eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fabianki › Zakup i dostawa ciągnika i przyczepy



Ogłoszenie z dnia 2021-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa ciągnika i przyczepy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Fabianki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabianki 4

1.5.2.) Miejscowość: Fabianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-811

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@fabianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.fabianki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https//miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa ciągnika i przyczepy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dabdf39e-24f2-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300416

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000249/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa ciagnika i przyczepy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

RPO- Projekt grantowy nr RPKP.04.02.00-04-0001/18 pn. „Punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych w województwie kujawsko-pomorskim”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266321/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 284552,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Cz. I – Zakup i dostawa nowego ciągnika
Minimalne parametry:
- silnik 4 cylindrowy turbodoładowany o mocy znamionowej od 110 do 120 KM
- pojemność silnika min. 4000ccm
- skrzynia biegów mechaniczna zsynchronizowana z minimum 2 półbiegami pod obciążeniem
- prędkość jazdy max 40 km/h
- rewers zmiany kierunku jazdy przy kierownicy – elektrohydrauliczny
- kabina z klimatyzacją, ogrzewaniem i wentylacją
- tylna szyba uchylna z wycieraczką
- szyberdach
- przedni TUZ wraz z 1 parą wyjść hydrauliki zewnętrznej + balast min. 800 kg
- układ hamulcowy pneumatyczny 1 i 2 obwodowy do hamowania przyczepami
- dolna listwa zaczepowa + zaczep typu PitonFix lub równoważny
- ciągnik fabrycznie nowy nie używany , rok produkcji 2020-2021


 gwarancja min. 24 miesiące, bez limitu przebiegu, oraz bez limitu przepracowanych roboczogodzin, liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego
 wykonawca musi posiadać serwis mobilny na terenie RP umożliwiający wykonanie napraw u Zamawiającego,
 maksymalny czas reakcji serwisu (przystąpienie do naprawy) po zgłoszeniu usterki telefonicznie lub prze e-mail – 24 godziny w dni robocze. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym – 3 dni robocze,
 przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne oraz naprawy odbywać się będą :
na zasadzie serwisu mobilnego (tj. na terenie Zamawiającego) a w przypadku braku możliwości dokonania naprawy przez serwis mobilny, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również autoryzowany przez producenta serwis stacjonarny,
 w przypadku awarii wymaganej transportu pojazdu do serwisu Wykonawca zapewni w okresie gwarancyjnym transport pojazdu w obie strony,
 Zamawiający może usunąć wady lub usterki w zastępstwie i na koszt Wykonawcy, jeżeli wady lub usterki te nie zostały usunięte w wyznaczonym terminie lub w przypadku nie przystąpienia przez Wykonawcę do usuwania wad lub usterek w terminie wskazanym wyżej,
 Wykonawca przeszkoli na własny koszt wskazany przez Zamawiającego personel w zakresie eksploatacji, konserwacji i BHP przedmiotu zamówienia. Szkolenie powinno być przeprowadzone najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru bez uwag i winno obejmować część teoretyczną jak i demonstracyjną.
 miejsce dostawy: PSZOK w Wilczeńcu Fabiańskim, 87-811 Fabianki

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.5.) Wartość części: 223577,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Cz. II - zakup i dostawa nowej przyczepy
Minimalne wymagania:
- ładowność min. 9500 kg
- burty dzielone
- min. wysokość ścian skrzyni i ładunkowej 600+ 600 mm
- pojemności ładunkowa min. 11,8 m3
- powierzchnia ładunkowa min. 9,8 m2
- wywrót trójstronny
- układ jezdny tandem
- balkon roboczy na ścianie przedniej
- plandeka rolowana ze stelażem
- zaczep tylny do drugiej przyczepy
- tylne media do drugiej przyczepy
- układ hamulcowy pneumatyczny
- rok produkcji nie starszy niż 2021
- fabrycznie nowa nie używana

 gwarancja min. 24 miesiące, liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego
 miejsce dostawy : PSZOK w Wilczeńcu Fabiańskim, 87-811 Fabianki

4.5.3.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy

4.5.5.) Wartość części: 60975,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 310206,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310206,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 310206,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa AGROPOL Marcin Kowalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910339903

7.3.3) Ulica: Kujawska 11

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310206,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80872,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80872,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80872,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa AGROPOL Marcin Kowalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910339903

7.3.3) Ulica: Kujawska 11

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80872,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.