eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Dostawa odczynników i części eksploatacyjnych do oznaczeń biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników i części eksploatacyjnych do oznaczeń biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.PROF.ANTONIEGO KĘPIŃSKIEGO W JAROSŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296638

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 18

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 621 46 11

1.5.8.) Numer faksu: 16 621 24 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz_jaroslaw@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozjaroslaw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej im. prof. Antoniego Kępińskiego w Jarosławiu

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników i części eksploatacyjnych do oznaczeń biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25d5f391-fd1d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300072

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014423/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.15 Dostawa odczynników i części eksploatacyjnych do oznaczeń biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243083/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-3502/46/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i części eksploatacyjnych do oznaczeń biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora i pięciu czytników kodów kreskowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego określone w Załączniku nr 9 - Zestawienie parametrów granicznych analizatora,
2. Wykonawca zobowiązany jest do montażu, uruchomienia, przeszkolenia personelu medycznego Zamawiającego w zakresie użytkowania urządzenia.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych).
4. Nazwy i kody dotyczące zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny przedmiot:
• 33.69.65.00-0 Odczynniki laboratoryjne
Dodatkowy przedmiot:
• 38.43.40.00-6 Analizatory
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania Zamawiającego określono w Formularzu cenowym- Załączniku nr 2 do SWZ oraz w pozostałych załącznikach, tj.: Opisie przedmiotu zamówienia - Załączniku nr 3 do SWZ będących integralną częścią SWZ.
6. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowym na okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy.
7. Ilości wskazane w Formularzu cenowym są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w wielkości podanej
w Formularzu cenowym.
7.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia niż wskazano w Formularzu cenowym, jednak nie mniej niż 70%, w przypadku wystąpienia sytuacji braku obiektywnego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia objęty niniejszą SWZ. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego
z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar z tego tytułu. Wielkość zamówienia uzależniona jest od ilości leczonych pacjentów i zastosowanych procedur. Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w całości.
8. Wymagania Zamawiającego dotyczące dostaw przedmiotów zamówienia:
a) Zamówienia należy realizować, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
b) Dostawy przedmiotów zamówienia opisanych w Załączniku nr 2 do SWZ na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazyn SP ZOZ Jarosław w lokalizacji przy ul. Kościuszki 18 w ciągu od 1 do 4 dni roboczych od daty złożenia zamówienia (termin dostawy przedmiotów zamówienia w dniach roboczych stanowi kryterium oceny ofert).
c) Do każdej dostawy Wykonawca dołączy dokumenty potwierdzające nazwę - rodzaj, ilość / pojemność / wielkość, cenę towaru będącego przedmiotem dostawy.
d) Dostarczony towar musi posiadać opis, a w szczególności nazwę, ilość, termin ważności do użycia.
e) Wykonawca winien zagwarantować dostawę (transport) przedmiotów zamówienia do Zamawiającego, zgodnie z warunkami przewidywanymi przez producenta dla określonych przedmiotów zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 341176,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341176,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 341176,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HORIBA ABX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-21-91-781

7.3.3) Ulica: Al. Niepodległości 18

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-653

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341176,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.