eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa do siedziby Wspólnego Sekretariatu Technicznego Programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020 w Krakowie materiałów informacyjno-promocyjnych.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa do siedziby Wspólnego Sekretariatu Technicznego Programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020 w Krakowie materiałów informacyjno-promocyjnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223783100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.cpe.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wsparcie w realizacji programów UE

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa do siedziby Wspólnego Sekretariatu Technicznego Programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020 w Krakowie materiałów informacyjno-promocyjnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-388f9e53-cf8c-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300792

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059880/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Projekt, produkcja i dostawa materiałów promocyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235620/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.263.17.2022.BS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie/zakup, oznakowanie, opakowanie i dostawa do siedziby Wspólnego Sekretariatu Technicznego Programu Współpracy Interreg V-A Polska-Słowacja w Krakowie materiałów promocyjnych (zwanych dalej „materiałami”). Ich wykaz znajduje się w dalszej części OPZ
2. Zamawiający przekaże Wykonawcy pliki z grafiką i logotypami do wiernego odwzorowania na materiałach. Oznakowane trwale mają być wszystkie materiały promocyjne. Oznakowanie musi być umieszczone bezpośrednio na materiałach lub jeżeli się nie da ze względów technologicznych na metkach trwale wszytych do nich. Sposób oznakowania każdego z materiałów do ustalenia z Zamawiającym podczas realizacji zamówienia.
3. Zamówienie obejmuje opracowanie przez Wykonawcę wszystkich projektów graficznych oznaczeń materiałów promocyjnych na podstawie wzorów i wytycznych przekazanych przez Zamawiającego. Do umieszczenia będą maksymalnie: 4 logotypy Programu, nazwa Programu, adres strony internetowej (www.plsk.eu), informacja o finansowaniu, w zależności od miejsca jakie jest do znakowania.
4. Na wniosek Zamawiającego po uzgodnieniu z Wykonawcą kolory wszystkich materiałów promocyjnych mogą ulec zmianie.
5. Przed przystąpieniem do produkcji docelowej materiałów objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca uzgodni z Zamawiającym model, kolor oraz ilość i umiejscowienie znaków graficznych (w trakcie prac projektowych na żądanie Zamawiającego umiejscowienie logotypów może ulec zmianie) odnośnie wszystkich materiałów promocyjnych. Wykonawca przedstawi również Zamawiającemu do akceptacji wizualizację (w formacie PDF lub JPEG) materiałów. Przez wizualizację należy rozumieć projekt graficzny (w wersji elektronicznej lub zdjęcie) danego artykułu z naniesionymi logotypami/napisami wymaganymi przez Zamawiającego, opisanymi w poniższej specyfikacji. Wizualizacją objęte są wszystkie zamawiane artykuły wyszczególnione w OPZ. Wykonawca prześle Zamawiającemu wizualizacje drogą elektroniczną. Zamawiający dokona akceptacji lub zgłosi uwagi. Proces odbędzie się w zgodzie z niżej przedstawionym harmonogramem.
6. Znaki graficzne na materiałach promocyjnych muszą być zgodne z zasadami Załącznika 7 do Podręcznika beneficjenta (Poradnik/wytyczne dla beneficjenta i beneficjenta mikroprojektów w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach programów EWT 2014-2020) oraz
z graficzną specyfikacją flagi Unii Europejskiej. Należy zwrócić szczególną uwagę na precyzyjne odwzorowanie wskazanych w systemie kolorów. W przypadku wystąpienia niezgodności Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt dokonać poprawek.
7. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji w wysokości wskazanej w ofercie.
8. Zamówienie obejmuje dostarczenie materiałów pod wskazany przez Zamawiającego adres, wniesienie do budynku i pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
9. Wymagania dotyczące jakości wykonania materiałów oraz dostawy zamówienia:
a. Wszystkie materiały muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku i muszą spełniać następujące kryteria:
i. funkcjonalności, tj. powinny spełniać swoje przeznaczenie, materiały będące przedmiotem zamówienia muszą zapewniać ich łatwe i bezproblemowe użytkowania
ii. trwałości, tj. artykuł nie ulega trwałym zniekształceniom, jest odporny na wstrząsy, artykuł nie ulega zniszczeniu przy zwykłym korzystaniu, ruchome elementy materiału zapewniają jego właściwe funkcjonowanie
iii. estetyki i precyzji wykonania, tj. np. nie występują zarysowania, przebarwienia, pęknięcia i inne uszkodzenia materiału podczas właściwego i normalnego korzystania, poszczególne części materiałów są dobrze do siebie dopasowane oraz zamocowane, graficzne elementy materiałów nie ścierają się, nie rozmazują ani nie zmieniają kolorów np. podczas pocierania palcem powodując tym samym zabrudzenia skóry.
b. Wszystkie materiały muszą być w całości wyprodukowane fabrycznie. Ponadto powinny być bezwonne lub posiadać zapach powstały wyłącznie w wyniku fabrycznego zastosowania technologii produkcji właściwej dla danego rodzaju materiału.
c. Sposób transportu oraz opakowanie artykułów muszą zapewniać zabezpieczenie przed uszkodzeniami. Za szkody powstałe w wyniku nienależytego opakowania oraz/lub transportu winę ponosi Wykonawca.
d. W przypadku powstania strat podczas transportu w wyniku niewłaściwego zabezpieczenia materiałów przed uszkodzeniami Wykonawca wymieni uszkodzone materiały i dostarczy je Zamawiającemu na ten sam adres i na własny koszt w ciągu 7 dni roboczych otrzymania zgłoszenia.
e. Poszczególne rodzaje materiałów zostaną dostarczone w zbiorczych opakowaniach. Na każdym opakowaniu zbiorczym Wykonawca zaznaczy rodzaj artykułu wraz z jego opisem, liczbę sztuk w opakowaniu. Ilość poszczególnych materiałów w każdym opakowaniu zbiorczym będzie ustalona z Zamawiającym i musi być przez niego zaakceptowana.
II HARMONOGRAM I WARUNKI REALIZACJI

