eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £om¿a › "Dostawa wyposa¿enia szko³y w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci"

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2021-12-03

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
"Dostawa wyposa¿enia szko³y w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 9 W £OM¯Y IM. KSIÊCIA MAZOWIECKIEGO JANUSZA I

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450108068

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Ksiê¿nej Anny 18

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £om¿a

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.7.) Numer telefonu: 86 218 82 46

1.5.8.) Numer faksu: 86 218 61 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pocztalomza@vp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.sp9.miastolomza.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawa wyposa¿enia szko³y w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-748615ee-5464-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00299598

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe okre¶lenie wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale IX SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³owe okre¶lenie zasad zwi±zanych z obowi±zkieminformacyjnym RODO zawarto w rozdziale II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposa¿enia w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci. Sprzêt elektroniczny, oraz pozosta³e wyposa¿enie musi posiadaæ min. 24 miesi±ce gwarancji

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31710000-6 - Sprzêt elektroniczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe

30232100-5 - Drukarki i plotery

31500000-1 - Urz±dzenia o¶wietleniowe i lampy elektryczne

38650000-6 - Sprzêt fotograficzny

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiaj±cy przewiduje, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian w umowie, dotycz±cych:
1) zmiany wynagrodzenia ze wzglêdu na wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na koszty wykonania zamówienia w przypadku zmiany (dla umów powy¿ej 12 miesiêcy):
a) stawki podatku od towarów i us³ug.
b)wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 1 O pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê.
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne;
d)zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Zamówienia przez Wykonawcê.
2) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku:
- dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owej) maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania dostaw lub wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci.
3) zmiany przedmiotu umowy, polegaj±ce na zmianie zaoferowanego wyposa¿enia i urz±dzeñ na inne, które zosta³y szczegó³owo opisane i wymienione w formularzu cenowym za³±czonym do oferty Wykonawcy. Dokonanie zmiany jest mo¿liwe tylko w ni¿ej wymienionych okoliczno¶ciach:
wyposa¿enie zosta³o wycofane z produkcji oraz nast±pi³o wyczerpanie zapasów magazynowych u ewentualnych dystrybutorów,
- zaoferowane wyposa¿enie zamienne posiada parametry nie gorsze od tych, które zosta³y zaproponowane przez Wykonawcê w ofercie,
- funkcja oraz przeznaczenie wyposa¿enia pozostaj± bez zmian,
- cena zaoferowanego wyposa¿enia nie bêdzie wy¿sza, ni¿ cena podana w formularzu cenowym
stanowi±cym za³±cznik do oferty Wykonawcy.
3. Dokonanie zmiany umowy w zakresie warunków okre¶lonych w ust. 2 pkt 3) jest mo¿liwe jedynie w przypadku wyst±pienia wszystkich wymienionych w tym punkcie okoliczno¶ci i po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiaj±cego.
4. Wykonawca nie bêdzie mia³ prawa do przed³u¿enia terminu realizacji umowy, ani dodatkowego wynagrodzenia, je¿eli przed³u¿enie terminu lub zwiêkszenie wynagrodzenia wynikn± z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-13 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-13 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-31

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

brak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.