eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wschowa › Dostawa paliw płynnych na potrzeby Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. 2021/2022

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych na potrzeby Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 978050124

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Daszyńskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Wschowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 655402605

1.5.8.) Numer faksu: 655402607

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@skwschowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skwschowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/skwschowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spółka prawa handlowego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw płynnych na potrzeby Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8ee76e6-311c-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300674

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237908/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPSK.06.I.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 791728,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – „Sukcesywna dostawa oleju napędowego Ekodiesel ON do zbiornika Zamawiającego” - szacunkowa ilość 130 000 l (dm3) - do zbiornika paliwa o pojemności 5000 l znajdującego się we Wschowie, przy ul. Kazimierza Wielkiego 24 (teren Oczyszczalni Ścieków), stanowiącego własność Zamawiającego; Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, określonego w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości zamówienia podstawowego w zakresie do 20% wartości zamówienia (prawo opcji może objąć każdy z rodzajów paliwa będącego przedmiotem zamówienia). Sukcesywne dostawy paliw będą realizowane transportem zorganizowanym przez Wykonawcę, na jego koszt i odpowiedzialność, według aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż jednorazowa ilość dostarczanego do zbiornika oleju napędowego wynosić będzie od 2000 l do 5000 l. Jakość dostarczanych paliw powinna odpowiadać wymaganiom zawartym w regulacjach prawnych obowiązujących w dniu dostawy paliwa Zamawiającemu. Olej napędowy powinien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680, ze zm.) oraz Normy PN-EN 590:2013-12, przy czym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku rozbieżności pomiędzy przepisami przywołanego rozporządzenia a normą, przepisy rozporządzenia mają pierwszeństwo. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, wykonawca dostosuje jakość paliw do nowych norm. Dostawa oleju napędowego powinna nastąpić w czasie: nie dłuższym niż 24 godziny - od momentu załadunku autocysterny przez Wykonawcę z miejsca magazynowania paliwa przez Wykonawcę; określonym w złożonej ofercie, lecz nie krótszym niż 12 godzin i nie dłuższym niż 24 godziny
- od momentu przekazania przez upoważnionego pracownika Zamawiającego zapotrzebowania na dostawę paliwa. Odbiór dostarczonego przez Wykonawcę do zbiornika paliwa oleju napędowego, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1 powyżej, zostanie każdorazowo potwierdzony dokumentem WZ podpisanym przez osoby uprawnione przez Zamawiającego. Dokument, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, zawierać będzie w szczególności następujące informacje: datę wydania dokumentu, miejsce magazynowania paliwa przez Wykonawcę, temperaturę nalewania, ilość wlanego paliwa wyrażona w m3, numer rejestracyjny autocysterny, którą paliwo dostarczono, zawartość siarki w paliwie
w mg/kg. Wykonawca zobowiązuje się przy każdej dostawie oleju napędowego do zbiornika przekazać Zamawiającemu świadectwo (atest) jakości danej partii paliwa oraz list przewozowy wydany przez Wykonawcę, zawierający datę i godzinę załadunku, numer rej. autocysterny dostarczającej paliwo, nazwisko kierowcy dokonującego załadunku autocysterny. Dostarczany olej napędowy w okresie zimowym, umożliwiać będzie eksploatację pojazdów Zamawiającego, a punktem odniesienia będzie temperatura blokowania zimnego filtra:
a w okresie letnim tj. od 16 kwietnia do 30 września należy dostarczać olej napędowy o temperaturze zablokowania zimnego filtra 0O C; w okresie przejściowym tj. od 1 marca do 15 kwietnia oraz od 1 października do 15 listopada o temperaturze zablokowania zimnego filtra – 10O C; w okresie zimowym tj. od 16 listopada do końca lutego o temperaturze zablokowania zimnego filtra – 32O C. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia posiadać polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 PLN. W przypadku gdy, fakt opłacenia składek nie wynika z samej treści polisy, Wykonawca powinien załączyć do polisy dodatkowy dokument potwierdzający odprowadzenie stosownych składek (np. wyciąg z konta bankowego, rachunku). W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę (konsorcjum) Zamawiający uzna warunek posiadania polisy OC za spełniony w przypadku, gdy suma kwot ubezpieczenia wszystkich konsorcjantów nie będzie mniejsza niż 300.000,00 PLN. Zamawiający uzna również za prawidłowe złożenie polisy OC tylko przez jednego z konsorcjantów, pod warunkiem spełnienia przez polisę warunków opisanych w SWZ. Wykonawca obowiązany jest do zapewnienia dostaw, celem ciągłego zaspokojenia potrzeb Zamawiającego na paliwo stanowiące przedmiot zamówienia po każdorazowym złożeniu telefonicznego lub e-mailowego zamówienia przez Zamawiającego potwierdzonego przez Wykonawcę faksem lub e-mailem i dostarczenie go w terminie nie krótszym niż 12 godzin oraz nie dłuższym niż 24 godziny od momentu dokonania zamówienia (zgłoszenia) przez Zamawiającego. Dostarczany olej napędowy musi być czysty mikrobiologicznie i odporny na ewentualne skażenia biologiczne w zbiornikach, instalacjach stacji paliw oraz autobusach i innych pojazdach samochodowych. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania oleju napędowego wyłącznie z bieżącej produkcji (maksymalnie trzy miesiące od daty produkcji) i gwarantuje jego trwałość (przydatność do wykorzystania) na okres co najmniej trzech miesięcy od dnia dostawy. Zamawiający decyduje o terminie i ilości dostarczonego oleju napędowego do zbiornika paliwa,
