Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00223744/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa Krajowej Trasy Rowerowej WTR – ETAP I” w ramach zadania inwestycyjnego: Trasy rowerowe na terenie gminy Skoczów w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKOCZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182522
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Skoczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-430
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338280171
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.skoczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoczow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/skoczow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa Krajowej Trasy Rowerowej WTR – ETAP I” w ramach zadania inwestycyjnego: Trasy rowerowe na terenie gminy Skoczów w formule „zaprojektuj i wybuduj”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68a3d716-f844-405c-9ae5-dca416b6c62c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300697
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025746/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa krajowej trasy rowerowej WTR – etap I w formule zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) Priorytet: FESL.03.00-Fundusze Europejskie dla zrównoważonej mobilności. Działanie: FESL.03.03-Regionalne Trasy Rowerowe - ZIT2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00223744
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4892843,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka krajowej Wiślanej Trasy Rowerowej – etap I na terenie Skoczowa od mostu w ciągu ulicy Bielskiej do granicy z Gminą Brenna wraz z budową kładki nad ciekiem Bajerka, budową Miejsca Obsługi Rowerzystów oraz infrastrukturą towarzyszącą – systemem liczenia rowerzystów, małą architekturą, oznakowaniem pionowym i poziomym i planowanymi nasadzeniami.
W ramach zamówienia należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego konieczne opinie i warunki techniczne, wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania zadania zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami zamówienia, wykonać roboty budowlane i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzje o pozwoleniu na użytkowanie.
Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dwa etapy:
I etap – wykonanie dokumentacji technicznej w zakresie niezbędnym do uzyskania wymaganych prawem pozwoleń, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę oraz prawidłowej realizacji robót budowlanych
II etap – realizację robót budowlanych – wykonanie przebudowy krajowej trasy rowerowej WTR – etap I w tym budowę kładki nad ciekiem Bajerka, Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) wraz z infrastrukturą oraz wszelkich niezbędnych robót towarzyszących wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej terenu planowanej inwestycji, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający, działając zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby projekt i wykonanie ścieżek rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą zostały zrealizowane z uwzględnieniem zasad projektowania uniwersalnego i dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, o których mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Wykonawca zapewni sprawowanie nadzoru autorskiego, w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418) przez osoby wymienione w dokumentacjach dla każdej z branż jako projektant.
Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy mapę do celów projektowych, stanowiącą podstawę do opracowania dokumentacji projektowej.
Zamawiający dysponuje gruntami (działkami) przeznaczonymi pod realizację robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3690000,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5900000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3690000,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFRAX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 646 295 48 14
7.3.3) Ulica: ul. Jedlińska
7.3.4) Miejscowość: Bojszowy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-220
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Opracowanie dokumentacji projektowej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3690000,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SKOCZOWA
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu "Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Skoczów" realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego "Cyberbezpieczny Samorząd" w podziale na 5 części
- Pierwsze półrocze 2026 - Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego obejmujących dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Skoczów do szkół, przedszkoli i ośrodków
więcej: przetargi w Skoczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Osjaków
- Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach CRR KRUS w Jedlcu.
- Budowa drogi gminnej ulicy Mierosławskiego w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Szewcach.
- "Modernizacja instalacji elektrycznej zasilającej w Pawilonie B na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





