eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Wymiana windy w Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce oraz w Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Biłgoraju wraz z robotami towarzyszącymi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana windy w Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce oraz w Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Biłgoraju wraz z robotami towarzyszącymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Biłgorajski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369014

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 94

1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 84 688 20 00

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 84 688 20 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@bilgorajski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spbilgoraj.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spbilgoraj.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana windy w Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce oraz w Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Biłgoraju wraz z robotami towarzyszącymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e898929a-f219-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00299808

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021869/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wymiana windy w Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce oraz w Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Biłgoraju wraz z robotami towarzyszacymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220350/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.273.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 809712,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w CZĘŚCI Nr 1 jest wymiana windy osobowo – łóżkowej w głównym budynku Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce z lokalizacją Teodorówka 1 23-400 Biłgoraj wraz z wykonaniem robót budowlanych towarzyszących.
1) Szczegółowy zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach CZĘŚCI Nr 1 niniejszego zamówienia obejmuje roboty jak poniżej:
a) demontaż istniejącego dźwigu osobowego szpitalnego o udźwigu 1000 kg,
b) wykonanie pozostałych robót rozbiórkowych, demontażowych i przygotowawczych,
c) usunięcie z budynku i wywiezienie z budowy gruzu i pozostałych elementów rozbiórkowych,
d) wykonanie robót budowlanych konstrukcyjnych żelbetowych i murarskich,
e) wykonanie robót tynkarskich, malarskich i pozostałych prac budowlanych wykończeniowych,
f) dostawa i montaż kompletnego dźwigu windowego osobowo-łóżkowego,
g) wykonanie robót instalacji elektrycznych: demontaże i montaże,
h) dokonanie potrzebnych badań i wykonanie kompletnej dokumentacji dozorowej i odbiorczej (wg obowiązujących przepisów) dla dostarczonego dźwigu windowego z przygotowaniem urządzenia do odbioru i zgłoszeniem do Urzędu Dozoru Technicznego oraz odbiór przez UDT i uzyskanie decyzji zezwalającej na jego eksploatację,
i) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu końcowej dokumentacji powykonawczej w tym dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy wymaganych aktualnymi przepisami prawa, dziennika budowy, protokołów odbiorów technicznych, protokołów prób, pomiarów oraz badań, dokumentacji projektowej powykonawczej z wykazem wprowadzonych zmian w stosunku do dokumentacji pierwotnej, jak również dostarczenie kart gwarancyjnych z warunkami gwarancji, instrukcji (w języku polskim) użytkowania i obsługi urządzeń i wyrobów dostarczonych i wbudowanych przez Wykonawcę oraz przeszkolenie przedstawicieli Użytkownika w zakresie użytkowania i obsługi tych urządzeń i wyrobów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215210-2 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45410000-4 - Tynkowanie

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45313100-5 - Instalowanie wind

4.5.5.) Wartość części: 455819,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w CZĘŚCI Nr 2 jest wymiana windy osobowo – łóżkowej w budynku Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Biłgoraju z lokalizacją przy ul. Gen. Bora Komorowskiego 20 23-400 Biłgoraj wraz z wykonaniem robót budowlanych towarzyszących.
1) Szczegółowy zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach CZĘŚCI Nr 2 niniejszego zamówienia obejmuje roboty jak poniżej:
a) demontaż istniejącego dźwigu osobowo-łóżkowego: kabiny, napędu, prowadnic, osprzętu,
b) wykonanie pozostałych robót rozbiórkowych, demontażowych i przygotowawczych,
c) usunięcie z budynku i wywiezienie z budowy elementów rozbiórkowych,
d) dostawa i montaż kompletnego dźwigu windowego osobowo-łóżkowego,
e) wykonanie robót budowlanych tynkarskich, malarskich i pozostałych prac budowlanych wykończeniowych,
f) wykonanie robót instalacji elektrycznych: demontaże i montaże,
g) dokonanie potrzebnych badań i wykonanie kompletnej dokumentacji dozorowej i odbiorczej (wg obowiązujących przepisów) dla dostarczonego dźwigu windowego z przygotowaniem urządzenia do odbioru i zgłoszeniem do Urzędu Dozoru Technicznego oraz odbiór przez UDT i uzyskanie decyzji zezwalającej na jego eksploatację,
h) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu końcowej dokumentacji powykonawczej w tym dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy wymaganych aktualnymi przepisami prawa, protokołów odbiorów technicznych, protokołów prób, pomiarów oraz badań, dokumentacji projektowej powykonawczej z wykazem wprowadzonych zmian w stosunku do dokumentacji pierwotnej, jak również dostarczenie kart gwarancyjnych z warunkami gwarancji, instrukcji (w języku polskim) użytkowania i obsługi urządzeń i wyrobów dostarczonych i wbudowanych przez Wykonawcę oraz przeszkolenie przedstawicieli Użytkownika w zakresie użytkowania i obsługi tych urządzeń i wyrobów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215210-2 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45313100-5 - Instalowanie wind

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45432121-8 - Roboty w zakresie podłóg w pomieszczeniach komputerowych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.5.) Wartość części: 353893,13 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 528120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 528120 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 528120 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WINDY WIPRO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 682103529

7.3.4) Miejscowość: Kokotów 942

7.3.5) Kod pocztowy: 32-002

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty budowlane i instalacje elektryczne - procentowa część zamówienia jaka zostanie powierzona podwykonawcom - 32%
wskazani podwykonawcy:
Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych "BUDREX" M. Smarkala i wspólnicy Sp. J.
Hurtownia Materiałów Elektrycznych i Elektromontaż - Kazimierz Ordecki

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 528120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-08-02 do 2022-12-02

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362880 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366014,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362880 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WINDY WIPRO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832103529

7.3.4) Miejscowość: Kokotów 942

7.3.5) Kod pocztowy: 32-002

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty budowlane i instalacje elektryczne
procentowa część zamówienia jaka zostanie powierzona podwykonawcom - 13%
wskazani podwykonawcy:
Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych "BUDREX" M. Smarkala i wspólnicy Sp. J.
Hurtownia Materiałów Elektrycznych i Elektromontaż - Kazimierz Ordecki


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362880 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-08-02 do 2022-12-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.