Og³oszenie z dnia 2025-06-30
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
"Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych do przedszkola w Szyd³owie"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Szyd³ów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010814
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szyd³ów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-225
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@szydlow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szydlow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych do przedszkola w Szyd³owie"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-99168c19-c9a9-487f-934e-25674c04dc06
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00300295
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00019639/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.7 Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych do przedszkola w Szyd³owie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-99168c19-c9a9-487f-934e-25674c04dc063.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
UWAGA!!!
PYTANIA WYKONAWCÓW ORAZ UDOSTÊPNIANIE ODPOWIEDZI DO DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ ODBYWA SIÊ TYLKO I WY£¡CZNIE PRZY U¯YCIU PLATFORMY. PYTANIA WYKONAWCÓW KIEROWANE NA ADRESY E-MAIL BÊD¡ POZOSTAWIANE BEZ ROZPATRZENIA.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporz±dzenie”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miasta i Gminy Szyd³ów (ul. Rynek 2, 28-225, Szyd³ów), tel. kontaktowy: 41 35 45 125, adres e-mail: gmina@szydlow.pl). zwany dalej „Administratorem”.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych, zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy.
5. Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporz±dzenia w zwi±zku z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP.
8. Osoba, której dane dotycz± ma prawo do:
- dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa siê z naruszeniem przepisów Rozporz±dzenia s³u¿y prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9. Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporz±dzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGP.I.271.37.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, roz³adunek wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego rzeczy ruchomych (zabawek i pomocy dydaktycznych) do nowo powsta³ego przedszkola w Szyd³owie.
Wszystkie produkty objête zamówieniem musz± posiadaæ:
- certyfikat na znak bezpieczeñstwa, wykazuj±cy ¿e zapewniono zgodno¶æ z kryteriami technicznymi okre¶lonymi na podstawie
Polskich Norm, aprobat technicznych oraz w³a¶ciwych przepisów i dokumentów technicznych
- deklaracjê zgodno¶ci lub certyfikat zgodno¶ci z:
- Polsk± Norm± lub
- aprobat± techniczn±, w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, je¿eli nie s± objête certyfikacj± okre¶lon± powy¿ej które spe³niaj± wymogi Specyfikacji Technicznej.
W przypadku materia³ów, dla których ww. dokumenty s± wymagane przez ST, ka¿da partia dostarczona bêdzie posiadaæ te dokumenty, okre¶laj±ce w sposób jednoznaczny jej cechy.
Produkty przemys³owe musz± posiadaæ ww. dokumenty wydane przez producenta, a w razie potrzeby poparte wynikami badañ wykonanych przez niego. Kopie wyników tych badañ bêd± dostarczone przez Wykonawcê In¿ynierowi.
Jakiekolwiek materia³y, które nie spe³niaj± tych wymagañ bêd± odrzucone.
Wykonawca winien stosowaæ materia³y spe³niaj±ce wymagania Rozporz±dzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobu deklarowania w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. 2016 poz. 1966) oraz Ustawy z dn. 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. 2004 nr 92, poz. 881, tekst jednolity Dz. U. 2021, poz. 1213).
Uwaga! Wymiary wyposa¿enia meblowego (m.in. szafki) podano orientacyjnie, przed dostaw± i zamontowaniem nale¿y uzgodniæ asortyment z Zamawiaj±cym
Koszt dostawy, roz³adunku i wniesienia do wskazanego obiektu przedmiotu zamówienia le¿± po stronie Wykonawcy. Dostarczony przedmiot zamówienia winien byæ fabrycznie nowy, wolny od wad, odpowiadaæ normom jako¶ciowym, okre¶lonym we w³a¶ciwych aktach prawnych, posiadaæ gwarancje producenta oraz winien spe³niaæ wszelkie wymogi przewidziane obowi±zuj±cymi przepisami dla tego typu wyrobów i nie mo¿e byæ przedmiotem roszczeñ osób trzecich.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 1a do SWZ który jednocze¶nie pe³ni rolê formularza asortymentowo – cenowego który nale¿y prawid³owo wype³niæ, podpisaæ i z³o¿yæ wraz z formularzem cenowym (Za³±cznik nr 1 do SWZ)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 37520000-9 - Zabawki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
37524100-8 - Gry edukacyjne
37525000-4 - Balony i pi³ki do zabawy
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artyku³y sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemie¶lnicze, materia³y i akcesoria artystyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ (projekt umowy)7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-08 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-08 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-08-06
INNE PRZETARGI SZYD£ÓW
wiêcej: przetargi SZYD£ÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie edukacji szkolnej i przedszkolnej na terenie MOF Bi³goraja - Gmina Miasto Bi³goraj
- Dostawa mebli, pomocy edukacyjnych wykorzystuj±cych TIK oraz pomocy dydaktycznych, do sal wyciszeñ w szko³ach podstawowych na terenie Gminy Zblewo
- Wyposa¿enie gabinetu EEG Biofeedback oraz zakup pomocy dydaktycznych w Gminie Su³oszowa
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Kompleksowy program wsparcia edukacji w³±czaj±cej na terenie Gminy Zakrzewo"
- Dostêpne Placówki Systemu O¶wiaty w Kobylinie- Dostosowanie Szko³y Bran¿owej w Kobylinie, Szkó³ Podstawowych w Kuklinowie, Smolicach i Zalesiu Ma³ym w zakresie edukacji w³±czaj±cej
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz mebli szkolnych w ramach projektu pn. Utworzenie pracowni STEAM i poprawa dostêpno¶ci w Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Stalowej Woli
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.