eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuszynBUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA



Ogłoszenie z dnia 2025-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648304

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 2321382

1.5.8.) Numer faksu: 42 6143069

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-768b7c65-4fdb-45f0-9da4-461022928760

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300522

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00090720/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa zbiornika wodnego "Żeromin - Ruta"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (operacja typu „Zarządzanie zasobami wodnymi” w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa”).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00229271

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZPPŚZ.271.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na zaprojektowaniu i realizacji robót budowlanych związanych z budową zbiornika wodnego „Żeromin-Ruta”, wraz z obiektami towarzyszącymi, położonego w województwie łódzkim, powiecie łódzkim-wschodnim, gminie Tuszyn, miejscowości Żeromin, na działce ewidencyjnej nr 11 obręb 22 Żeromin PGRyb - w formule zaprojektuj i wybuduj.
W efekcie realizacji zadania ma zostać wykonany zbiornik wodny o określonej powierzchni – 0,48 ha i pojemności retencyjnej wynoszącej 9 800 m3.
Elementem przedmiotu zamówienia jest m.in. remont/przebudowa drogi dojazdowej do gruntów i zbiorników. Ilekroć w SWZ i załącznikach jest mowa o „drodze” należy przez to rozumieć drogę dojazdową do gruntów i zbiorników, która częściowo zostanie zlokalizowana na działce nr 4/41 w obrębie Żeromin Zdrój – Gmina Tuszyn. Zamawiający dysponuje ww. działką na cele budowlane.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z przedmiarem i kosztorysem oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) dla potrzeb budowy zbiornika wodnego „Żeromin - Ruta”, położonego w miejscowości Żeromin wraz
z zainwentaryzowaniem terenu inwestycji, wykonaniem pomiarów i badań koniecznych do opracowania rozwiązań projektowych, uzyskanie niezbędnych podkładów mapowych (mapy do celów projektowych) umożliwiających realizację zadania. Szczegółowe wymagania dotyczące dokumentacji projektowej zostały określone w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU).
2) Wykonawca w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu koncepcję projektową do akceptacji.
3) Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego koniecznych opinii, warunków technicznych
i uzgodnień dla zaprojektowania, wykonawstwa i użytkowania przedmiotu zamówienia tj. zbiornika wodnego „Żeromin-Ruta”.
4) Przygotowanie materiałów i wniosków oraz uzyskanie zgód wodno-prawnych / pozwoleń wodno prawnych oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych w tym np. decyzji na usunięcie drzew, decyzji środowiskowej – jeżeli zajdzie taka potrzeba, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie jeżeli taki obowiązek zostanie nałożony w decyzji o pozwoleniu na budowę.
5) Przygotowanie i złożenie do właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych / wniosku o pozwolenie na budowę wraz
z uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu na zamiar wykonania robót budowlanych/ pozwolenia na budowę, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane.
6) Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie zbiornika wodnego wraz z drogą dojazdową i oczyszczeniem cieku wodnego, który będzie zasilał w wodę ww. zbiornik oraz innych obiektów towarzyszących.
7) Remont (przebudowa) drogi dojazdowej do zbiornika na odcinku długości 430 m. Przewiduje się wykonanie ulepszonej nawierzchni gruntowej jezdni i poboczy z tłucznia drogowego oraz wykonanie dwóch mijanek. Poprzez ulepszoną nawierzchnię gruntową jezdni należy rozumieć wykonanie warstw podbudowy z tłucznia kamiennego zapewniającą odpowiednią nośność dla ruchu lokalnego. W chwili obecnej jest to wyjeżdżona droga gruntowa.
8) Ponadto realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych, zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej podczas wykonywania robót budowlanych.
9) Zaleca się wykonanie badań geologicznych, Zamawiający nie dysponuje przedmiotowymi dokumentami.
3. Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (operacja typu „Zarządzanie zasobami wodnymi” w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa”.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony zamieszczono w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU). Dokument ten służy do określenia zakresu prac projektowych oraz robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i wykonania niezbędnych prac budowlanych i odtworzeniowych zgodnie z PFU, wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa, aktualnymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45247230-1 - Roboty budowlane w zakresie grobli

45247270-3 - Budowa zbiorników

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 473690 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 571950 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477240 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): VERDE PLUS Sp. z o. o. (lider konsorcjum)

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: VERDE Sp. z o. o. Sp. k. (partner konsorcjum)

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 528292710

7.3.3) Ulica: Balcerów 9C

7.3.4) Miejscowość: Skierniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 96-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

PRACOWNIA PROJEKTOWA ARCHIVISION - Dokumentacja projektowa


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477240 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.