Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00244746/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportowych na rzecz Gminy Radków do 30.06.2023 r. z podziałem na części.
Część nr 1. Dowóz uczniów do szkół.
Część nr 2. Przewóz osób podczas imprez.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718159
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Radków
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-420
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 873 50 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamow_publ@radkowklodzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkowklodzki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl; http://radkowklodzki.biuletyn.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportowych na rzecz Gminy Radków do 30.06.2023 r. z podziałem na części.Część nr 1. Dowóz uczniów do szkół.
Część nr 2. Przewóz osób podczas imprez.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48346cbe-fdf6-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00299627
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023432/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów do i ze szkół – okres od 1.09.2022r. do 31.12.2023 r
1.3.3 Przewozy inne (01.07.2022-31.12.2023r.)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244746/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKiM.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1. Dowóz uczniów do szkół.1) Zakres usług obejmuje:
a) dowóz uczniów z miejsca zamieszkania – wyznaczonego miejsca zbiórki do szkoły na zajęcia lekcyjne,
b) dowóz uczniów do miejsca zamieszkania – wyznaczonego miejsca zbiórki po zajęciach lekcyjnych.
Pięć dni w tygodniu, z wyłączeniem sobót i niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy, przerw świątecznych, ferii zimowych i ferii letnich tj. 195 dni nauki.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określa załącznik nr 2 do SWZ dla Części nr 1.
3) Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną przyszłego terenu usług celem sprawdzenia miejsca usług oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 578123,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2. Przewóz osób podczas imprez.1) Zakres usług obejmuje:
a) sukcesywne świadczenie usług transportowych obejmujące obsługę przewozów krajowych oraz zagranicznych.
Usługi będą polegały na przewozie osób podczas imprez sportowych, okolicznościowych tj. festyny, koncerty, wyjazdy na zawody sportowe itp. Szacowana ilość kilometrów wynosi ok. 14 000 km.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określa załącznik nr 2 do SWZ dla Części nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 115000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 407928,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 407928,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 407928,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Osowski, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: TIGER- BUS Michał Osowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851580154
7.3.3) Ulica: Pniaki 15
7.3.4) Miejscowość: Jugów
7.3.5) Kod pocztowy: 57-430
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 407928,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114660,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114660,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Osowski, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: TIGER – BUS Michał Osowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851580154
7.3.3) Ulica: Pniaki 15
7.3.4) Miejscowość: Jugów
7.3.5) Kod pocztowy: 57-430
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114660,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji wyjazdu na kolonie letnie dla dzieci ze świetlic środowiskowych w gminie Waśniów
- Świadczenie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych do szkół i ośrodków w roku szkolnym 2025/2026
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Syców do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 z podziałem na 2 zadania"
- Dowożenie uczniów do szkół w gminie Węgorzewo od 01.09.2025 r. do 30.06.2026 r. oraz od 01.09.2026 r. do 30.06.2027 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
- "Kompleksowa organizacja wyspowego stoiska wystawienniczego "ODPOCZYWAJ NA WSI" podczas 3 imprez targowych i plenerowych odbywających się w II połowie 2025 r".
- "Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.