eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Świadczenie usługi gastronomicznej w dniach 26 - 29 sierpnia 2022 r. na Uniwersytecie Przyrodniczo - Humanistycznym w Siedlcach.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi gastronomicznej w dniach 26 - 29 sierpnia 2022 r.
na Uniwersytecie Przyrodniczo - Humanistycznym w Siedlcach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 26 643 1976

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.krawczyk-styrna@uph.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uph-edu.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi gastronomicznej w dniach 26 - 29 sierpnia 2022 r.
na Uniwersytecie Przyrodniczo - Humanistycznym w Siedlcach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2956e711-01db-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300272

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021169/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Świadczenie usługi gastronomicznej w dniach 26 - 29 sierpnia 2022 r. na Uniwersytecie Przyrodniczo - Humanistycznym w Siedlcach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251168/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.24.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 15400 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę gastronomiczną, która polega na przygotowaniu dla 35 osób śniadań i obiadów, serwisu kawowego oraz uroczystej kolacji w dniu 27.08.2022 r. w lokalizacji nie dalszej, niż 1,5 km od ul. Żytniej 39. Ostateczna liczba osób zostanie podana po podpisaniu umowy. Wykonawca zapewni stoły w liczbie adekwatnej do potwierdzonej liczby osób, białą zastawę z serwetkami, metalowe sztućce oraz białe obrusy.
2. Wykonawca zapewni w trakcje usługi:
- miejsce wykonania usługi do 1,5 km od lokalizacji konferencji (ul. Żytnia 39, Siedlce);
- serwis kawowy (kawa z ekspresów ciśnieniowych, kawa z zaparzaczy, warniki na gorącą wodę, herbaty zwykłe i smakowe, dodatki typu: cukier, cytryna, mleko do kawy), napoje zimne (woda gazowana, woda niegazowana z miętą i cytryną w dyspenserach) oraz trzy gatunki ciastek kruchych.
- śniadania:
26.08.2022r.: pasta jajeczna ze szczypiorkiem, wędlina, ser żółty, warzywa, masło, dżem, pieczywo, herbata z cytryną, kawa, woda mineralna.
27.08.2022 r.: jajecznica, wędlina, warzywa, ser żółty, masło, dżem, pieczywo, herbata z cytryną, kawa, woda mineralna.
28.08.2022 r.: kiełbaski cateringowe, musztarda, keczup, wędlina, twaróg ze szczypiorem, rzodkiewką, masło, dżem, pieczywo, herbata z cytryną, kawa, woda mineralna.
29.08.2022 r.: jajko sadzone ze szczypiorem, wędlina, ser żółty, warzywa, masło, dżem, pieczywo, herbata z cytryną, kawa, woda mineralna.
- obiady:
26.08.2022 r.: zupa ogórkowa, dorsz w warzywach (30 porcji), krokiety warzywne (5 porcji), surówka z kapusty kiszonej, ziemniaki, kompot, owoc.
27.08.2022 r.: zupa pomidorowa, kotlet mielony (30 porcji), kotlet z kalafiora (5 porcji), buraczki
zasmażane, surówka z pora, ziemniaki, kompot, owoc.
28.08.2022 r.: zupa kalafiorowa, pierś z kurczaka panierowana (30 porcji), warzywa zapiekane
z sosem pomidorowym (5 porcji), marchew duszona z zielonym groszkiem, surówka wielowarzywna, ziemniaki, napój owocowy, ciasto
29.08.2022 r.: barszcz czerwony, bitki w sosie (30 porcji), kluski śląskie z soczewicy z gulaszem
z młodych warzyw (5 porcji), mizeria, kasza gryczana, kompot, owoc.
- kolacja w dniu: 27.08.2022 r.
zupa gyros (30 porcji), danie wegetariańskie: zupa krem z brokułów z grzankami (5 porcji); zimna paleta (koreczki polskie, sałatka francuska, babeczki wytrawne z sałatką warzywną, roladki
z tortilli z łososiem i serkiem, nugetsy, kanapeczki bankietowe, ciasto, owoce).
3. Podana liczba osób korzystających z usług gastronomicznych jest liczbą przewidywaną. Zamawiający nie gwarantuje, iż z usług gastronomicznych korzystać będzie liczba osób wskazanych w niniejszym dokumencie (możliwość zmiany ilości osób objętych usługą o 30%). Zmawiający zastrzega, że w sytuacji niezależnej od zamawiającego może odstąpić od zamówienia (np. państwowe/na poziomie zarządzeń Rektora UPH w Siedlcach, wprowadzenie obostrzeń związanych z pandemią, uniemożliwiających realizację wydarzenia). Zamawiający przewiduje możliwość rezygnacji z zamówienia. Wykonawca zostanie poinformowany o zaistniałej sytuacji na 7 dni przed planowanym posiłkiem. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
4. Przedmiot zamówienia określony został we wspólnym Słowniku Zamówień kodami CPV:
55520000-1 Usługi dostarczania posiłków.
5. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi wytycznymi
w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn, w tym standardów dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca winien uwzględnić w zakresie swojej działalności zapisy art. 6 Ustawy o z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 ze zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18987,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PANDEROSA” S.C. Inga Ewa Myszka, Marcin Myszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 711692298

7.3.3) Ulica: ul. Garwolińska 53

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-08-26 do 2022-08-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.