o którym mowa w ust. 1 powyżej; Zamawiający wymaga realizacji dostaw przez Wykonawcę autocysterną wyposażoną w pompę lub dystrybutor, spełniający wszelkie wymagania obowiązującego prawa w szczególności Ustawy z dnia 11 maja 2001 r. prawo o miarach (tj. Dz. U. 2020 r. poz. 2166, ze zm.) i aktów wykonawczych do ustawy w zakresie autocystern (pojazdów do transportu paliw ciekłych). Pojazd, którym realizowane będą dostawy paliw, winien być wyposażony w legalizowane urządzenia pomiarowe mierzące ilość zrzutu paliwa do zbiornika magazynowego. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do okazania świadectwa legalizacji dystrybutora paliwa cysterny, którą dostarczono daną partię oleju napędowego. Dostawy oleju mogą się odbywać tylko i wyłącznie w godz. 7:00-15:00 w dni robocze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 772044,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – „Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów Spółki Komunalnej”: a) benzyna bezołowiowa 95 w planowanej ilości 2 800 l;
b) olej napędowy ON w planowanej ilości 600 l; c) gaz LPG w planowanej ilości 340 l; Zakup paliw płynnych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a) – c) dokonywany będzie przez Zamawiającego bezpośrednio do pojazdów i do kanistrów w punkcie sprzedaży (stacji) paliw Wykonawcy czynnej 24h/dobę 7 dni w tygodniu. Paliwo tankowane będzie w ilościach żądanych przez kierowców /operatorów/. Wykonawca winien dysponować co najmniej jedną stacją paliw znajdującą się w odległości max. 10 kilometrów od siedziby Zamawiającego, zapewniającą możliwość tankowania (ON, Pb 95, LPG) z dystrybutora całodobowo przez wszystkie dni tygodnia, w tym w niedzielę i święta. Jakość paliw powinna odpowiadać wymaganiom zawartym w regulacjach prawnych obowiązujących
w dniu sprzedaży paliwa Zamawiającemu. Benzyna bezołowiowa powinna spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680) oraz Normy PN-EN 228:2013-04 dla benzyny bezołowiowej, przy czym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku rozbieżności pomiędzy przepisami przywołanego rozporządzenia
a normą, przepisy rozporządzenia mają pierwszeństwo. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, wykonawca dostosuje jakość paliw do nowych norm. Gaz LPG powinien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 14 kwietnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz. U. z 2016 r. poz. 540) oraz Normy PN-EN 589:2019-04 dla skroplonego gazu węglowodorowego (LPG), przy czym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku rozbieżności pomiędzy przepisami przywołanego rozporządzenia a normą, przepisy rozporządzenia mają pierwszeństwo. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, wykonawca dostosuje jakość paliw do nowych norm. Olej napędowy powinien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680, ze zm.) oraz Normy PN-EN 590:2013-12, przy czym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku rozbieżności pomiędzy przepisami przywołanego rozporządzenia a normą, przepisy rozporządzenia mają pierwszeństwo. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, wykonawca dostosuje jakość paliw do nowych norm. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia posiadać polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 PLN. W przypadku gdy, fakt opłacenia składek nie wynika z samej treści polisy, Wykonawca powinien załączyć do polisy dodatkowy dokument potwierdzający odprowadzenie stosownych składek (np. wyciąg z konta bankowego, rachunku). W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę (konsorcjum) Zamawiający uzna warunek posiadania polisy OC za spełniony w przypadku, gdy suma kwot ubezpieczenia wszystkich konsorcjantów nie będzie mniejsza niż 50.000,00 PLN. Zamawiający uzna również za prawidłowe złożenie polisy OC tylko przez jednego z konsorcjantów, pod warunkiem spełnienia przez polisę warunków opisanych w SWZ. Niezależnie od liczby innych klientów, każdy samochód lub sprzęt Zamawiającego winien być zatankowany w czasie nie dłuższym niż 30 minut od zgłoszenia się kierowcy /operatora/ do pracownika stacji paliw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)

09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 19684,09 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 915075,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 915075,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 915075,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Jawna T&J Tyrakowski, Jachnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 617-17-29-604

7.3.3) Ulica: Sławoszewska 2b

7.3.4) Miejscowość: Kotlin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-220

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 915075,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24978,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24978,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24978,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bioestry Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010018145

7.3.3) Ulica: Wincentego Witosa 7

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24978,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.