Przygotowanie wizualizacji
Wykonawca przedstawi Zamawiającemu proponowane modele i kolory materiałów zgodnie z OPZ.
Zamawiający wystawi Wykonawcy zlecenie w ciągu dwóch miesięcy od dnia podpisania umowy, przy czym przekaże Wykonawcy niezbędne logotypy i inne informacje potrzebne do przygotowania projektów graficznych i oznakowania materiałów.
Wykonawca przedstawi projekty nadruków/tłoczeń/grawerki w wersji elektronicznej.
Zamawiający może odrzucić wizualizację lub przesłać uwagi. Wykonawca ma obowiązek wprowadzić poprawki zgłaszane przez Zamawiającego.
Procedura przygotowania wizualizacji musi zostać zakończona do 2 tygodni od dnia wystawienia zlecenia, przy czym Wykonawca wyśle wizualizacje maksymalnie do 1 tygodnia od dnia wystawienia zlecenia.

Dostarczenie materiałów
W ciągu 5 tygodni od zaakceptowania ostatecznej wizualizacji przedmiotów, Wykonawca dostarczy materiały na adres: ul. Halicka 9, 31-036 Kraków.
Zamawiający sprawdzi materiały pod kątem jakościowym i ilościowym.
W przypadku wad w dostarczonym zamówieniu, Zamawiający zgłosi uwagi w ciągu 1 tygodnia od dnia dostarczenia ostatniego przedmiotu. Wykonawca ma obowiązek w ciągu tygodnia zabrać wadliwe materiały i uzupełnić o nowe bez wad jakościowych lub uzupełnić materiały w przypadku braków ilościowych w terminie 2 tygodni od zgłoszenia przez Zamawiającego.

III LISTA I OPIS MATERIAŁÓW

Każdy z wymiarów może się różnić od podanego do 10%
Zmiana metody oznakowania w przypadku braku możliwości technologicznych zastosowania wskazanej metody oznakowania.
c.d. w SWZ
Przedmiot umowy wykonany zostanie w terminie do jedenastu tygodni od dnia wystawienia przez Zamawiającego zlecenia jego realizacji, z uwzględnieniem harmonogramu wskazanego w OPZ r. Zlecenie, o którym mowa w zdaniu poprzednim wystawione zostanie przez Zamawiającego
w terminie dwóch miesięcy od dnia zawarcia niniejszej umowy. Zlecenie zostanie wystawione przez Zamawiającego w formie elektronicznej na adres osoby do kontaktu określony w § 3 ust. 9 (lub inny wskazany przez Wykonawcy przypadku jego zmiany i poinformowania o tym fakcie Zamawiającego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53843,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53843,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53843,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA REKLAMOWA CIEŚLIK- STUDIO L SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791026110

7.3.3) Ulica: Kisielewskiego 28

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-708

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53843,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Przedmiot umowy określony w § 1 ust. 3 wykonany zostanie w terminie do 11 (słownie: jedenastu) tygodni od dnia wystawienia przez Zamawiającego zlecenia jego realizacji, z uwzględnieniem harmonogramu wskazanego w OPZ r. Zlecenie, o którym mowa w zdaniu poprzednim wystawione zostanie przez Zamawiającego w terminie dwóch miesięcy od dnia zawarcia niniejszej umowy. Zlecenie zostanie wystawione przez Zamawiającego w formie elektronicznej na adres osoby do kontaktu określony w § 3 ust. 9 (lub inny wskazany przez Wykonawcy przypadku jego zmiany
i poinformowania o tym fakcie Zamawiającego).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.