Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00196853/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
- 2021/BZP 00233225/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-14
- 2021/BZP 00240193/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja 6 przejść dla pieszych usytuowanych w ciągu dróg powiatowych dofinansowanych z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w 2021 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pilski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: aleja Niepodległości 33/35
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@powiat.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pila1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja 6 przejść dla pieszych usytuowanych w ciągu dróg powiatowych dofinansowanych z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w 2021 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c806f95-1f96-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299890
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002502/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Modernizacje 6 szt. przejść dla pieszych usytuowanych w ciągu dróg powiatowych dofinansowanych z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w 2021 r
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196853/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.62.2021.III
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji 6 przejść dla pieszych:
a) w ciągu drogi powiatowej nr 1038P w m. Łobżenica - ul. Złotowska,
b) w ciągu drogi powiatowej nr 1060P w m. Wysoka - Plac Powstańców Wielkopolskich,
c) w ciągu drogi powiatowej nr 1160P w miejscowości Dziembowo – ul. Główna
d) w ciągu drogi powiatowej nr 1166P w miejscowości Stara Łubianka – ul. Kościuszkowców,
e) w ciągu drogi powiatowej nr 1180P w miejscowości Osiek n./Not. - ul. Dworcowa,
f) w ciągu drogi powiatowej nr 1182P w miejscowości Miasteczko Krajeńskie - Plac Wolności.
2) W ramach przebudowy przejść dla pieszych należy wykonać na każdym przejściu roboty nawierzchniowe i wyposażyć je we wszystkie obligatoryjne elementy bezpieczeństwa ruchu.
3) W ramach zamówienia należy przebudować chodniki: dostosować do normatywu spadki na rampach krawężnikowych w ciągu chodnika wraz z wykonaniem systemu fakturowych oznaczeń nawierzchni; wykonać dedykowane oświetlenia LED przejścia (dwa słupy w kolorze żółtym, oprawy asymetryczne); oraz wykonać nowe oznakowanie pionowe i poziome.
4) Dodatkowo na przejściach dla pieszych w miejscowości Miasteczko Krajeńskie - Plac Wolności oraz w m. Wysoka - Plac Powstańców Wielkopolskich należy wykonać wyspy dzielące (azyl dla pieszych).
1.1. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w Załączniku nr 5 do SWZ.
1.2. Wykonawca wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą (z wyjątkiem chodnika w m. Osiek n/Notecią.)
1.3. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ, zgodnie z ustawą - Prawo budowlane, wymaganiami współczesnej wiedzy technicznej.
1.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kierownikiem robót drogowych i kierownikiem robót elektrycznych, którzy będą nadzorować ze strony Wykonawcy wykonanie robót i odpowiadać za ich realizację.
1.5. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas trwania robót, uwzględniającego utrzymanie ruchu na drogach a także do utrzymania ruchu publicznego na drodze w okresie trwania prac, aż do zakończenia i odbioru robót.
1.6. Wykonawca winien dysponować znakami pionowymi i innymi urządzeniami zabezpieczającymi na czas realizacji robót w celu zgodnego z przepisami oznakowania prowadzonych robót objętych zamówieniem. Koszt zabezpieczenia znaków i urządzeń, a także ich demontażu wliczony winien być w cenę oferty.
1.7. Materiały budowlane niezbędne do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną.
1.8. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wszystkich wymagań określonych w przepisach o ochronie środowiska.
1.9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
1.10. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.
Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- obsługa koparko-ładowarki,
- roboty brukarskie.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
1.11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
1.12. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej przez Wykonawców. Udział Wykonawców w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy, brak odbycia wizji lokalnej nie będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318534,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-SERWIS Sp. J. Czarnecki, Łukasik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642413782
7.3.3) Ulica: Żwirowa 9
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ANKAR Karol Polasik, ul. Promienna 15/9, 64-920 Piła (budowa chodników, oznakowanie pionowe i poziome)
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EL-SERWIS" SPÓŁKA JAWNA CZARNECKI, ŁUKASIK
jakie przetargi wygrała firma
"EL-SERWIS" SPÓŁKA JAWNA CZARNECKI, ŁUKASIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Wykonanie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Pile przy ul. aleja Powstańców Wielkopolskich 79.
- MATERIAŁY OPATRUNKOWE ORAZ AKCESORIA DO PRODUKCJI LEKÓW
- RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE
- Oprac. dok. projekt.-kosztor. dla inwest. pn. Przebud. ul. Jastrzębiej w Pile na odc. od ul. Przemysłowej do ul. Łabędziej w tym bud. ścieżki rower. w ram. syst. dróg rower. na obsz. ZIT MOF Piły
- Nici chirurgiczne II
- Modernizacja placów zabaw wraz z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami - powtórzony
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa parkingu przy skrzyżowaniu ulic Jarochowskiego i Górczyńskiej
- Rozbudowa ul. Łaziennej w Kaliszu na odcinku od ulicy Kolegialnej do Parku Miejskiego
- Budowa dróg gminnych w mieście Urzędów
- Przebudowa zatoki autobusowej na ul. Szczecińskiej przy DKK w Stargardzie
- Budowa dróg w gminie Ożarów Mazowiecki - z podziałem zamówienia na cztery części - A. ulicy Wolności, B. ulicy Matejki, C. ulicy Chełmońskiego, D. ulic Wyspiańskiego i Gierymskiego
- Przebudowa drogi wewnętrznej oraz budowa kanalizacji sanitarnej na terenie osiedla popegeerowskiego w m. Grudusk
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.