Ogłoszenie z dnia 2025-06-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
REMONT ŁAZIENEK W SYPIALNIACH GRUP 1, 2, 3, 4 INTERNATU OKRĘGOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W MROZACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OKRĘGOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325021
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 8
1.5.2.) Miejscowość: Mrozy
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-320
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mrozy.oow.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mrozy.oow.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT ŁAZIENEK W SYPIALNIACH GRUP 1, 2, 3, 4 INTERNATU OKRĘGOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W MROZACH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63e17e97-bff4-4b53-b3af-bea72289ae12
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300113
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00130133/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 REMONT ŁAZIENEK W SYPIALNIACH GRUP 1, 2, 3, 4 INTERNATU OKRĘGOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W MROZACH
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63e17e97-bff4-4b53-b3af-bea72289ae123.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający udostępnia Specyfikację Warunków Zamówienia wraz z załącznikami. Zmiany i wyjaśnienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia znajdują się pod adresem internetowym:
- strona internetowa prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl
- strona internetowa :https://mrozy.oow.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodne z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodne z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1647/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
44113200-7 - Płytki
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: aktualny wpis do właściwego rejestru lub ewidencji.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
a) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 160 000,00 zl;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykazu robót budowlanych (minimum 2 robót budowlanych) odpowiadających przedmiotowi zamówienia, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, każdej roboty budowlanej potwierdzonej odrębną umową nie mniejszą niż: 100.000,00 zł brutto (na formularzu określonym w zał. nr 7 do SWZ) wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy w
zakresie art. 108, ust 1 pkt 5 zał. nr 4 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby umocowane do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy tj. osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.1/ wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ
2/ oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego aktualne na dzień składania ofert - zał. nr 6
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie w zakresie w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1- pkt 4 ustawy Pzp oraz potwierdzenie aktualności danych składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert.
4/ oświadczenie o gotowości zawarcia umowy z zamawiającym na warunkach określonych w projekcie umowy zał. nr 3 - zawarte jest w treści Formularza ofertowego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia /np konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej w rozumieniu art 58 ustawy pzp ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, zgodnie z art. 58, ust 2 ustawy Pzp- fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów – wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian zawarto w projekcie umowy zał. nr 3 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-15 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-15 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI MROZY
- Zakup i dostawa systemów operacyjnych dla jednostek organizacyjnych Gminy Mrozy.
- REMONT ŁAZIENEK W SYPIALNIACH GRUP 1, 2, 3, 4 INTERNATU OKRĘGOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W MROZACH
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych
- ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I DZIECI Z ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH, PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ MROZY W ROKU SZKOLNYM 2025/2026 W RAMACH PRZEWOZÓW REGULARNYCH
więcej: przetargi MROZY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Wyryki.
- Remont w budynku warsztatowym H w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Adama Mickiewicza w Radymnie
- Roboty budowlane prowadzone na terenie Przedszkola Miejskiego Nr 112 w Łodzi - łazienka na 1p, zmywalnia nr 1oraz spiżarnia
- Zagospodarowanie terenu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Zofii Sękowskiej w Radzyniu Podlaskim- Etap I
- Modernizacja kotłowni stałopalnej w budynku Przedszkola w Parkowie
- PRZEBUDOWA BUDYNKU PRZEDSZKOLA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ NA ODDZIAŁ ŻŁOBKOWY W MIEJSCOWOŚCI ROPICA GÓRNA W GMINIE SĘKOWA
więcej: Płytki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.