eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Modernizacja 6 przejść dla pieszych usytuowanych w ciągu dróg powiatowych dofinansowanych z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w 2021 r."



Ogłoszenie z dnia 2021-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja 6 przejść dla pieszych usytuowanych w ciągu dróg powiatowych dofinansowanych z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w 2021 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pilski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: aleja Niepodległości 33/35

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@powiat.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pila

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja 6 przejść dla pieszych usytuowanych w ciągu dróg powiatowych dofinansowanych z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w 2021 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c806f95-1f96-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299890

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002502/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Modernizacje 6 szt. przejść dla pieszych usytuowanych w ciągu dróg powiatowych dofinansowanych z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w 2021 r

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196853/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.62.2021.III

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji 6 przejść dla pieszych:
a) w ciągu drogi powiatowej nr 1038P w m. Łobżenica - ul. Złotowska,
b) w ciągu drogi powiatowej nr 1060P w m. Wysoka - Plac Powstańców Wielkopolskich,
c) w ciągu drogi powiatowej nr 1160P w miejscowości Dziembowo – ul. Główna
d) w ciągu drogi powiatowej nr 1166P w miejscowości Stara Łubianka – ul. Kościuszkowców,
e) w ciągu drogi powiatowej nr 1180P w miejscowości Osiek n./Not. - ul. Dworcowa,
f) w ciągu drogi powiatowej nr 1182P w miejscowości Miasteczko Krajeńskie - Plac Wolności.

2) W ramach przebudowy przejść dla pieszych należy wykonać na każdym przejściu roboty nawierzchniowe i wyposażyć je we wszystkie obligatoryjne elementy bezpieczeństwa ruchu.
3) W ramach zamówienia należy przebudować chodniki: dostosować do normatywu spadki na rampach krawężnikowych w ciągu chodnika wraz z wykonaniem systemu fakturowych oznaczeń nawierzchni; wykonać dedykowane oświetlenia LED przejścia (dwa słupy w kolorze żółtym, oprawy asymetryczne); oraz wykonać nowe oznakowanie pionowe i poziome.
4) Dodatkowo na przejściach dla pieszych w miejscowości Miasteczko Krajeńskie - Plac Wolności oraz w m. Wysoka - Plac Powstańców Wielkopolskich należy wykonać wyspy dzielące (azyl dla pieszych).
1.1. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w Załączniku nr 5 do SWZ.
1.2. Wykonawca wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą (z wyjątkiem chodnika w m. Osiek n/Notecią.)
1.3. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ, zgodnie z ustawą - Prawo budowlane, wymaganiami współczesnej wiedzy technicznej.
1.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kierownikiem robót drogowych i kierownikiem robót elektrycznych, którzy będą nadzorować ze strony Wykonawcy wykonanie robót i odpowiadać za ich realizację.
1.5. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas trwania robót, uwzględniającego utrzymanie ruchu na drogach a także do utrzymania ruchu publicznego na drodze w okresie trwania prac, aż do zakończenia i odbioru robót.
1.6. Wykonawca winien dysponować znakami pionowymi i innymi urządzeniami zabezpieczającymi na czas realizacji robót w celu zgodnego z przepisami oznakowania prowadzonych robót objętych zamówieniem. Koszt zabezpieczenia znaków i urządzeń, a także ich demontażu wliczony winien być w cenę oferty.
1.7. Materiały budowlane niezbędne do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną.
1.8. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wszystkich wymagań określonych w przepisach o ochronie środowiska.
1.9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
1.10. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.
Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- obsługa koparko-ładowarki,
- roboty brukarskie.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
1.11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
1.12. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej przez Wykonawców. Udział Wykonawców w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy, brak odbycia wizji lokalnej nie będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318534,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-SERWIS Sp. J. Czarnecki, Łukasik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642413782

7.3.3) Ulica: Żwirowa 9

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

ANKAR Karol Polasik, ul. Promienna 15/9, 64-920 Piła (budowa chodników, oznakowanie pionowe i poziome)


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.