Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00277006/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej w budynku Magazynu Technicznego, Budynku Działu Infrastruktury w pomieszczeniach Klubu Pacjenta.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292936
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gliwicka 33
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-201
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@psychiatria.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://psychiatria.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki okiennej w budynku Magazynu Technicznego, Budynku Działu Infrastruktury w pomieszczeniach Klubu Pacjenta.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc19318a-4933-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300521
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001925/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wymiana stolarki okiennej w budynku magazynu technicznego, budynku działu infrastruktury oraz pomieszczeniach klubu pacjenta.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277006/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Dzp.380.3.21.2021.DPr.399
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje: Wymianę stolarki okiennej w budynku Magazynu Technicznego, Budynku Działu Infrastruktury w pomieszczeniach Klubu Pacjenta. Zadanie realizowane jest w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Zakres robót jaki należy wykonać zawarto w Programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający informuje, że budynek Magazynu technicznego i Działu Infrastruktury wpisany jest do rejestru zabytków Województwa Śląskiego pod nr 4/75/02, natomiast budynek w którym mieszczą się pomieszczenia Klubu Pacjenta nie jest objęty ochroną konserwatora zabytków, jednakże budynek leży na terenie objętym ochroną konserwatora zabytków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Faktyczne uzasadnienie unieważnienia:Środki finansowe nie zostały przyznane.
Zamawiający, wszczynając postępowanie, deklaruje zamiar zawarcia umowy na warunkach określonych w tym postępowaniu i jednocześnie zobowiązuje się wobec wykonawców do ich dotrzymania.
Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z zasady powinno należeć do sytuacji wyjątkowych. Do takich wyjątkowych sytuacji, które mogą uzasadniać unieważnienie postępowania, została również zaliczona w Pzp okoliczność nieprzyznania środków na finansowanie zamówienia. W przypadku ww. postępowania możliwość udzielenia zamówienia jest ściśle powiązana z pozyskaniem i zaangażowaniem środków publicznych. Ustawodawca nie wskazuje na źródło środków, określa jedynie ich charakter jako środki publiczne. Pojęcie „środki publiczne” należy więc definiować szeroko, jako środki publiczne w rozumieniu przepisów ustawy o finansach publicznych.
Brak możliwości sfinansowania zamówienia wyłącznie z budżetu zamawiającego uniemożliwia
zawarcie umowy w sytuacji, gdy z różnych przyczyn środki, które miały służyć współfinansowaniu zamówienia, nie zostaną zamawiającemu przyznane. Przepis art. 310 Ustawy PZP umożliwia zamawiającemu wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przed uzyskaniem decyzji o przyznaniu mu środków finansowych, a więc bez zapewnienia w budżecie zamawiającego pełnej kwoty środków przeznaczonych na finansowanie zamówienia. Okoliczność braku przyznania środków finansowych, o które ubiegał się zamawiający dla celów dofinansowania zamówienia, może stanowić podstawę do unieważnienia postępowania pod warunkiem, że zamawiający przewidział, że taka podstawa do unieważnienia postępowania może być przez niego zastosowana, odpowiednio do prowadzonego trybu postępowania: w ogłoszeniu o zamówieniu. „Nieprzyznanie środków”, o których mowa w art. 310 Ustawy PZP, będzie to zarówno sytuacja, w której zamawiający otrzymał powiadomienie o takiej decyzji podmiotu przyznającego dofinansowanie, jak i sytuacja, w której wprawdzie początkowo zapadła decyzja o przyznaniu środków, ale na skutek innych okoliczności decyzja ta została cofnięta i ostatecznie zamawiającemu środki na dofinansowanie zamówienia nie zostały przyznane.
Mając na względzie powyższą okoliczność, unieważnienie ww. postępowania o udzielenie zamówienia jest zasadne i konieczne.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Remont uszkodzeń murowych budynku kotłowni Ciepłowni Anna
- Usługa sprzętowa związana z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego
- Dostawa wirników wentylatorów WPK 3,3 dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice - grupa materiałowa - 292-8
- Świadczenie usług krajowego transportu drogowego rzeczy samochodami ciężarowymi, z monitoringiem, z podziałem na zadania dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice.
- Badanie węgla, odpadów paleniskowych i gazu z odmetanowania kopalni w roku 2026
- Wymiana nawierzchni asfaltobetonowej ul. Stromej na nawierzchnię z cegły klinkierowej drogowej
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





