eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WitnicaUsługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Samorządowych w Witnicy.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Samorządowych w Witnicy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WITNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Witnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-460

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 957216440

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@witnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.witnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45e5487c-6ea0-4bcf-ac28-9fa17f0bc106

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Samorządowych w Witnicy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45e5487c-6ea0-4bcf-ac28-9fa17f0bc106

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300248

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023588/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Samorzadowych w Witnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane w ramach projektu „Specjalista dla rynku pracy – efektywny system formalnego kształcenia zawodowego”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Priorytet 6: Fundusze Europejskie na wsparcie obywateli, Działanie 6.7: Edukacja – ZIT.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00120835

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 292000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs Operatora wózka widłowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 50600 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs elektryka z uprawnieniami do 1 kV (E-eksploatacja).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 3200 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs obsługi kasy fiskalnej

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 3600 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs na prawo jazdy kat. B

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 102000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs spawania metodą MAG

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 21100 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs: Programowanie inteligentnych aplikacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 16500 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs CISCO CCNA

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 31000 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs ICDL/ECDL PROFILE DIGCOMP: Arkusze kalkulacyjne (B4)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 13500 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs Bezpieczeństwo systemów

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 6500 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs: AI Sztuczna inteligencja w biznesie - praktyczna wiedza na temat algorytmów AI

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs MS-55371 Windows Server Administration

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5000 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs CISCO CCNA dla instruktorów

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 23000 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs System RFID Navigator

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOJEWÓDZKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W GORZOWIE WLKP.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 211246433

7.3.3) Ulica: ul. gen. Władysława Sikorskiego 95

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2024r. poz. 1320, z późn. zm.), unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Na podstawie art. 226 ust. 12 pkt 12 ustawy Pzp zamawiający odrzucił oferty niżej wymienionych wykonawców, ponieważ w wyznaczonym terminie nie wyrazili pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą:
1. STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ,
ul. Emilii Plater 1A lokal 53, 05-500 Piaseczno.
2. Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała,
ul. Zakopiańska 9/312, 30-418 Kraków
3. WOJEWÓDZKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W GORZOWIE WLKP.,
ul. gen. Władysława Sikorskiego 95, 66-400 Gorzów Wlkp

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2024r. poz. 1320, z późn. zm.), unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Na podstawie art. 226 ust. 12 pkt 12 ustawy Pzp zamawiający odrzucił oferty niżej wymienionych wykonawców, ponieważ w wyznaczonym terminie nie wyrazili pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą:
1. STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ,
ul. Emilii Plater 1A lokal 53, 05-500 Piaseczno,
2. Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała,
ul. Zakopiańska 9/312, 30-418 Kraków
3. Ośrodek Szkolenia, Dokształcania i Doskonalenia Kadr Kursor Sp. z o.o.,
ul. Narutowicza 62, 20-013 Lublin
4. WOJEWÓDZKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W GORZOWIE WLKP.,
ul. gen. Władysława Sikorskiego 95, 66-400 Gorzów Wlkp.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOJEWÓDZKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W GORZOWIE WLKP.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 211246433

