Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00244106/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg w Gminie Śmigiel w okresie 2024-2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Śmigiel
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Wojska Polskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Śmigiel
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-030
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 5180 003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadmiejski@smigiel.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.smigiel.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/smigiel1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg w Gminie Śmigiel w okresie 2024-20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bb6f4e3-e1d3-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299739
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015312/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Bieżące utrzymanie dróg w Gminie Śmigiel w okresie 2024-2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244106
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024.KA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 418938,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg w Gminie Śmigiel w okresie 2024-2025.2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:
1) PAKIET I – Mechaniczne profilowanie równiarką wraz z wałowaniem walcem dróg o nawierzchniach gruntowych,
2) PAKIET II – Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych położonych na terenie Gminy Śmigiel.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie. Zamawiający w zależności od rzeczywistych bieżących potrzeb będzie zlecał Wykonawcy realizację przedmiotu umowy, udzielając zleceń częściowych w oparciu o ceny jednostkowe określone w złożonej ofercie (stanowiącej integralną część umowy), do wysokości maksymalnego wynagrodzenia wynikającego z umowy.
4. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu prac, a w konsekwencji również całkowitego wynagrodzenia określonego w umowie. Ograniczenie przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Wykonawcy nie przysługuje wówczas prawo do żądania wynagrodzenia za zaniechany zakres robót. Minimalna wartość świadczenia stron wynosi:
1) dla PAKIETU I – Mechaniczne profilowanie równiarką wraz z wałowaniem walcem dróg o nawierzchniach gruntowych – 50% ceny ofertowej,
2) dla PAKIETU II – Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych położonych na terenie Gminy Śmigiel – 40% ceny ofertowej.
5. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia ilości prac do wysokości maksymalnego wynagrodzenia całkowitego wynikającego z umowy. Maksymalnym wynagrodzeniem całkowitym jest łączne wynagrodzenie szacunkowe podane w ofercie.
6. Ilości prac w poszczególnych PAKIETACH podane w Części III SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Podane ilości w Formularzu Ofertowym – Załącznik nr 1 (A-B), należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty w celu porównania ofert. Natomiast Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za zlecone przez Zamawiającego i rzeczywiście wykonane przez Wykonawcę prace. Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń względem Zamawiającego w przypadku zmiany ilości zamawianych prac (dla danego PAKIETU).
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SWZ.
8. Wszędzie tam gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP, rozwiązania równoważne opisywanym w wyżej wymienionych normach, co oznacza że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, składając opis rozwiązań równoważnych, wraz z dokumentami – dowodami.
9. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według wspólnego słownika zamówień CPV (dla obu części zamówienia):
- 45233142-6 – roboty w zakresie naprawy dróg,
- 45233141-9 – roboty w zakresie konserwacji dróg.
10. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 ze zm.). Powyższe wymagania obejmują następujące rodzaje czynności:
1) PAKIET I – prace polegające na mechanicznym profilowaniu równiarką wraz z wałowaniem walcem dróg o nawierzchniach gruntowych,
2) PAKIET II – prace polegające na remontach cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych położonych na terenie Gminy Śmigiel.
11. Sposób weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób na podstawie umowy o pracę, jak również sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały przedstawione w Części II SWZ – projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 317878,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg w Gminie Śmigiel w okresie 2024-2025.2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:
1) PAKIET I – Mechaniczne profilowanie równiarką wraz z wałowaniem walcem dróg o nawierzchniach gruntowych,
2) PAKIET II – Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych położonych na terenie Gminy Śmigiel.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie. Zamawiający w zależności od rzeczywistych bieżących potrzeb będzie zlecał Wykonawcy realizację przedmiotu umowy, udzielając zleceń częściowych w oparciu o ceny jednostkowe określone w złożonej ofercie (stanowiącej integralną część umowy), do wysokości maksymalnego wynagrodzenia wynikającego z umowy.
4. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu prac, a w konsekwencji również całkowitego wynagrodzenia określonego w umowie. Ograniczenie przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Wykonawcy nie przysługuje wówczas prawo do żądania wynagrodzenia za zaniechany zakres robót. Minimalna wartość świadczenia stron wynosi:
1) dla PAKIETU I – Mechaniczne profilowanie równiarką wraz z wałowaniem walcem dróg o nawierzchniach gruntowych – 50% ceny ofertowej,
2) dla PAKIETU II – Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych położonych na terenie Gminy Śmigiel – 40% ceny ofertowej.
5. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia ilości prac do wysokości maksymalnego wynagrodzenia całkowitego wynikającego z umowy. Maksymalnym wynagrodzeniem całkowitym jest łączne wynagrodzenie szacunkowe podane w ofercie.
6. Ilości prac w poszczególnych PAKIETACH podane w Części III SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Podane ilości w Formularzu Ofertowym – Załącznik nr 1 (A-B), należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty w celu porównania ofert. Natomiast Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za zlecone przez Zamawiającego i rzeczywiście wykonane przez Wykonawcę prace. Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń względem Zamawiającego w przypadku zmiany ilości zamawianych prac (dla danego PAKIETU).
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SWZ.
8. Wszędzie tam gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP, rozwiązania równoważne opisywanym w wyżej wymienionych normach, co oznacza że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, składając opis rozwiązań równoważnych, wraz z dokumentami – dowodami.
9. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według wspólnego słownika zamówień CPV (dla obu części zamówienia):
- 45233142-6 – roboty w zakresie naprawy dróg,
- 45233141-9 – roboty w zakresie konserwacji dróg.
10. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 ze zm.). Powyższe wymagania obejmują następujące rodzaje czynności:
1) PAKIET I – prace polegające na mechanicznym profilowaniu równiarką wraz z wałowaniem walcem dróg o nawierzchniach gruntowych,
2) PAKIET II – prace polegające na remontach cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych położonych na terenie Gminy Śmigiel.
11. Sposób weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób na podstawie umowy o pracę, jak również sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały przedstawione w Części II SWZ – projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 101060,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 390156,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390156,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 390156,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRDK DRO-KOM Maciej Wolsztyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981020145
7.3.3) Ulica: Ul. Bruszczewska 7
7.3.4) Miejscowość: Przysieka Polska
7.3.5) Kod pocztowy: 64-030
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MACIEJ WOLSZTYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MACIEJ WOLSZTYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 390156,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-01 do 2025-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127428,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207033,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127428,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRDK DRO-KOM Maciej Wolsztyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981020145
7.3.3) Ulica: Ul. Bruszczewska 7
7.3.4) Miejscowość: Przysieka Polska
7.3.5) Kod pocztowy: 64-030
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MACIEJ WOLSZTYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MACIEJ WOLSZTYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127428,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-01 do 2025-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ŚMIGIEL
więcej: przetargi ŚMIGIEL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni w ciągu drogi powiatowej Nr 1549B Oliszki - Klepacze
- Remont ul. Spokojnej w Żurominie
- Bieżąca konserwacja i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Sarbia w 2025 roku
- Utrzymanie dróg żwirowych na terenie gminy Gołdap w zakresie konserwacji dróg
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr 113569L od km 1+095 do km 1+910 w miejscowości Wierzchowiska Pierwsze
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysem przy użyciu remontera drogowego typu Patcher - część I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.