Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00283468/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
- 2022/BZP 00291490/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanego autobusu międzymiastowego do przewozu uczniów na terenie Gminy Dolice.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dolice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685651
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Dolice
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-115
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 915640129
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dolice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dolice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.dolice.pl/zamowienie/dostawa-uzywanego-autobusu-miedzymiastowego-do-przewozu-uczniow-na-terenie-gminy-dolice-11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa używanego autobusu międzymiastowego do przewozu uczniów na terenie Gminy Dolice.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abe79073-0f0b-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300298
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007098/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa używanego autobusu międzymiastowego do przewozu uczniów na terenie Gminy Dolice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego autobusu międzymiastowego z przeznaczeniem na przewóz dzieci na terenie Gminy Dolice.
1.1. Pojazd powinien posiadać aktualne badania techniczne wpisane do dowodu rejestracyjnego (lub innego dokumentu). Pojazd zarejestrowany poza granicami Polski powinien posiadać komplet dokumentów wraz z tłumaczeniami przewidzianymi przepisami prawa, uprawniającymi do zakupu i rejestracji samochodu w Polsce. Zamawiający zastrzega sobie prawo do obejrzenia i sprawdzenia faktycznego stanu technicznego pojazdu ze stanem opisanym w ofercie przez Wykonawcę. Sprzedający powinien być właścicielem pojazdu lub mieć pisemne prawo do dysponowania nim. Pojazd nie może stanowić zabezpieczenia bankowego lub prawa własności osób trzecich. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2022r poz. 988 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy w tym przepisy dotyczące wymagań dla autobusu szkolnego.
1.2. O terminie oględzin Zamawiający poinformuje Wykonawcę z dwudniowym wyprzedzeniem. Weryfikacja nastąpi przed wyborem oferty Wykonawcy i będzie polegała na badaniu technicznym autobusów - na stacji kontroli pojazdów wskazanej przez Zamawiającego, przeprowadzonym na koszt Wykonawcy, a następie na oględzinach przeprowadzonych przez Zamawiającego z udziałem przedstawiciela Wykonawcy. Jeśli oferowany pojazd nie będzie spełniał wymagań Zamawiającego, o których mowa w pkt III SWZ, oferta zostanie odrzucona.
1.3. Dostarczony samochód musi posiadać dwa komplety kluczy do stacyjki oraz pełną dokumentację umożliwiającą zarejestrowanie pojazdu.
1.4. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 praz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego
postępowania na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI DOLICE
- Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych z obiektów użyteczności publicznej Gminy Dolice w 2026 roku
- Sukcesywna dostawa paliwa - oleju napędowego ON dla Gminy Dolice, w okresie 12 m-cy
- Dowóz i odwóz podopiecznych z terenu Gminy Dolice do Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Dolicach w 2026 roku.
- Realizacja usług cateringowych - przygotowanie i dostarczenie posiłków dla mieszkańców Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Dolicach w 2026 roku
więcej: przetargi DOLICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb WORD w Łodzi, Oddział Terenowy w Skierniewicach
- ZAKUP AUTOBUSU DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH DLA ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W WALEWICACH Z MOŻLIWOŚCIĄ PRZEWOZU DWÓCH OSÓB NA WÓZKACH INWALIDZKICH
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu przeznaczonego do dowozu dzieci szkolnych
- Likwidacja barier transportowych w Gminie Kłodzko - zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego - do pojazd ów będących w posiadaniu Polbus-PKS w granicach i poza granicami RP, w okresie 3-ch lat.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





