eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoczów"Przebudowa Krajowej Trasy Rowerowej WTR - ETAP I" w ramach zadania inwestycyjnego: Trasy rowerowe na terenie gminy Skoczów w formule "zaprojektuj i wybuduj".



Ogłoszenie z dnia 2025-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa Krajowej Trasy Rowerowej WTR – ETAP I” w ramach zadania inwestycyjnego: Trasy rowerowe na terenie gminy Skoczów w formule „zaprojektuj i wybuduj”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKOCZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182522

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Skoczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-430

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338280171

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.skoczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoczow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/skoczow/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa Krajowej Trasy Rowerowej WTR – ETAP I” w ramach zadania inwestycyjnego: Trasy rowerowe na terenie gminy Skoczów w formule „zaprojektuj i wybuduj”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68a3d716-f844-405c-9ae5-dca416b6c62c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300697

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025746/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa krajowej trasy rowerowej WTR – etap I w formule zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) Priorytet: FESL.03.00-Fundusze Europejskie dla zrównoważonej mobilności. Działanie: FESL.03.03-Regionalne Trasy Rowerowe - ZIT

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00223744

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4892843,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka krajowej Wiślanej Trasy Rowerowej – etap I na terenie Skoczowa od mostu w ciągu ulicy Bielskiej do granicy z Gminą Brenna wraz z budową kładki nad ciekiem Bajerka, budową Miejsca Obsługi Rowerzystów oraz infrastrukturą towarzyszącą – systemem liczenia rowerzystów, małą architekturą, oznakowaniem pionowym i poziomym i planowanymi nasadzeniami.
W ramach zamówienia należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego konieczne opinie i warunki techniczne, wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania zadania zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami zamówienia, wykonać roboty budowlane i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzje o pozwoleniu na użytkowanie.
Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dwa etapy:
I etap – wykonanie dokumentacji technicznej w zakresie niezbędnym do uzyskania wymaganych prawem pozwoleń, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę oraz prawidłowej realizacji robót budowlanych
II etap – realizację robót budowlanych – wykonanie przebudowy krajowej trasy rowerowej WTR – etap I w tym budowę kładki nad ciekiem Bajerka, Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) wraz z infrastrukturą oraz wszelkich niezbędnych robót towarzyszących wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej terenu planowanej inwestycji, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający, działając zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby projekt i wykonanie ścieżek rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą zostały zrealizowane z uwzględnieniem zasad projektowania uniwersalnego i dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, o których mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Wykonawca zapewni sprawowanie nadzoru autorskiego, w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418) przez osoby wymienione w dokumentacjach dla każdej z branż jako projektant.
Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy mapę do celów projektowych, stanowiącą podstawę do opracowania dokumentacji projektowej.
Zamawiający dysponuje gruntami (działkami) przeznaczonymi pod realizację robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3690000,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5900000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3690000,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFRAX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 646 295 48 14

7.3.3) Ulica: ul. Jedlińska

7.3.4) Miejscowość: Bojszowy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-220

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Opracowanie dokumentacji projektowej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3690000,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.