7.3.3) Ulica: ul. gen. Władysława Sikorskiego 95

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2024r. poz. 1320, z późn. zm.), unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera błąd w ilości poszczególnych zajęć, co powoduje, iż zawarcie umowy na właściwy zakres zajęć niezbędny do prawidłowego zakończenia umowy jest niemożliwe.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2024r. poz. 1320, z późn. zm.), unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Na podstawie art. 226 ust. 12 pkt 12 ustawy Pzp zamawiający odrzucił oferty niżej wymienionych wykonawców, ponieważ w wyznaczonym terminie nie wyrazili pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą:
1. TECHELF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Mazowiecka 11 lokal 49, 00-052 Warszawa
2. "GORZOWSKI OŚRODEK TECHNOLOGICZNY - PARK NAUKOWO - PRZEMYSŁOWY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,
ul. Targowa 9, 66-400 Gorzów Wielkopolski,
3. STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ,
ul. Emilii Plater 1A lokal 53, 05-500 Piaseczno,
4. Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała,
ul. Zakopiańska 9/312, 30-418 Kraków
5. ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SP.J.,
Czyżówka 14, lok 09, 30-526 Kraków.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2024r. poz. 1320, z późn. zm.), unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Na podstawie art. 226 ust. 12 pkt 12 ustawy Pzp zamawiający odrzucił oferty niżej wymienionych wykonawców, ponieważ w wyznaczonym terminie nie wyrazili pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą:
1. "GORZOWSKI OŚRODEK TECHNOLOGICZNY - PARK NAUKOWO - PRZEMYSŁOWY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,
ul. Targowa 9, 66-400 Gorzów Wielkopolski,
2. Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała,
ul. Zakopiańska 9/312, 30-418 Kraków
3. CS EDU IDET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,
ul. Marszałkowska 16 lokal 24, 35-215 Rzeszów.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2024r. poz. 1320, z późn. zm.), unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Na podstawie art. 226 ust. 12 pkt 12 ustawy Pzp zamawiający odrzucił oferty niżej wymienionych wykonawców, ponieważ w wyznaczonym terminie nie wyrazili pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą:
1. "GORZOWSKI OŚRODEK TECHNOLOGICZNY - PARK NAUKOWO - PRZEMYSŁOWY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,
ul. Targowa 9, 66-400 Gorzów Wielkopolski,
2. STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ,
ul. Emilii Plater 1A lokal 53, 05-500 Piaseczno,
3. Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała,
ul. Zakopiańska 9/312, 30-418 Kraków

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2024r. poz. 1320, z późn. zm.), unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Na podstawie art. 226 ust. 12 pkt 12 ustawy Pzp zamawiający odrzucił oferty niżej wymienionych wykonawców, ponieważ w wyznaczonym terminie nie wyrazili pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą:
1. TECHELF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Mazowiecka 11 lokal 49, 00-052 Warszawa
2. "GORZOWSKI OŚRODEK TECHNOLOGICZNY - PARK NAUKOWO - PRZEMYSŁOWY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,
ul. Targowa 9, 66-400 Gorzów Wielkopolski,
3. STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ,
ul. Emilii Plater 1A lokal 53, 05-500 Piaseczno,
4. Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała,
ul. Zakopiańska 9/312, 30-418 Kraków
5. ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SP.J.,
Czyżówka 14, lok 09, 30-526 Kraków.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2024r. poz. 1320, z późn. zm.), unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Na podstawie art. 226 ust. 12 pkt 12 ustawy Pzp zamawiający odrzucił oferty niżej wymienionych wykonawców, ponieważ w wyznaczonym terminie nie wyrazili pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą:
1. TECHELF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Mazowiecka 11 lokal 49, 00-052 Warszawa
2. STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ,
ul. Emilii Plater 1A lokal 53, 05-500 Piaseczno,
3. Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała,
ul. Zakopiańska 9/312, 30-418 Kraków
4. Ośrodek Szkolenia, Dokształcania i Doskonalenia Kadr Kursor Sp. z o.o.,
ul. Narutowicza 62, 20-013 Lublin
5. B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
ul. Cieszkowskiego 1/3 lok. 75, 01-636 Warszawa
6. ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SP.J.,
Czyżówka 14, lok 09, 30-526 Kraków

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compendium - Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 357260753

7.3.3) Ulica: ul. Tatarska 5

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-103

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15760 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15760 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15760 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe PROIDEA Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362193004

7.3.3) Ulica: Centralna 62

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-586

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15760 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2024r. poz. 1320, z późn. zm.), unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Na podstawie art. 226 ust. 12 pkt 12 ustawy Pzp zamawiający odrzucił oferty niżej wymienionych wykonawców, ponieważ w wyznaczonym terminie nie wyrazili pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą:
1. PWSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,
ul. Karola Hermisza 15, 41-800 Zabrze

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.