eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wynajem długoterminowy samochodu osobowego



Ogłoszenie z dnia 2023-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wynajem długoterminowy samochodu osobowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01581798500025

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Joannitów 6

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-525

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nfz-wroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-wroclaw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wynajem długoterminowy samochodu osobowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c24bba48-1727-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00300821

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c24bba48-1727-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-c24bba48-1727-11ee-9aa3-96d3b4440790. Szczegółowo opisano w SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne opisano w SWZ. Składane oferty i dokumenty elektroniczne winny być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegóły w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NFZ01-WAG.251.9.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Długoterminowy najem samochodu osobowego z segmentu D na potrzeby Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50111100-7 - Zarządzanie flotą pojazdów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 59

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za 1 przekroczony kilometr ponad ustalony limit kilometrów

4.3.6.) Waga: 9

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za każdy niewykorzystany kilometr do ustalonego limitu kilometrów

4.3.6.) Waga: 9

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry techniczne

4.3.6.) Waga: 13

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy (wydania) samochodu

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 2.000,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące złotych).
2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
2.1 w pieniądzu;
2.2 gwarancjach bankowych;
2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BGK O/Wrocław 92 1130 1033 0018 7969 3720 0003.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowień Umowy w zakresie przedmiotu umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w zakresie przedmiotu Umowy gdy:
1) nastąpi zmiana parametrów technicznych samochodu lub wyposażenia samochodu w stosunku do określonych w Umowie, w sytuacji gdy zmiana ta nie powoduje pogorszenia parametrów i wyposażenia w stosunku do określonych w Umowie, a wartość wynagrodzenia miesięcznego i cen jednostkowych nie ulegnie zmianie, w sytuacji braku dostępności samochodu o właściwych parametrach na rynku,
2) nastąpi zmiana modelu samochodu w wyniku np. zaprzestania produkcji lub innej przyczyny, której Wykonawca nie mógł przewidzieć, przy zachowaniu określonej w Umowie wartości wynagrodzenia miesięcznego.
3) nastąpi zmiana modelu samochodu wobec ujawnienia się powszechnie występującej w oferowanym modelu samochodu wad, przy czym samochód zastępczy winien spełniać wszelkie wymagania przewidziane w Umowie lub załącznikach, dla samochodu zastępowanego;
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany segmentu (klasy) samochodu, przy założeniu, że:
1) segment samochodu będzie nie niższy niż segment samochodu, który zadeklarowany został w ramach Umowy,
2) zmiana nie wpłynie na zwiększenie wynagrodzenia.
3. W przypadku złożenia przez Stronę wniosku o dokonanie zmiany druga Strona, w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, przygotuje swoje stanowisko w zakresie proponowanej zmiany.
4. Wniosek o zmianę powinien zawierać opis proponowanej zmiany wraz z uzasadnieniem jej celowości.
5. W przypadku zgłoszenia kilku wniosków należy określić ich priorytet.
6. Zaakceptowany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego wniosek o dokonanie zmiany stanowi podstawę do dokonania zmiany Umowy poprzez zawarcie stosownego aneksu do Umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności przez upoważnionych reprezentantów Stron.
7. Złożenie i zaakceptowanie wniosku o dokonanie zmiany Umowy nie kreuje roszczenia Wykonawcy o zmianę Umowy.
8. Strony zobowiązane są do informowania się wzajemnie o okolicznościach uzasadniających konieczność dokonania zmiany Umowy.
Zmiany umowy
inne niż w zakresie przedmiotu umowy
1. Zmiana Umowy jest dopuszczalna w zakresie i na warunkach przewidzianych w niniejszej Umowie.
2. Strony oświadczają, iż w przypadku kiedy z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu Umowy zmiana Umowy będzie dopuszczalna w trybie art. 3571 ustawy Kodeks Cywilny.
3. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 4.
4. Zmiany Umowy nie stanowi zmiana:
1) siedziby Stron, numerów telefonów i faksów;
2) adresów poczty elektronicznej;
3) osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcę i Zamawiającemu;
4) nazwy Wykonawcę.
5. Informacje o zmianach, o których mowa w ust. 4 Strony przekażą drugiej Stronie w drodze pisemnego oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-19 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zmiany umowy na podstawie art. 436 Pzp 1.Na podstawie art. 436 ustawy Pzp Strony dopuszczają zmianę wysokości wynagrodzenia. 2.Strona może wnioskować o zmianę odpowiednio wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany (jeżeli wykaże, że zmiany te wystąpiły od dnia zawarcia umowy i będą miały wpływ na koszty zamówienia realizowanego): 1)stawki podatku VAT na przedmiot umowy, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3)zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych, 3.Postanowień umownych w zakresie waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy nie stosuje się w przypadku wzrostu kosztów pracy, w szczególności w przypadku wzrostu ustawowego wynagrodzenia minimalnego, którego wysokość na 2023 rok znana jest Wykonawcy w chwili składania oferty. 4.Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego o waloryzację umowy w formie wezwania do zawarcia aneksu w celu waloryzacji umowy z tytułu zmiany przepisów, o których mowa w ust. 2, od dnia opublikowania przepisów dokonujących tych zmian, lecz nie później niż w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie zmienionych przepisów. 5.Waloryzacja obejmować będzie wynagrodzenie należne Wykonawcy po dniu wejścia w życie zmienionych przepisów. 6.Wezwanie, o którym mowa w ust. 4, zawiera: 1)wskazanie podstawy prawnej przepisów w oparciu, o które nastąpi waloryzacja wynagrodzenia umownego wraz ze wskazaniem daty, od kiedy nastąpi zmiana wysokości kosztów realizacji przedmiotu zamówienia; 2)szczegółowe wyliczenia całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie umowne powinno ulec zmianie; 3)pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników, wraz z porównaniem finansowanych przez Wykonawcę obciążeń publicznoprawnych oraz z tytułu uczestnictwa pracownika w PPK, a także określeniem zakresu, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu niniejszej umowy oraz części wynagrodzenia pracowników odpowiadającej temu zakresowi; 7.Przed podjęciem decyzji o zwiększeniu wynagrodzenia Zamawiający dokona weryfikacji zasadności oraz poprawności obliczeń dokonanych przez Wykonawcę w zakresie żądanej zmiany wynagrodzenia w ramach środków posiadanych w planie finansowym Zamawiającego, zatwierdzonym na dany rok kalendarzowy. 8. W terminie do 14 dni roboczych od dnia przekazania wezwania, o którym mowa w ust. 4, Zamawiający przekaże Wykonawcy informację o zakresie, w jakim zatwierdza wezwanie oraz wskaże kwotę, o którą należne Wykonawcy wynagrodzenie, powinno ulec zmianie, albo informację o niezatwierdzeniu wezwania wraz z uzasadnieniem. 9.W wyniku zawarcia aneksu do umowy w sprawie waloryzacji umowy, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmienione odpowiednio:

Zmiany umowy wymienione są w projekcie umowy w § 15,16,17,18. Ze względu na ich objętość Zamawiający nie ma możliwości dodać tych zmian do ogłoszenia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.