gniazd wtykowych,
• Instalacja oświetlenia ewakuacyjnego,
• Zasilanie odbiorów technologicznych ,
• Zasilanie wentylacji i klimatyzacji,
• Instalacja pomiaru stężenia gazu,
• Instalacja sygnalizacji alarmu pożaru (SAP),
• Instalacja stałych urządzeń gaśniczych (SUG),
• ochrona przepięciowa,
• ochrona odgromowa,
• wykonanie pomiarów.
d) Technologia będzie obejmowała :
• dostarczenie i instalowanie zabudowanych mebli,
• dostarczenie i instalowanie mebli laboratoryjnych,
• dostarczenie i instalowanie sprzętu laboratoryjnego.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentach
a) Dokumentacja projektowa: projekt budowlano – wykonawczy, projekt budowlany – instalacje elektryczne, projekt
wykonawczy – konstrukcja, projekt budowlany – branża sanitarna, projekt budowlany – technologia, instalacja SAP,
przedmiary : architektura, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne i technologia;
b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: ogólna, instalacje sanitarne i instalacje elektryczne;
c) Pozwolenie na budowę – Decyzja Starosty Polickiego nr 88/2019 o znaku AB.6740.535.D.2018.KD.
d) Wzorze umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45232460-4 - Roboty sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
39180000-7 - Meble laboratoryjne
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 749831,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 749831,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Obsługa techniczna - nagłośnienie i oświetlenie - wydarzeń artystycznych w 2024
- Wykonanie dwóch układów kompensacji mocy biernej pojemnościowej sieci kablowych 15kV dla strony E i W Kanału Piastowskiego
- Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. E. Gierczak 58 wraz ze wzmocnieniem konstrukcji drewnianej i remontem kominów
- Świadczenie usługi gastronomicznej w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Policyjnej Izbie Dziecka Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
- Dostawa sprzętu komputerowego
- PP Polanów termomodernizacja, modernizacja i przebudowa infrastruktury - Etap II
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
więcej: Systemy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.