eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkokiOdbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Skoki (lipiec 2025 r.)



Ogłoszenie z dnia 2025-06-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Skoki (lipiec 2025 r.)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skoki

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Skoki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 572140583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ciastowicza 11

1.5.2.) Miejscowość: Skoki

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-085

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 61 8925 801

1.5.8.) Numer faksu: 61 8925 803

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-skoki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gmina-skoki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umig_skoki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Skoki (lipiec 2025 r.)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed20e009-4960-45e7-aa22-b933c1ec2194

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00299827

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w dniu 16 stycznia 2025 r. unieważnił postępowanie na odbiór i zagospodarowanie odpadów w latach 2025-2026, ponieważ wykluczył i odrzucił ofertę Wykonawcy WPO ALBA S.A., a pozostałe oferty przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Od powyższej decyzji wypłynęło odwołanie ww. Wykonawcy do Krajowej Izby Odwoławczej. Wyrokiem z dnia 21 lutego 2025 r. w sprawie o sygn. KIO 301/25 Krajowa Izba Odwoławcza oddaliła odwołanie. Dalsza część uzasadnienia znajduje się w informacjach dodatkowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 379686,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości pozostających w zorganizowanym przez Gminę Skoki systemie odbioru odpadów komunalnych oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego w Skokach przy ul. Rogozińskiej 10A w okresie od 1 lipca 2025 r. do 31 lipca 2025 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 421693,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 421693,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 421693,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "Wspólnota" s.c. Anna Michalska i Mieczysław Jarzembowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841062569

7.3.3) Ulica: Rogozińska 12

7.3.4) Miejscowość: Skoki

7.3.5) Kod pocztowy: 62-085

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 421693,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-07-01 do 2025-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Cd. uzasadnienia:
Na ww. orzeczenie odwołujący złożył skargę do Sądu Okręgowego, który wyrokiem z dnia 6 czerwca 2025 r. w sprawie o sygn. akt XXIII Zs 63/25 zmienił zaskarżony wyrok i nakazał Zamawiającemu unieważnić czynność unieważnienia postępowania, unieważnić czynność wykluczenia odwołującego z postępowania i odrzucenia złożonej przez niego oferty oraz powtórzyć czynność badania i oceny ofert w postępowaniu z uwzględnieniem oferty odwołującego. Zamawiający w dniu 16 czerwca 2025 r. unieważnił czynność unieważnienia, odrzucenia i wykluczenia z postępowania nr ZP.271.16.2025 zgodnie z ww. wyrokiem oraz rozpoczął ponowną ocenę ofert i tym samym zdecydował o przeprowadzeniu zamówienia z wolnej ręki w ramach art. 214 ust. 1 pkt 5 PZP ustawy, przyjmując zasadniczy termin jego realizacji od dnia 1.07.2025 r. do dnia 31.07.2025r. (na 1m-c).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.