Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00243083/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
- 2022/BZP 00255351/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników i części eksploatacyjnych do oznaczeń biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.PROF.ANTONIEGO KĘPIŃSKIEGO W JAROSŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296638
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 18
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 621 46 11
1.5.8.) Numer faksu: 16 621 24 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz_jaroslaw@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozjaroslaw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej im. prof. Antoniego Kępińskiego w Jarosławiu
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników i części eksploatacyjnych do oznaczeń biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25d5f391-fd1d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300072
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014423/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Dostawa odczynników i części eksploatacyjnych do oznaczeń biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243083/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-3502/46/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i części eksploatacyjnych do oznaczeń biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora i pięciu czytników kodów kreskowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego określone w Załączniku nr 9 - Zestawienie parametrów granicznych analizatora,
2. Wykonawca zobowiązany jest do montażu, uruchomienia, przeszkolenia personelu medycznego Zamawiającego w zakresie użytkowania urządzenia.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych).
4. Nazwy i kody dotyczące zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny przedmiot:
• 33.69.65.00-0 Odczynniki laboratoryjne
Dodatkowy przedmiot:
• 38.43.40.00-6 Analizatory
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania Zamawiającego określono w Formularzu cenowym- Załączniku nr 2 do SWZ oraz w pozostałych załącznikach, tj.: Opisie przedmiotu zamówienia - Załączniku nr 3 do SWZ będących integralną częścią SWZ.
6. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowym na okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy.
7. Ilości wskazane w Formularzu cenowym są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w wielkości podanej
w Formularzu cenowym.
7.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia niż wskazano w Formularzu cenowym, jednak nie mniej niż 70%, w przypadku wystąpienia sytuacji braku obiektywnego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia objęty niniejszą SWZ. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego
z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar z tego tytułu. Wielkość zamówienia uzależniona jest od ilości leczonych pacjentów i zastosowanych procedur. Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w całości.
8. Wymagania Zamawiającego dotyczące dostaw przedmiotów zamówienia:
a) Zamówienia należy realizować, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
b) Dostawy przedmiotów zamówienia opisanych w Załączniku nr 2 do SWZ na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazyn SP ZOZ Jarosław w lokalizacji przy ul. Kościuszki 18 w ciągu od 1 do 4 dni roboczych od daty złożenia zamówienia (termin dostawy przedmiotów zamówienia w dniach roboczych stanowi kryterium oceny ofert).
c) Do każdej dostawy Wykonawca dołączy dokumenty potwierdzające nazwę - rodzaj, ilość / pojemność / wielkość, cenę towaru będącego przedmiotem dostawy.
d) Dostarczony towar musi posiadać opis, a w szczególności nazwę, ilość, termin ważności do użycia.
e) Wykonawca winien zagwarantować dostawę (transport) przedmiotów zamówienia do Zamawiającego, zgodnie z warunkami przewidywanymi przez producenta dla określonych przedmiotów zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38434000-6 - Analizatory
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 341176,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341176,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 341176,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HORIBA ABX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-21-91-781
7.3.3) Ulica: Al. Niepodległości 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-653
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341176,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1787R ul. Mickiewicza w Radymnie
- Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę chodnika przy drodze powiatowej Nr 1711R Ryszkowa Wola - Bobrówka - Laszki
- Wykonanie dokumentacji technicznej na budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1618R Kisielów-Cieszacin Mały w m. Cieszacin Mały km 0+950-1+910
- Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę połączenie drogi powiatowej Nr 1739R ul. Bandurskiego z ul. Krakowską w Jarosławiu w km 1+001 - 1+231
- Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1707R Wiązownica - Piwoda - Olchowa
- "Wykonanie robót budowlanych w zakresie objętym Projektem dotyczącym scalenia gruntów położonych w obszarze wsi Boratyn gmina Chłopice realizowanym w ramach PROW na lata 2014-2020".
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa automatycznych analizatorów parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników dla Szpitala św. Anny w Miechowie
- ZP/CZD/066/24 Dzierżawa analizatora do oznaczeń immunochemicznych w kierunku zakażeń wirusowych wraz z zakupem odczynników i materiałów zużywalnych.
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH I DROBNEGO JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO, WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATÓW
- Dzierżawa analizatorów: parametrów krytycznych typu kasetowego, do koagulologii oraz backup i chłodziarki wraz z dostawą odczynników materiałów kontrolnych i zużywalnych
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO MONITOROWANIA STĘŻENIA LEKÓW
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.