eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup gazu ziemnego na potrzeby budynków użytkowych i komunalnych w Dzielnicy Ursus.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup gazu ziemnego na potrzeby budynków użytkowych i komunalnych w Dzielnicy Ursus.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Dzielnicy Ursus

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976r. Nr 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 224436000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursus.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup gazu ziemnego na potrzeby budynków użytkowych i komunalnych w Dzielnicy Ursus.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-609c6b78-5430-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300042

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000057/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup gazu ziemnego na potrzeby budynków użytkowych i komunalnych w Dzielnicy Ursus.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne: W dwóch uprzednio prowadzonych postępowaniach krajowych, w trybie podstawowym z art. 275 pkt 1 uPzp, nie złożono żadnej oferty . W celu szybkiego podpisania umowy i zapewnienia ciągłości w dostawie gazu od dnia 1 stycznia 2022 roku, zastosowano tryb z wolnej ręki .
Uzasadnienie prawne: wolna ręka na podstawie art. 305 pkt 2 uPzp.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-fe90e147-407d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-XI-WZP.271.42.2021.IMA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 292402,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego do instalacji znajdujących się w kotłowniach gazowych będących własnością Odbiorcy, w budynkach stanowiących zasób komunalny Urzędu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, z przeznaczeniem na cele opałowe w okresie od 01.01.2022-31.03.2022.
1) Kody CPV i ich nazwy:
a) 09123000-7 gaz ziemny
b) 65210000-8 przesył gazu
2) Paliwo gazowe ma być dostarczane do nw. obiektów:
a) ul. Jana Marcina Szancera 5, 02-495 Warszawa.
b) ul. Jana Marcina Szancera 7, 02-495 Warszawa.
c) ul. Regulska 22A, 02-495 Warszawa.
d) ul. Stanisława Wojciechowskiego 15, 02-495 Warszawa.
e) ul. Walerego Sławka 2, 02-495 Warszawa.
f) ul. Regulska 44, 02-495 Warszawa
g) ul. Regulska 18, 02-495 Warszawa
h) ul. Traktorzystów 20, 02-495 Warszawa

3) Dostawa gazu ziemnego i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz.U. z 2021 r., poz.716 ze zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych.
4) Dostarczony gaz ziemny powinien spełniać wymagania prawne i parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego oraz zasadach postępowania w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa paliwowego państwa i zakłóceń na rynku naftowym (Dz. U. z 2020 r., poz. 411 ze zm.).
5) Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego realizację zawartej umowy na kompleksową dostawę paliwa gazowego.
6) Ilość zamawianego paliwa gazowego oraz zamówienie mocy umownej w czasie obowiązywania umowy wyniesie 684 167 kWh.
7) Zamówienia realizowane będzie w nw. terminach:
a) Rozpoczęcie: 01.01.2022r.
b) Zakończenie: 31.03.2022r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65210000-8 - Przesył gazu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie, z uwagi na brak zainteresowania ze strony zaproszonego Wykonawcy: PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o. do prowadzenia negocjacji z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy na przedmiotowe zamówienie publiczne. Wykonawca przerwał prowadzone negocjacje oraz nie złożył wymaganych w zaproszeniu dokumentów w wyznaczonym terminie, co uniemożliwiło zawarcie umowy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.